Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ksero do siedziby RDOŚ w Poznaniu

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546295-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i jednorazowa dostawa artykułów biurowych oraz papieru ksero do siedziby Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia artykułów biurowych fabrycznie nowych, wolnych od wad, do siedziby zamawiającego. W żadnym przypadku Zamawiający nie dopuszcza zamieszczania na materiałach stanowiących przedmiot zamówienia jakichkolwiek oznaczeń mających charakter reklam. Zamawiający przez podanie w SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określa minimalne parametry techniczne (wymiary, gramaturę, parametry pracy, zastosowany materiał itp.), cechy użytkowe (kolor, przeznaczenie, wytrzymałość itp.) oraz jakościowe (wykonanie, opakowanie, estetyka, deklaracje zgodności z normami UE itp.), jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania przez produkt wymagań określonych we wskazanej normie, co Wykonawca jest zobowiązany wykazać składając ofertę. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych do opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego oraz wykazanie równoważności oferowanego produktu w stosunku do danej pozycji opisu przedmiotu zamówienia danej pozycji asortymentowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65f4f57f-cd39-4309-bc54-08311933b966
Biuletyn 546295-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
Regon 30097592700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Henryka Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 79
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60529
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 639 64 00
Zamawiajacy fax 61 639 64 47
Zamawiajacy email danuta.urbanska.poznan@rdos.gov.pl
Adres strony url http://poznan.rdos.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://poznan.rdos.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://poznan.rdos.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ksero do siedziby RDOŚ w Poznaniu
Numer referencyjny WOP.261.28.2018.ŁD
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i jednorazowa dostawa artykułów biurowych oraz papieru ksero do siedziby Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia artykułów biurowych fabrycznie nowych, wolnych od wad, do siedziby zamawiającego. W żadnym przypadku Zamawiający nie dopuszcza zamieszczania na materiałach stanowiących przedmiot zamówienia jakichkolwiek oznaczeń mających charakter reklam. Zamawiający przez podanie w SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określa minimalne parametry techniczne (wymiary, gramaturę, parametry pracy, zastosowany materiał itp.), cechy użytkowe (kolor, przeznaczenie, wytrzymałość itp.) oraz jakościowe (wykonanie, opakowanie, estetyka, deklaracje zgodności z normami UE itp.), jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania przez produkt wymagań określonych we wskazanej normie, co Wykonawca jest zobowiązany wykazać składając ofertę. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych do opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego oraz wykazanie równoważności oferowanego produktu w stosunku do danej pozycji opisu przedmiotu zamówienia danej pozycji asortymentowej.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 15422,76
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-05-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow – Jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to w tym okresie wykonał przynajmniej jedną dostawę artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego do drukarek. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia i podać nazwy podwykonawców na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) oświadczenia aktualnego na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 2) pisemnego oświadczenie Wykonawcy aktualnego na dzień składania ofert o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, nie otwarciu likwidacji ani nie ogłoszeniu upadłości – Załącznik nr 7 do SIWZ; 3) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru załącznik nr 6).
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy aktualne na dzień składania ofert, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie dotyczącym podwykonawców. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, dotyczące tych podmiotów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. możliwość przedłużenia terminu wykonania Zadania lub zapłaty za wykonanie Zadania w następujących przypadkach: 1) niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności uzyskania przez Zamawiającego zmiany harmonogramu realizacji zadania, umożliwiającej przesunięcie środków finansowych niezbędnych do sfinansowania Zadania, na kolejny rok budżetowy; 2) niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności w przypadkach stwierdzenia przez Zamawiającego, że opóźnienie w wykonaniu zamówienia jest wynikiem działania siły wyższej lub wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)