Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia budynku realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa bloku szkoleniowego w kompleksie wojskowym Kraków – Pychowice”

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-26 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546313-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego drewnianego, na metalowej podstawie i metalowego w ramach następujących części:
• część I zamówienia – wyposażenie meblowe – drewniane
• część II zamówienia – wyposażenie meblowe – krzesła i fotele
• część III zamówienia – wyposażenie meblowe – na metalowej podstawie i metalowe.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- Wzór umowy - dla każdej z części,
- Specyfikacja techniczna,
- Druk „Formularz wyceny ofertowej” – dla każdej z części,
- Wzór protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - dla każdej z części,
- Wzór karty wyrobu.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na każdą z części, jak i na wybrane części.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81880d08-838d-4cbf-8f02-3a9697dddcd2
Biuletyn 546313-N-2018
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Regon 35013684328100
Zamawiajacy adres ulica ul. Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 85
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 13 10 40
Zamawiajacy fax 261 13 13 06
Zamawiajacy email rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl
Adres strony url www.rzikrakow.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rzikrakow.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzikrakow.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków - kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia budynku realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa bloku szkoleniowego w kompleksie wojskowym Kraków – Pychowice”
Numer referencyjny 13/2018/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego drewnianego, na metalowej podstawie i metalowego w ramach następujących części: • część I zamówienia – wyposażenie meblowe – drewniane • część II zamówienia – wyposażenie meblowe – krzesła i fotele • część III zamówienia – wyposażenie meblowe – na metalowej podstawie i metalowe. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy - dla każdej z części, - Specyfikacja techniczna, - Druk „Formularz wyceny ofertowej” – dla każdej z części, - Wzór protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - dla każdej z części, - Wzór karty wyrobu. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na każdą z części, jak i na wybrane części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę wyposażenia meblowego drewnianego na kwotę minimum 90.000,00 zł brutto. Część II: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę krzeseł na kwotę minimum 40.000,00 zł brutto. Część III: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę wyposażenia meblowego i/lub na metalowej podstawie na kwotę minimum 100.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 5. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, dokumenty wskazane w pkt III.4 ppkt 1–4 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tych podmiotów. 6. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy – dokumenty wskazane w pkt III.4 ppkt 1–4 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tego podwykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – przy uwzględnieniu warunku opisanego w pkt III.1.3 niniejszego ogłoszenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dowody potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w siwz – w przypadku ich zastosowania.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać, oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia, następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk „Oferta” – odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę (wzór – zał. nr 1 do siwz). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2. Wypełniony druk – „Formularz wyceny ofertowej” – sporządzony zgodnie z pkt 15 siwz – odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę (wzór – zał. nr 5 do siwz). 3. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Wymagane wniesienie wadium w wysokości: Część nr I: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część nr II: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Część nr III: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera załącznik nr 3 do siwz - wzór umowy.
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego drewnianego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego drewnianego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy - dla części I, - Specyfikacja techniczna, - Druk „Formularz wyceny ofertowej” – dla części I, - Wzór protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - dla części I, - Wzór karty wyrobu. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego - krzesła i fotele
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego - krzeseł i foteli. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy - dla części II, - Specyfikacja techniczna, - Druk „Formularz wyceny ofertowej” – dla części II, - Wzór protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - dla części II, - Wzór karty wyrobu. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na metalowej podstawie i metalowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego na metalowej podstawie i metalowego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - Wzór umowy - dla części III, - Specyfikacja techniczna, - Druk „Formularz wyceny ofertowej” – dla części III, - Wzór protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - dla części III, - Wzór karty wyrobu. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)