GuidZP400 |
bc434ab0-9753-47d4-8738-422172a14459
|
Biuletyn |
546471-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
37044434500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 800-lecia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sanok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 656 290
|
Zamawiajacy fax |
134 656 290
|
Zamawiajacy email |
zam.pub@zozsanok.pl
|
Adres strony url |
www.zozsanok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozsanok.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsanok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 – SEKRETRIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych, tonerów do drukarek i innych oraz akcesoriów do sprzątania, płynów oraz środków czystości oraz zastawy j. u., worków foliowych, środków piorąco – dezynfekcyjnych i innych dla SPZOZ w Sanoku
|
Numer referencyjny |
SPZOZ/PN/15/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup materiałów biurowych, fabrycznie nowych tonerów, taśm tuszów do drukarek i faksów oraz akcesoriów komputerowych, akcesoriów do sprzątania, płynów do zmywarek gastronomicznych oraz środków czystości i zastawy jednorazowego użytku, środków piorąco – dezynfekcyjnych oraz worków foliowych na odpady medyczne, specjalne, komunalne i innych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, zgodnie z częścią V SIWZ” Opis części zamówienia”
Wspólny słownik zamówień CPV:
CPV– 30.19.00.00-7 – materiały biurowe
CPV- 32.58.12.10-4 - materiały eksploatacyjne do faxów
CPV- 30.19.23.20-0 - materiały eksploatacyjne do drukarek
CPV- 30.23.00.00-0 - akcesoria komputerowe
CPV– 39.22.43.00-1 - szczotki, miotły, artykuły do sprzątania
CPV– 39.88.12.10-1 - detergenty do sprzątania
CPV– 24.95.50.00- 3 –chemiczne preparaty toaletowe
CPV– 33.71.19.00- 6 –mydło
CPV– 33.77.00.00 -8 –artykuły higieniczne z papieru
CPV– 33.76.10.00 -2 – papier toaletowy
CPV– 39.22.21.00-5 – artykuły cateringowe jednorazowe
CPV– 39.83.10.00-6 – preparaty piorące
CPV– 18.93.00.00-7 – worki i torby
CPV– 19.52.00.00-7 – produkty z tworzyw sztucznych
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego.
Przedmiotowe dostawy będą realizowana przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w SIWZ w załączniku nr 2 do siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. . Artykuł równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność) oraz cechy fizyko - chemiczne (np. konsystencja, zapach, skład chemiczny itp.) jak odpowiedni artykuł wzorcowy w formularzu cenowym przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.
Natomiast w pakiecie nr 1 do 4Poprzez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt fabrycznie nowy, nie regenerowany, fabrykowany, nie poddany procesowi ponownego napełnienia a także nie taki w którym został wymieniony jakikolwiek element- materiał. Zaoferowane materiały muszą posiadać minimum 6-cio miesięczną gwarancję przydatności do użycia liczoną od dnia dostawy, określoną przez producenta na opakowaniu.
Pojemniki (tonery/ tusze) kompatybilne do drukarek mają posiadać nazwę producenta (logo) i nazwę (kod, symbol) produktu.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że proponowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego na etapie składania ofert (art. 30 ust. 5). W razie ewentualnego uszkodzenia urządzenia i nie uznania warunków gwarancji przez autoryzowany serwis gwarancyjny (danego urządzenia) z uwagi na zastosowanie niezgodnego z zaleceniem producenta tonera (wkładu), taśmy, tuszu dostawca pokryje całkowity koszt naprawy takiego urządzenia (dot. dostarczanych zamienników – ofert równoważnych).
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zaoferuje 60 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy.
Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
454627,50
|
Waluta calosc |
Pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności – jeżeli jest krótszy niż 3 lata zrealizował należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie materiałów biurowych i/lub akcesoriów komputerowych i /lub telefonicznych, lub środków czystości oraz zastawy j/u i/lub akcesoriów do sprzątania/ środków piorąco - dezynfekcyjnych/ worków foliowych na odpady medyczne, specjalne, komunalne o wartości co najmniej:
w pakiecie nr.1- 50 000,00zł (brutto)
w pakiecie nr.2- 50 000,00zł (brutto)
w pakiecie nr.3- 190 000,00zł (brutto)
w pakiecie nr.4- 3 000,00zł (brutto)
w pakiecie nr.5- 85 000,00zł (brutto)
w pakiecie nr.6- 15 000,00zł (brutto)
w pakiecie nr.7- 2 000,00zł (brutto)
w pakiecie nr.8- 90 000,00zł (brutto)
w pakiecie nr.9- 45 000,00zł (brutto)
i potwierdzi ten fakt dowodem
Warunek zostanie oceniony w systemie zero – jedynkowym, tzn. spełnia – nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania ww. warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, (wg. odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu) oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot ma rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególności w formie aktualnych katalogów(dopuszcza się poszczególne karty katalogowe)lub/i materiałów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany,
b) pakiet 9 Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych:
certyfikat zgodności- wystawiony przez jednostkę notyfikującą
deklaracja zgodności wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami
zgłoszenie wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub
powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego na terytorium RP
Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne przed dniem wejściem w życie ustawy z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( zgodnie z art. 138 tej ustawy:)
certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikującą
deklaracja zgodności wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami
świadectwo zgłoszenia lub wpis w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (za wyjątkiem klasy I i II a gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej -w takim przypadku należy złożyć stosowne oświadczenie)
c) produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne – pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu i/lub dokumenty potwierdzające wpis do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium RP.
d)Produkty zakwalifikowane jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z 13.09.2002 r. o produktach biobójczych: pozwolenie na wprowadzenie do obrotu (lub odpowiedni wpis do Rejestru) lub pozwolenie tymczasowe na wprowadzenie do obrotu (lub odpowiedni wpis do Rejestru) lub wpis do Rejestru Produktów Biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie.
e)Produkty zakwalifikowane jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z 30.03.2001 r. o kosmetykach - zgłoszenie do do Krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25.05.2004 r. w sprawie wzorów formularzy przekazania danych o kosmetyku i przypadkach zachorowań spowodowanych użyciem kosmetyku oraz sposobu gromadzenia ich w krajowym systemie informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
W szczególności dopuszczalne są zmiany:
a) korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty.
b) przewidujące dostawy równoważne lub nowszej i lepszej technologicznie ich wersji lub o wyższych parametrach, bądź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny- ilości zostaną odpowiednio przeliczone zgodnie z wagą ogólną wyjściową danej pozycji w SIWZ,
2. Możliwe są również wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy które zostały przewidziane w ustawie Pzp, szczególnie w art. 144 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
materiały biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
43315,00
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
materiały biurowe w 70 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
akcesoria komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
41351,50
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
akcesoria komputerowe w 34 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
tonery do drukarek, taśmy do drukarek,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192320-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
155384,00
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
tonery do drukarek, taśmy do drukarek, w 64 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
telefony i akcesoria telefoniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32581210-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3148,00
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
telefony i akcesoria telefoniczne w 46 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa środków czystości oraz zastawy j/u
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39881210-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
69893,00
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa środków czystości oraz zastawy j/u, w 31 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa akcesoriów do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13682,00
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa akcesoriów do sprzątania, w 8 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
dostawa płynów do mycia, płukania i nabłyszczania do zmywarek gastronomicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24955000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1974,00
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa płynów do mycia, płukania i nabłyszczania do zmywarek gastronomicznych w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
worki foliowe na odpady medyczne, specjalne, komunalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
85020,00
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
worki foliowe na odpady medyczne, specjalne, komunalne w 9 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
środki piorąco - dezynfekcyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
40860,00
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
środki piorąco - dezynfekcyjnych w 3 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |