GuidZP400 |
6b87925f-0475-48f2-b8db-55cdc717b09f
|
Biuletyn |
545454-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Opolskie
|
Regon |
53141242100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
775 416 400
|
Zamawiajacy fax |
775 416 403
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@opolskie.pl
|
Adres strony url |
http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Miejsce składania ofert: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, I p. - pok. 137.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, I p. - pok. 137
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, oznaczenie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego
|
Numer referencyjny |
DOA-IV.272.16.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie, oznaczenie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznaczenie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego. Zamówienie obejmuje także: opracowanie graficzne (projekt), wykonanie lub pozyskanie elementów graficznych tj. zdjęć i innej grafiki zwiększającej atrakcyjność i przejrzystość przekazywanych treści, oznaczenie oraz dostawa
z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego, tj.:
• Torby papierowe lakierowane z logo Opolskie kwitnące i Marszałek Województwa Opolskiego MAŁE – 500 szt. (w tym 100 szt. z dodatkowym logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego);
• Torby papierowe lakierowane z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego DUŻE – 300 szt.;
• Długopisy z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 300 szt.
• Kubki termiczne z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 100 szt.
• Breloczki z żetonem do wózków z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 100 szt.
• Notesy A5 z papierową okładką z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 300 szt. (w tym 100 szt. z dodatkowym logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego);
• Notesy z skóropodobną okładką z gumką z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego - 100 szt. (w tym 40 szt. z dodatkowym logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego);
• Podkładki pod mysz żelowe pod nadgarstek z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 100 szt. (w tym 50 szt. z dodatkowym logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego);
• Smycze z logo Marszałkowski Budżet Obywatelski – 500 szt.
• Koszulki polo z logo Marszałkowski Budżet Obywatelski – 110 szt.
• Notesy małe z długopisem z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego - 150 szt. (w tym 50 szt. z dodatkowym logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego);
• Power bank z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 100 szt. (w tym 50 szt. z dodatkowym logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego);
• Torby zakupowe materiałowe z logo Opolskie kwitnące i Marszałek Województwa Opolskiego – 100 szt. (w tym 50 szt. z dodatkowym logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego);
• Kalendarze ścienne z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 50 szt.;
• Kalendarze książkowe cienkie z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego - 100 szt.
• Kalendarze książkowe grube z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 100 szt. (w tym 50 szt. z dodatkowym logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego);
• Pojemniki na żywność z logo Opolskie kwitnące, logo logo Biuro Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego logo Marszałek Województwa Opolskiego i logo Forum Młodzieży Samorządu Województwa Opolskiego – 40 szt.;
• Parasole z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 50 szt.;
• Pendrive min 8 GB z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego - 50 szt. (w tym 40 szt. z dodatkowym logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego);
• Etui na okulary z logo Opolskie kwitnące, logo Biuro Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, logo Marszałek Województwa Opolskiego i logo Forum Seniorów Samorządu Województwa Opolskiego – 40 szt.
• Teczka konferencyjna A4 z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 20 szt.;
• Uchwyt do ładowania telefonu z logo Opolskie kwitnące, logo Marszałek Województwa Opolskiego , logo Biuro Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego i logo Forum Młodzieży Samorządu Województwa Opolskiego– 50 szt.
• Zestaw piśmienny z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 30 szt.;
• Torba podróżna z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 30 szt.
• Torba na zakupy z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 100 szt. (w tym 50 szt. z dodatkowym logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego);
• Podróżna szczoteczka do zębów z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 50 szt.
• Parasol automatyczny z przezroczystych paneli z przedłużoną czaszą z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 10 szt.
• Peleryna przeciwdeszczowa z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 40 szt.
• Butelka sportowa z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 50 szt.
• Kubek składany z logo Opolskie kwitnące, logo Marszałek Województwa Opolskiego , logo Biuro Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego i logo Forum Seniorów Samorządu Województwa Opolskiego – 40 szt.
• Składana butelka sportowa z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 50 szt. (w tym 30 szt. z dodatkowym logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego);
• Skarbonka świnka z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 50 szt.
• Lampka LED z magnesem z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 40 szt.
• Pojemnik na tabletki z logo Opolskie kwitnące i logo Marszałek Województwa Opolskiego – 40 szt.
zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
dot. II.8)
Wykonawca wykona i dostarczy przedmiot zamówienia w całości w terminie maksymalnie do 15 dni roboczych od ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego,
z wyłączeniem pozycji 9 i 10 – pozycje te zrealizowane i dostarczone mają być w ciągu 5 dni roboczych od ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego.
Jednakże ostateczny termin wykonania i dostarczenia całości przedmiotu zamówienia zostanie wskazany przez Wykonawcę w ofercie oraz uwzględniony w przyszłej umowie w sprawie zamówienia publicznego jak niżej:
„§2
2. Termin wykonania umowy: zgodny z ofertą Wykonawcy z dnia …………….………….. w ciągu ……………………… dni roboczych od ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego z wyłączeniem pozycji 9 i 10 Opisu przedmiotu zamówienia.
3. Pozycje 9 i 10, o których mowa w ust. 2 zostaną wykonane i dostarczone w ciągu 5 dni roboczych od ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego.”
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
§ 5 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (24.1.23)
Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
W formularzu ofertowym należy wpisać:
Termin wykonania i dostarczenia zamówienia …………………….…..……. dni
Powyższe kryterium dotyczy wykonania i dostarczenia całości zamówienia za wyjątkiem przedmiotów ujętych
w Opisie przedmiotu zamówienia pod pozycjami nr 9 i 10, które mają zostać wykonane i dostarczone w terminie do 5 dni roboczych od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy (§ 2 pkt. 2).
Termin wykonania i dostarczenia zamówienia Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu wykonania i dostarczenia zamówienia liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego, lub wskazania terminu dłuższego niż 15 dni roboczych, lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok,m-c).
Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz.U. 1951r., Nr 4, poz. 28, z zm.).
2) OŚWIADCZENIE wymienione w pkt. VI.1 SIWZ, że wykonawca
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa pzp), dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uwaga: Nie składać z ofertą! Pozostałe dokumenty składane w innym terminie.
Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
„§7
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w następujących okolicznościach::
1) W przypadku zmiany poglądowych wzorów oznakowania, Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowane logo do stosowania. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, wystarczające jest przekazanie Wykonawcy zaktualizowanego logotypu/ ciągu znaków,
2) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian,
a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania,
3) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych (w tym m.in. zmniejszenie liczby ilości gadżetów) Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 10 % wartości wynagrodzenia,
4) przy zaistniałej istotnej zmianie okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144.
4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki
w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
wg Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|