Zakup i dostawa matariałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-25 00:00:00
Instytucja 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Miejscowość Buczek
Województwo łódzkie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej),
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546273-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006, 440000000, 444110004, 448000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych.
2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części (patrz pkt. 18).
3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania.
5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
7.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.
8.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesiące gwarancji.
9.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
10.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim.
11.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
12.W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
13.Gwarancja przedmiotu umowy zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego.
14.W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy wolny od wad.
15.Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie) , licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu.
16.W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
17.Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów.
18.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
19.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga, aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „PROPONOWANY PRODUCENT NAZWA PRODUKTU” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego.
20. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ form. cenowe dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów.
21.Materiały będące przedmiotem zamówienia w części 7 postępowania:
• poz. 1-3 - muszą posiadać termin przydatności do stosowania, co najmniej 10 miesięcy od dnia dostawy oraz posiadać Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotnicznych i/lub Aprobatę Techniczną IBDiM lub ITB dopuszczające ich stosowanie na nawierzchniach lotniskowych;
• poz. 4 - musi posiadać termin przydatności do stosowania, co najmniej 18 miesięcy od dnia dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty, część 7 postępowania poz.1-4 i poz.6 Kartę Charakterystyki/Techniczną/Informacyjną oraz Atest Higieniczny PZH danego produktu w języku polskim.
DOSTAWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
22.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie czynnością jednorazową – dla części 7 postępowania oraz podzieloną na oddzielne zamówienia realizowane wg potrzeb Zamawiającego przez cały okres trwania umowy - dla części 1-6 postępowania.
23.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie:
23.1 Jednostki Wojskowej Nr 1158, 98-100 Łask, ul 9-go Maja 95 – asortyment części 1,3,5 postępowania– w godzinach 08.00 – 14.00;
23.2 Jednostki Wojskowej Nr 1158 Łask, 98-113 Buczek, Gucin 58A, – asortyment części 7 – w godzinach 08.00 – 14.00;
23.3 Jednostki Wojskowej Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 – asortyment części 2,4,6 – w godzinach 08.00 – 14.00;
24.Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy materiałów telefonicznie, mailem lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w uzasadnionych przypadkach (np. konieczność importu materiału z zagranicy), uzgodnionych z zamawiającym, do 10 dni roboczych.
25.Ilościowy i jakościowy odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy wymienionym w pkt.2.
26.Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m. in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN.
27.Jeżeli dostarczony towar (w całości lub części) nie będzie zgodny z zapisami SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie obowiązywania umowy na własny koszt.
28.W dokumentach (faktura, WZ, inne) dostarczanych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji z formularza cenowego.
29.W dniu dostawy lub w innym uzgodnionym między stronami terminie, Wykonawca odbierze od Zamawiającego zużyte świetlówki i akumulatory w ilości minimum odpowiedniej do ilości dostarczanego materiału.
30.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar określa moment odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d3cd5a27-1467-4841-aeda-2e0dc06bd875
Biuletyn 546273-N-2018
Zamawiajacy nazwa 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Regon 73009757200000
Zamawiajacy adres ulica Gucin
Zamawiajacy adres numer domu 58 A
Zamawiajacy miejscowosc Buczek
Zamawiajacy kod pocztowy 98-113
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 261 554 591
Zamawiajacy fax 261 554 709
Zamawiajacy email 32bltprz@ron.mil.pl
Adres strony url http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.32blot.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy przesłać na adres zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ lub składać osobiście (również przesyłki kurierskie) w siedzibie zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask (dla wysyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej) lub Gucin 58a, 98-113 Buczek (adres dla przesyłek kurierskich i doręczeń osobistych)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa matariałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych
Numer referencyjny 31/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części (patrz pkt. 18). 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesiące gwarancji. 9.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 10.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. 11.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 12.W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt. 13.Gwarancja przedmiotu umowy zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego. 14.W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy wolny od wad. 15.Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie) , licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 16.W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 17.Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów. 18.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 19.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga, aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „PROPONOWANY PRODUCENT NAZWA PRODUKTU” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. 20. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ form. cenowe dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. 21.Materiały będące przedmiotem zamówienia w części 7 postępowania: • poz. 1-3 - muszą posiadać termin przydatności do stosowania, co najmniej 10 miesięcy od dnia dostawy oraz posiadać Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotnicznych i/lub Aprobatę Techniczną IBDiM lub ITB dopuszczające ich stosowanie na nawierzchniach lotniskowych; • poz. 4 - musi posiadać termin przydatności do stosowania, co najmniej 18 miesięcy od dnia dostawy. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty, część 7 postępowania poz.1-4 i poz.6 Kartę Charakterystyki/Techniczną/Informacyjną oraz Atest Higieniczny PZH danego produktu w języku polskim. DOSTAWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 22.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie czynnością jednorazową – dla części 7 postępowania oraz podzieloną na oddzielne zamówienia realizowane wg potrzeb Zamawiającego przez cały okres trwania umowy - dla części 1-6 postępowania. 23.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: 23.1 Jednostki Wojskowej Nr 1158, 98-100 Łask, ul 9-go Maja 95 – asortyment części 1,3,5 postępowania– w godzinach 08.00 – 14.00; 23.2 Jednostki Wojskowej Nr 1158 Łask, 98-113 Buczek, Gucin 58A, – asortyment części 7 – w godzinach 08.00 – 14.00; 23.3 Jednostki Wojskowej Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 – asortyment części 2,4,6 – w godzinach 08.00 – 14.00; 24.Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy materiałów telefonicznie, mailem lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w uzasadnionych przypadkach (np. konieczność importu materiału z zagranicy), uzgodnionych z zamawiającym, do 10 dni roboczych. 25.Ilościowy i jakościowy odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy wymienionym w pkt.2. 26.Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m. in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN. 27.Jeżeli dostarczony towar (w całości lub części) nie będzie zgodny z zapisami SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie obowiązywania umowy na własny koszt. 28.W dokumentach (faktura, WZ, inne) dostarczanych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji z formularza cenowego. 29.W dniu dostawy lub w innym uzgodnionym między stronami terminie, Wykonawca odbierze od Zamawiającego zużyte świetlówki i akumulatory w ilości minimum odpowiedniej do ilości dostarczanego materiału. 30.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar określa moment odbioru.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Części 1-6 Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r.; Część 7 – 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1. oświadczenie z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2. Zgodnie z §13 pkt.3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty (dotyczy 1÷4, 6 – części 7 postępowania) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: Kartę Charakterystyki/Techniczną/Informacyjną oraz Atest Higieniczny PZH danego produktu w języku polskim;
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego– załącznik nr 6a do SIWZ; 4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 6b do SIWZ; 5. potwierdzenie wpłaty wadium; 6. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 7. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt. 6.2 i 6.3 SIWZ;
Czy wadium 1
Wadium 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 350,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1 dla części 1 – 1 900,00 PLN; 1.2 dla części 2 – 600,00 PLN. 1.3 dla części 3 – 1 300,00 PLN; 1.4 dla części 4 – 1 100,00 PLN 1.5 dla części 5 – 900,00 PLN; 1.6 dla części 6 – 400,00 PLN 1.7dla części 7 – 150,00 PLN 2 Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 31/PN/2018”. Nr NIP …….. (podać nr NIP Wykonawcy). 4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 25.04.2018 r. do godz. 1100. 5 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6 Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały ogólnobudowlane dla 32 BLT Łask
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części (patrz pkt. 18). 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesiące gwarancji. 9.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 10.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. 11.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 12.W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt. 13.Gwarancja przedmiotu umowy zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego. 14.W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy wolny od wad. 15.Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie) , licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 16.W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 17.Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów. 18.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 19.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga, aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „PROPONOWANY PRODUCENT NAZWA PRODUKTU” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. 20. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ form. cenowe dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. DOSTAWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 22.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie czynnością jednorazową podzieloną na oddzielne zamówienia realizowane wg potrzeb Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 23.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: 23.1 Jednostki Wojskowej Nr 1158, 98-100 Łask, ul 9-go Maja 95 – asortyment części 1,3,5 postępowania– w godzinach 08.00 – 14.00; 23.2 Jednostki Wojskowej Nr 1158 Łask, 98-113 Buczek, Gucin 58A, – asortyment części 7 – w godzinach 08.00 – 14.00; 23.3 Jednostki Wojskowej Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 – asortyment części 2,4,6 – w godzinach 08.00 – 14.00; 24.Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy materiałów telefonicznie, mailem lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w uzasadnionych przypadkach (np. konieczność importu materiału z zagranicy), uzgodnionych z zamawiającym, do 10 dni roboczych. 25.Ilościowy i jakościowy odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy wymienionym w pkt.2. 26.Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m. in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN. 27.Jeżeli dostarczony towar (w całości lub części) nie będzie zgodny z zapisami SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie obowiązywania umowy na własny koszt. 28.W dokumentach (faktura, WZ, inne) dostarczanych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji z formularza cenowego. 29.W dniu dostawy lub w innym uzgodnionym między stronami terminie, Wykonawca odbierze od Zamawiającego zużyte świetlówki i akumulatory w ilości minimum odpowiedniej do ilości dostarczanego materiału. 30.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar określa moment odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały ogólnobudowlane dla JW 1551 Sieradz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części (patrz pkt. 18). 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lubszystkie zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesiące gwarancji. 9.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 10.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. 11.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 12.W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt. 13.Gwarancja przedmiotu umowy zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego. 14.W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy wolny od wad. 15.Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie) , licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 16.W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 17.Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów. 18.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 19.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga, aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „PROPONOWANY PRODUCENT NAZWA PRODUKTU” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. 20. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ form. cenowe dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. DOSTAWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 22.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie czynnością podzieloną na oddzielne zamówienia realizowane wg potrzeb Zamawiającego przez cały okres trwania umowy - dla części 1-6 postępowania. 23.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: 23.1 Jednostki Wojskowej Nr 1158, 98-100 Łask, ul 9-go Maja 95 – asortyment części 1,3,5 postępowania– w godzinach 08.00 – 14.00; 23.2 Jednostki Wojskowej Nr 1158 Łask, 98-113 Buczek, Gucin 58A, – asortyment części 7 – w godzinach 08.00 – 14.00; 23.3 Jednostki Wojskowej Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 – asortyment części 2,4,6 – w godzinach 08.00 – 14.00; 24.Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy materiałów telefonicznie, mailem lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w uzasadnionych przypadkach (np. konieczność importu materiału z zagranicy), uzgodnionych z zamawiającym, do 10 dni roboczych. 25.Ilościowy i jakościowy odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy wymienionym w pkt.2. 26.Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m. in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN. 27.Jeżeli dostarczony towar (w całości lub części) nie będzie zgodny z zapisami SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie obowiązywania umowy na własny koszt. 28.W dokumentach (faktura, WZ, inne) dostarczanych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji z formularza cenowego. 29.W dniu dostawy lub w innym uzgodnionym między stronami terminie, Wykonawca odbierze od Zamawiającego zużyte świetlówki i akumulatory w ilości minimum odpowiedniej do ilości dostarczanego materiału. 30.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar określa moment odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały elektryczne dla 32 BLT Łask
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części (patrz pkt. 18). 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesiące gwarancji. 9.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 10.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. 11.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 12.W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt. 13.Gwarancja przedmiotu umowy zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego. 14.W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy wolny od wad. 15.Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie) , licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 16.W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 17.Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów. 18.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 19.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga, aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „PROPONOWANY PRODUCENT NAZWA PRODUKTU” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. 20. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ form. cenowe dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. DOSTAWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 21.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie czynnością podzieloną na oddzielne zamówienia realizowane wg potrzeb Zamawiającego przez cały okres trwania umowy - dla części 1-6 postępowania. 22.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: 22.1 Jednostki Wojskowej Nr 1158, 98-100 Łask, ul 9-go Maja 95 – asortyment części 1,3,5 postępowania– w godzinach 08.00 – 14.00; 22.2 Jednostki Wojskowej Nr 1158 Łask, 98-113 Buczek, Gucin 58A, – asortyment części 7 – w godzinach 08.00 – 14.00; 22.3 Jednostki Wojskowej Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 – asortyment części 2,4,6 – w godzinach 08.00 – 14.00; 23.Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy materiałów telefonicznie, mailem lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w uzasadnionych przypadkach (np. konieczność importu materiału z zagranicy), uzgodnionych z zamawiającym, do 10 dni roboczych. 24.Ilościowy i jakościowy odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy wymienionym w pkt.2. 25.Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m. in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN. 26.Jeżeli dostarczony towar (w całości lub części) nie będzie zgodny z zapisami SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie obowiązywania umowy na własny koszt. 27.W dokumentach (faktura, WZ, inne) dostarczanych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji z formularza cenowego. 28.W dniu dostawy lub w innym uzgodnionym między stronami terminie, Wykonawca odbierze od Zamawiającego zużyte świetlówki i akumulatory w ilości minimum odpowiedniej do ilości dostarczanego materiału. 29.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar określa moment odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały elektryczne dla JW 1551 Sieradz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części (patrz pkt. 18). 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesiące gwarancji. 9.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 10.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. 11.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 12.W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt. 13.Gwarancja przedmiotu umowy zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego. 14.W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy wolny od wad. 15.Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie) , licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 16.W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 17.Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów. 18.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 19.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga, aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „PROPONOWANY PRODUCENT NAZWA PRODUKTU” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. 20. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ form. cenowe dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. DOSTAWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 21.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie czynnością podzieloną na oddzielne zamówienia realizowane wg potrzeb Zamawiającego przez cały okres trwania umowy - dla części 1-6 postępowania. 22.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: 22.1 Jednostki Wojskowej Nr 1158, 98-100 Łask, ul 9-go Maja 95 – asortyment części 1,3,5 postępowania– w godzinach 08.00 – 14.00; 22.2 Jednostki Wojskowej Nr 1158 Łask, 98-113 Buczek, Gucin 58A, – asortyment części 7 – w godzinach 08.00 – 14.00; 22.3 Jednostki Wojskowej Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 – asortyment części 2,4,6 – w godzinach 08.00 – 14.00; 23.Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy materiałów telefonicznie, mailem lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w uzasadnionych przypadkach (np. konieczność importu materiału z zagranicy), uzgodnionych z zamawiającym, do 10 dni roboczych. 24.Ilościowy i jakościowy odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy wymienionym w pkt.2. 25.Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m. in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN. 26.Jeżeli dostarczony towar (w całości lub części) nie będzie zgodny z zapisami SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie obowiązywania umowy na własny koszt. 27.W dokumentach (faktura, WZ, inne) dostarczanych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji z formularza cenowego. 28.W dniu dostawy lub w innym uzgodnionym między stronami terminie, Wykonawca odbierze od Zamawiającego zużyte świetlówki i akumulatory w ilości minimum odpowiedniej do ilości dostarczanego materiału. 29.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar określa moment odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały hydrauliczne dla 32 BLT Łask
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części (patrz pkt. 18). 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesiące gwarancji. 9.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 10.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. 11.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 12.W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt. 13.Gwarancja przedmiotu umowy zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego. 14.W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy wolny od wad. 15.Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie) , licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 16.W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 17.Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów. 18.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 19.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga, aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „PROPONOWANY PRODUCENT NAZWA PRODUKTU” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. 20. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ form. cenowe dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. DOSTAWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 21.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie czynnością podzieloną na oddzielne zamówienia realizowane wg potrzeb Zamawiającego przez cały okres trwania umowy - dla części 1-6 postępowania. 22.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: 22.1 Jednostki Wojskowej Nr 1158, 98-100 Łask, ul 9-go Maja 95 – asortyment części 1,3,5 postępowania– w godzinach 08.00 – 14.00; 22.2 Jednostki Wojskowej Nr 1158 Łask, 98-113 Buczek, Gucin 58A, – asortyment części 7 – w godzinach 08.00 – 14.00; 22.3 Jednostki Wojskowej Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 – asortyment części 2,4,6 – w godzinach 08.00 – 14.00; 23.Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy materiałów telefonicznie, mailem lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w uzasadnionych przypadkach (np. konieczność importu materiału z zagranicy), uzgodnionych z zamawiającym, do 10 dni roboczych. 24.Ilościowy i jakościowy odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy wymienionym w pkt.2. 25.Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m. in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN. 26.Jeżeli dostarczony towar (w całości lub części) nie będzie zgodny z zapisami SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie obowiązywania umowy na własny koszt. 27.W dokumentach (faktura, WZ, inne) dostarczanych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji z formularza cenowego. 28.W dniu dostawy lub w innym uzgodnionym między stronami terminie, Wykonawca odbierze od Zamawiającego zużyte świetlówki i akumulatory w ilości minimum odpowiedniej do ilości dostarczanego materiału. 29.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar określa moment odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Materiały hydrauliczne dla JW 1551 Sieradz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części (patrz pkt. 18). 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesiące gwarancji. 9.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 10.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. 11.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 12.W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt. 13.Gwarancja przedmiotu umowy zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego. 14.W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy wolny od wad. 15.Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie) , licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 16.W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 17.Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów. 18.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 19.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga, aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „PROPONOWANY PRODUCENT NAZWA PRODUKTU” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. 20. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ form. cenowe dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. DOSTAWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 21.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie czynnością podzieloną na oddzielne zamówienia realizowane wg potrzeb Zamawiającego przez cały okres trwania umowy - dla części 1-6 postępowania. 22.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: 22.1 Jednostki Wojskowej Nr 1158, 98-100 Łask, ul 9-go Maja 95 – asortyment części 1,3,5 postępowania– w godzinach 08.00 – 14.00; 22.2 Jednostki Wojskowej Nr 1158 Łask, 98-113 Buczek, Gucin 58A, – asortyment części 7 – w godzinach 08.00 – 14.00; 22.3 Jednostki Wojskowej Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 – asortyment części 2,4,6 – w godzinach 08.00 – 14.00; 23.Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy materiałów telefonicznie, mailem lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w uzasadnionych przypadkach (np. konieczność importu materiału z zagranicy), uzgodnionych z zamawiającym, do 10 dni roboczych. 24.Ilościowy i jakościowy odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy wymienionym w pkt.2. 25.Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m. in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN. 26.Jeżeli dostarczony towar (w całości lub części) nie będzie zgodny z zapisami SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie obowiązywania umowy na własny koszt. 27.W dokumentach (faktura, WZ, inne) dostarczanych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji z formularza cenowego. 28.W dniu dostawy lub w innym uzgodnionym między stronami terminie, Wykonawca odbierze od Zamawiającego zużyte świetlówki i akumulatory w ilości minimum odpowiedniej do ilości dostarczanego materiału. 29.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar określa moment odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Materiały specjalistyczne dla 32 BLT Łask
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części (patrz pkt. 18). 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesiące gwarancji. 9.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 10.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. 11.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 12.W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt. 13.Gwarancja przedmiotu umowy zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego. 14.W okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy wolny od wad. 15.Po wymianie przedmiotu umowy na nowy, Wykonawca udziela na niego nowej gwarancji (tożsamej z zaoferowaną w ofercie) , licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. 16.W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 17.Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać parametry techniczno – jakościowe, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych typów. 18.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać - w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 19.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga, aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „PROPONOWANY PRODUCENT NAZWA PRODUKTU” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. 20. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ form. cenowe dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. 21.Materiały będące przedmiotem zamówienia w części 7 postępowania: • poz. 1-3 - muszą posiadać termin przydatności do stosowania, co najmniej 10 miesięcy od dnia dostawy oraz posiadać Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotnicznych i/lub Aprobatę Techniczną IBDiM lub ITB dopuszczające ich stosowanie na nawierzchniach lotniskowych; • poz. 4 - musi posiadać termin przydatności do stosowania, co najmniej 18 miesięcy od dnia dostawy. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty, część 7 postępowania poz.1-4 i poz.6 Kartę Charakterystyki/Techniczną/Informacyjną oraz Atest Higieniczny PZH danego produktu w języku polskim. DOSTAWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 22.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie czynnością jednorazową – dla części 7 postępowania. 23.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: 23.1 Jednostki Wojskowej Nr 1158, 98-100 Łask, ul 9-go Maja 95 – asortyment części 1,3,5 postępowania– w godzinach 08.00 – 14.00; 23.2 Jednostki Wojskowej Nr 1158 Łask, 98-113 Buczek, Gucin 58A, – asortyment części 7 – w godzinach 08.00 – 14.00; 23.3 Jednostki Wojskowej Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 – asortyment części 2,4,6 – w godzinach 08.00 – 14.00; 24.Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy materiałów telefonicznie, mailem lub fax-em. Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w uzasadnionych przypadkach (np. konieczność importu materiału z zagranicy), uzgodnionych z zamawiającym, do 10 dni roboczych. 25.Ilościowy i jakościowy odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy wymienionym w pkt.2. 26.Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m. in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN. 27.Jeżeli dostarczony towar (w całości lub części) nie będzie zgodny z zapisami SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie obowiązywania umowy na własny koszt. 28.W dokumentach (faktura, WZ, inne) dostarczanych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji z formularza cenowego. 29.W dniu dostawy lub w innym uzgodnionym między stronami terminie, Wykonawca odbierze od Zamawiającego zużyte świetlówki i akumulatory w ilości minimum odpowiedniej do ilości dostarczanego materiału. 30.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar określa moment odbioru.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)