GuidZP400 |
81880d08-838d-4cbf-8f02-3a9697dddcd2
|
Biuletyn |
546313-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury
|
Regon |
35013684328100
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mogilska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
85
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 13 10 40
|
Zamawiajacy fax |
261 13 13 06
|
Zamawiajacy email |
rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków - kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia budynku realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa bloku szkoleniowego w kompleksie wojskowym Kraków – Pychowice”
|
Numer referencyjny |
13/2018/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego drewnianego, na metalowej podstawie i metalowego w ramach następujących części:
• część I zamówienia – wyposażenie meblowe – drewniane
• część II zamówienia – wyposażenie meblowe – krzesła i fotele
• część III zamówienia – wyposażenie meblowe – na metalowej podstawie i metalowe.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- Wzór umowy - dla każdej z części,
- Specyfikacja techniczna,
- Druk „Formularz wyceny ofertowej” – dla każdej z części,
- Wzór protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - dla każdej z części,
- Wzór karty wyrobu.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na każdą z części, jak i na wybrane części.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część I:
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę wyposażenia meblowego drewnianego na kwotę minimum 90.000,00 zł brutto.
Część II:
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę krzeseł na kwotę minimum 40.000,00 zł brutto.
Część III:
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę wyposażenia meblowego i/lub na metalowej podstawie na kwotę minimum 100.000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 5. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, dokumenty wskazane w pkt III.4 ppkt 1–4 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tych podmiotów. 6. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy – dokumenty wskazane w pkt III.4 ppkt 1–4 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tego podwykonawcy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – przy uwzględnieniu warunku opisanego w pkt III.1.3 niniejszego ogłoszenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dowody potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w siwz – w przypadku ich zastosowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać, oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia, następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk „Oferta” – odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę (wzór – zał. nr 1 do siwz). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2. Wypełniony druk – „Formularz wyceny ofertowej” – sporządzony zgodnie z pkt 15 siwz – odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę (wzór – zał. nr 5 do siwz). 3. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wymagane wniesienie wadium w wysokości:
Część nr I:
3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Część nr II:
1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych)
Część nr III:
3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera załącznik nr 3 do siwz - wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego drewnianego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego drewnianego.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- Wzór umowy - dla części I,
- Specyfikacja techniczna,
- Druk „Formularz wyceny ofertowej” – dla części I,
- Wzór protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - dla części I,
- Wzór karty wyrobu.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego - krzesła i fotele
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego - krzeseł i foteli.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- Wzór umowy - dla części II,
- Specyfikacja techniczna,
- Druk „Formularz wyceny ofertowej” – dla części II,
- Wzór protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - dla części II,
- Wzór karty wyrobu.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na metalowej podstawie i metalowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego na metalowej podstawie i metalowego.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- Wzór umowy - dla części III,
- Specyfikacja techniczna,
- Druk „Formularz wyceny ofertowej” – dla części III,
- Wzór protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - dla części III,
- Wzór karty wyrobu.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.
|
| |