Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546264-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej zgodnie z Tomem III SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de18780a-0a57-4d40-9bc8-ba8d8de5a3c0
Biuletyn 546264-N-2018
Zamawiajacy nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Regon 1751157500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Siemiradzkiego
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60763
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 668 821
Zamawiajacy fax 061 8646314, 8660922
Zamawiajacy email biuro@poznan.gddkia.gov.pl
Adres strony url www.gddkia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gddkia.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej
Numer referencyjny O.PO.D-3.2414.25.2032
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej zgodnie z Tomem III SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie proweadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch zadań obejmujących dostawę odzeży ochronnej/roboczej o łącznej wartości odebranych dostaw za minimum 100.000,00 złotych brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa w pkt 9.5.2.d) IDW winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
Zakresie warunkow udzialu a) kopii polisy OC, b) wykazu dostaw.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy - Tom II SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 25,00
  
Kryteria czas realizacji zamówienia
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)