Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu cyfrowego do wyposażenia pracowni szkolnych dla potrzeb realizacji projektu o numerze RPMA.10.01.01-14-7199/16 pn. Podstawówka trampoliną do kariery – kształcenie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy i podniesienia jakości nauczania w Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 17 w Płocku” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa X – Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 – Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-25 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Płocka
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546451-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje II części:
Część I - dostawa sprzętu komputerowego dla SP 1,
Część II - dostawa sprzętu cyfrowego dla SP 1 i SP 17.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 042c783c-66fd-4d9e-8aa5-d23513712595
Biuletyn 546451-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Płocka
Regon 000592868
Zamawiajacy adres ulica ul. Stary Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3671598
Zamawiajacy fax 24 3671598
Zamawiajacy email zamowienia@plock.eu
Adres strony url www.plock.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa X - Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 - Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym szkołach zawodowych)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.plock.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.plock.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) – Biuro Obsługi Klienta – stanowisko nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu cyfrowego do wyposażenia pracowni szkolnych dla potrzeb realizacji projektu o numerze RPMA.10.01.01-14-7199/16 pn. Podstawówka trampoliną do kariery – kształcenie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy i podniesienia jakości nauczania w Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 17 w Płocku” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa X – Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 – Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).
Numer referencyjny WZP.271.1.41.2018.EK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje II części: Część I - dostawa sprzętu komputerowego dla SP 1, Część II - dostawa sprzętu cyfrowego dla SP 1 i SP 17.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 25
Informacje na temat katalogow W sekcji II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: został podany wymagany termin dostawy - max 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy dla każdej z części.
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie);
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Część I – Dostawa sprzętu komputerowego: 1) specyfikację techniczną proponowanego sprzętu oraz oprogramowania, 2) karty katalogowe oferowanego sprzętu, 3) wydruki potwierdzające osiągnięcia w teście PassMark CPU Mark dla procesora i kart graficznych, minimalne wymogi zostały wskazane w Dziale II opis przedmiotu zamówienia (konieczność potwierdzenia wydrukiem ze strony https://www.cpubenchmark.net, http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php, (dotyczy laptopów). 4) certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny, (dotyczy laptopów). 5) deklarację zgodności CE – Conformité Européenne lub równoważny (dotyczy laptopów), 6) Energy Star co najmniej 5.0 (dotyczy laptopów). 7) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki.(dotyczy laptopów). Część II – Dostawa sprzętu cyfrowego: 1) specyfikację techniczną proponowanego sprzętu, 2) karty katalogowe oferowanego sprzętu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla części I i II: Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-6 Prawo Zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy. 3) przedmiotu umowy - urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, za zgodą Zamawiającego - w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu materiał/urządzenie będące produktem zastępującym produkt wycofany przez producenta np. kolejna seria, nowy model tego samego produktu lub materiał/urządzenie.
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu komputerowego dla SP 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik informacje dodatkowe W pkt 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA został wskazany wymagany termin dostawy - max 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy dla każdej z części.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu cyfrowego dla SP 1 i SP 17.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik informacje dodatkowe W pkt 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA został wskazany wymagany termin dostawy - max 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy dla każdej z części.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu cyfrowego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)