GuidZP400 |
dc632a2b-b1c8-44a8-92b9-5ab84488a14a
|
Biuletyn |
546669-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
Regon |
000288981
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.umed.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umed.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umed.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A 110.1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa opieki serwisowej systemu SIMPLE.BAZUS dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
Numer referencyjny |
UMW/AZ/PN-38/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę opieki serwisowej systemu SIMPLE.BAZUS, stanowiącej ubezpieczenie użytkownika na wypadek wystąpienia problemów w trakcje eksploatacji rozwiązania indywidualnego lub jego części, polegającej na zapewnieniu gotowości Wykonawcy do udostępniania nowych wersji oprogramowania i realizacji usług konserwacyjno-serwisowych rozwiązania indywidualnego lub jego poszczególnych części (obszarów funkcjonalnych). Wykonawca będzie świadczył opiekę serwisową dla rozwiązania indywidualnego lub poszczególnych jego części (obszarów funkcjonalnych), w skład którego wchodzi oprogramowanie SIMPLE.BAZUS, do którego prawo do eksploatacji dla poszczególnych obszarów funkcjonalnych użytkownik nabył na mocy licencji klienta końcowego, składające się z następujących modułów:
- Internetowa Rekrutacja Kandydatów,
- Wirtualny Dziekanat,
- Wirtualny Dziekanat / Biuro Karier
- Dziekanat
- Ramowy plan studiów
- Ocena wykładowców – ankietowanie
- Obsługa dydaktyki
- Wydruki
- Dyplomowanie
- Finanse studenta
- Praktyki studentów
- Stypendia
- Pensum
- Pensum-Wydruki
- Plan Zajęć
- Śledzenie losów absolwentów
- Krajowe Ramy Kwalifikacji.
W okresie trwania umowy może nastąpić rozszerzenie o kolejne funkcjonalności (moduły), które zostaną objęte opieką serwisowa.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje: 5 Serwisantami, z których każdy wykonał lub wykonuje min. 3 usługi polegające na serwisowaniu i rozwijaniu systemu SIMPLE.BAZUS w instytucjach zatrudniających co najmniej 1000 pracowników.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Doświadczenie Serwisantów stanowi kryterium oceny ofert
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do Siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Wykaz doświadczenia Serwisantów w celu dokonania oceny oferty w ramach kryterium „Doświadczenie zawodowe Serwisantów” (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) – wypełnione przez Wykonawcę, 4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ – jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o której mowa w art. 144 ust 1 pkt 2-6 Pzp albo zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w okresie obowiązywania umowy, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. - Dz. U. z 201 r., poz. 847, z późn. zm.), a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę - Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. Zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia należnego Wykonawcy, którą stanowi wynagrodzenie osób wykonujących przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach umowy o pracę na pełny etat za minimalne wynagrodzenie za pracę lub zatrudnionych w ramach umowy o pracę na część etatu za proporcjonalną do części etatu wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę - Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia należnego Wykonawcy, którą regulować będą zmienione zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, 4) zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w okresie obowiązywania umowy, a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę - Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. Zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia należnego Wykonawcy, którą stanowi wynagrodzenie osób wykonujących przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, poprzez jej obniżenie lub podwyższenie równe odpowiednio wartości obniżenia lub podwyższenia wysokości stawek składek, o których mowa w zdaniu poprzednim, Podstawą zmiany wynagrodzenia, o której mowa w pkt 2-4, jest załączenie przez Wykonawcę kalkulacji kosztów uzasadniających zmianę wynagrodzenia umownego z tytułu zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, potwierdzonych odpowiednim dokumentem; zmiana wynagrodzenia wchodzi w życie z dniem zmiany przepisów, które stanowią podstawę zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 5) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 2-4, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 6) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; 7) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów. 8) zmiana Serwisanta(ów) wskazanego w ofercie Wykonawcy i niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby, pełniącej tę funkcję pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowana osoba posiada nie mniejsze doświadczenie niż wykazane dla Serwisanta(ów) w złożonej ofercie. 2. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|