Dostawa materiałów biurowych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-25 00:00:00
Instytucja 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546187-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr - 9/18/N.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony poniżej oraz w załącznikach do SIWZ, tj: w Formularzu ofertowym i Ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań/części zamówienia.

4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (trzy) odrębne zadania Wykonawca może złożyć ofertę na 1 (jedno), 2 (dwa) lub 3 (trzy) wybrane zadania niniejszego zamówienia.

5. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 (trzy) następujące zadania (części zamówienia):
Zadanie I – materiały biurowe – Sekcja Szkoleniowa
Zadanie II – materiały biurowe – Sekcja Wychowawcza
Zadanie III - materiały biurowe – Służba Sprzętu Łączności i Informatyki

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wszystkie zadania/części zamówienia (zgodnie z art. 36aa ust. 2 ustawy Pzp), przez co zamawiający rozumie, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego, dwóch lub trzech zadań (części) zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę.

Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla każdego z zadań (części) zamówienia

6. Wszystkie dostarczone materiały biurowe winny być nowe, nie mogą posiadać śladów uszkodzenia ani wcześniejszego używania. Wyrób musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np.: nazwa asortymentu, nazwa producenta, ilość, rodzaj, parametry, itp. Asortyment bez wyżej określonych oznaczeń nie zostanie przyjęty przez zamawiającego.

7. Opakowanie zewnętrzne musi umożliwić pełną identyfikację artykułu np. ilość, rodzaj, parametry, datę ważności, bez konieczności naruszania opakowania, były dostarczone
w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowym.

8. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych (dotyczy wyłącznie Zadania III pozycje: nr 296 i nr 297). Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne zobowiązany jest wpisać w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ (Zadanie III, kolumna 9, pozycje: nr 296 i nr 297):
1) firmę producenta i nazwę oferowanego produktu równoważnego;
2) właściwości oferowanego papieru tzn:
• Gramatura
• Białość
• Wilgotność
• Gładkość
• Grubość
• Nieprzezroczystość

W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty dotyczące opisu produktu równoważnego (np.: opis katalogowy produktu dla danej pozycji asortymentowej). Dołączone do oferty dokumenty muszą potwierdzać, że oferowane produkty równoważne spełniają co najmniej minimalne wymagania oraz że są:

• fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż produkt opisany przez zamawiającego w SIWZ,
• posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
• są jakości opisanej zgodnie z normami ISO 9001 lub normami równoważnymi (dołączyć do oferty certyfikat ISO 9001 lub równoważny).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72d7ef26-a339-40c6-871b-680352865501
Biuletyn 546187-N-2018
Zamawiajacy nazwa 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
Regon 6145692000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Brygady Pościgowej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Dęblin
Zamawiajacy kod pocztowy 08521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 551 75 25
Zamawiajacy fax 81 551 95 36
Zamawiajacy email przetargi.41blsz@wp.pl
Adres strony url www.41blsz.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Tak,
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja ww w.41blsz.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak , inny sposób forma pisemna. Ofertę nalezy skladać w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ i Ogłoszeniu o zamowieniu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41. Baza Lotnictwa Szko lnego w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5, 08 - 521 Dęblin, Kancelaria Jawna, budynek Nr 226, pokój nr 7
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Numer referencyjny 9/18/N
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiajacy nie zastrzega
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wszystkie zadania/części zamowienia (3)
Okreslenie przedmiotu . Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr - 9/18/N. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony poniżej oraz w załącznikach do SIWZ, tj: w Formularzu ofertowym i Ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań/części zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (trzy) odrębne zadania Wykonawca może złożyć ofertę na 1 (jedno), 2 (dwa) lub 3 (trzy) wybrane zadania niniejszego zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 (trzy) następujące zadania (części zamówienia): Zadanie I – materiały biurowe – Sekcja Szkoleniowa Zadanie II – materiały biurowe – Sekcja Wychowawcza Zadanie III - materiały biurowe – Służba Sprzętu Łączności i Informatyki Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wszystkie zadania/części zamówienia (zgodnie z art. 36aa ust. 2 ustawy Pzp), przez co zamawiający rozumie, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego, dwóch lub trzech zadań (części) zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla każdego z zadań (części) zamówienia 6. Wszystkie dostarczone materiały biurowe winny być nowe, nie mogą posiadać śladów uszkodzenia ani wcześniejszego używania. Wyrób musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np.: nazwa asortymentu, nazwa producenta, ilość, rodzaj, parametry, itp. Asortyment bez wyżej określonych oznaczeń nie zostanie przyjęty przez zamawiającego. 7. Opakowanie zewnętrzne musi umożliwić pełną identyfikację artykułu np. ilość, rodzaj, parametry, datę ważności, bez konieczności naruszania opakowania, były dostarczone w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowym. 8. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych (dotyczy wyłącznie Zadania III pozycje: nr 296 i nr 297). Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne zobowiązany jest wpisać w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ (Zadanie III, kolumna 9, pozycje: nr 296 i nr 297): 1) firmę producenta i nazwę oferowanego produktu równoważnego; 2) właściwości oferowanego papieru tzn: • Gramatura • Białość • Wilgotność • Gładkość • Grubość • Nieprzezroczystość W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty dotyczące opisu produktu równoważnego (np.: opis katalogowy produktu dla danej pozycji asortymentowej). Dołączone do oferty dokumenty muszą potwierdzać, że oferowane produkty równoważne spełniają co najmniej minimalne wymagania oraz że są: • fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż produkt opisany przez zamawiającego w SIWZ, • posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, • są jakości opisanej zgodnie z normami ISO 9001 lub normami równoważnymi (dołączyć do oferty certyfikat ISO 9001 lub równoważny).
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-26T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z póź. zm.), zwanej dalej „ustawą”. 2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej dla dostaw i usług w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy tj. 144.000,00 euro; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co zamawiający rozumie, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego, dwóch, trzech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadania (części) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawy w zależności od Zadania/Części zamówienia w następujących terminach: Zadanie I materiały biurowe różne – Sekcja Szkoleniowa Wykonawca zobowiązuje się zrealizować 5 (pięć) dostaw w terminie: - od podpisania umowy do dnia 15.06.2018 r. 6 (szósta) dostawa zostanie zrealizowana w terminie: - od podpisania umowy do dnia 26.11.2018 r. Szczegóły dotyczące ustalenia harmonogramu dostaw zostaną ustalone pomiędzy stronami: upoważnionym przedstawicielami Zamawiającego (magazynierem) oraz Wykonawcą w kontaktach roboczych – co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą wraz z ustaleniem dokładnego asortymentu każdej dostawy (telefonicznie oraz faksowo/drogą elektroniczną). Zadanie II - materiały biurowe – Sekcja wychowawcza Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiotowe zamówienie w terminie: - 30 dni od podpisania umowy. Zadanie III - materiały biurowe - Służba Sprzętu Łączności i Informatyki Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiotowe zamówienie w terminie : - 30 dni od podpisania umowy. 5. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie zamierza prowadzić aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. 8. W sprawie żądanych dokumentów stosuje się rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. W sprawach nieuregulowanych ustawą, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380). 10. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy, dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11. ZAMÓWIENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 USTAWY PZP. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i ustawy Pzp.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 4. Spełnianie warunków poprzez poleganie na potencjale „innych podmiotów”: 4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4.2. Stosowna sytuacja, o której mowa wyżej będzie miała miejsce wyłącznie w przypadku kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Przedmiotowe zobowiązanie (w oryginale) wykonawca musi załączyć do oferty. 4.3. W celu dokonania oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane. 4.5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 4.6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, co do którego spełnienia wykonawca polegał na potencjale podmiotu trzeciego. 4.7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na potencjale którego Wykonawca polega, nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczania na zasadach określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający żąda aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od dn. … do dn. … w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” (zobowiązanie podmiotu trzeciego). Oświadczenie to musi być złożone w oryginale i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby. Oświadczenie należy dołączyć do oferty. Zamawiający oceni – z zastrzeżeniem art. 24aa ustawy – czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie poprzez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 ustawy jak również podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 pkt. 1 wskazane przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. 5. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego: 5.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2. Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełniania takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jak wykonawcy występujący samodzielnie tzn.: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2 i 3 p.z.p. zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuacje ekonomiczną. 5.3. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Zamawiający wymagać będzie przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Pzp). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego: 5.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej musi być spełniony przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który będzie brał udział w realizacji zamówienia (w danym zadaniu/części zamówienia). 5.6. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zostanie spełniony jeżeli - co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – udokumentuje – wykonanie przynajmniej jednej usługi o żądanej przez zamawiającego wartości. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości usług (umów) kilku wykonawców – by uzyskać żądaną przez zamawiającego wartość. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 7. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 22d ust. 2 ustawy). 8. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykaże, że spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu. 9. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy, dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczanym - nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów. 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1, określonych przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku innego podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, nw. dokumenty Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z podmiotów). 6.1. aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SIWZ; 6.2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - dla zadania I, II, III. Informacja dotycząca podwykonawców: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy składa w odniesieniu do tych podwykonawców:  Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - dla zadania I, II, III. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy składa w odniesieniu do tych podmiotów:  Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - dla zadania I, II, III,. Jeśli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.1. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7.2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.2.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 i 7.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. PROCEDURA SAMOOCZYSZCZENIA (SELF - CLEANING) 7. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 ustawy oraz pkt. 16 - 20 ustawy oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych lub kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Powyższego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 8. Aby wykazać nie podleganie wykluczeniu z postępowania, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą aktualne oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Część A Oświadczenia składane wraz z ofertą: Dla każdego z zadań (części) zamówienia I- III 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zwane dalej Oświadczeniem – wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca w Oświadczeniu zobowiązany jest przedstawić w szczególności informacje: 1) świadczące o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej SIWZ; 2) świadczące o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 oraz 24 ust. 5 pkt.1; 3) o innych podmiotach, na zasoby których Wykonawca się powołuje w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z informacją dotyczącą podstaw wykluczenia innego podmiotu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy oraz stosownymi informacjami, których warunków udziału dotyczą udostępnione zasoby; 4) dotyczące podwykonawców, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom; Oświadczenie, o którym mowa wyżej musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, to wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Przedmiotowe zobowiązanie (w oryginale) wykonawca musi załączyć do oferty. 3a. W celu dokonania oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty dotyczące opisu produktu równoważnego (np.: opis katalogowy produktu dla danej pozycji asortymentowej). Dołączone do oferty dokumenty muszą potwierdzać, że oferowane produkty równoważne spełniają co najmniej minimalne wymagania oraz że są: • fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż produkt opisany przez zamawiającego w SIWZ, • posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, • są jakości opisanej zgodnie z normami ISO 9001 lub normami równoważnymi (dołączyć do oferty certyfikat ISO 9001 lub równoważny). CZEŚĆ B 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, określonych przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ, każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja dot. otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, stosownie do treści art. 24 ust. 11. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - wzór dokumentu. Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zawiera - Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy) 5. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, określonych przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku innego podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, nw. dokumenty Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z podmiotów). 5.1. aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SIWZ; 5.2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - dla zadania I, II, III. Informacja dotycząca podwykonawców: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy składa w odniesieniu do tych podwykonawców:  Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. - dla zadania I, II, III. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy składa w odniesieniu do tych podmiotów:  Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - dla zadania I, II, III. Jeśli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów. 9. Podwykonawstwo: 1). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na przedmiotowe usługi. 2). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). W takim przypadku, zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), żąda wskazania przez wykonawcę w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla każdego zadania/części zamówienia), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (jeżeli są one znane na etapie składania oferty). 3). W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. 4).Wykonawca zawiadomi zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców, które następują w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie wykonawca zamierza powierzyć realizację usług. 5). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonane tego zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców, w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania wykonawcy. 6). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązana wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7). Pracownicy podwykonawcy muszą spełniać takie same wymagania jak pracownicy wykonawcy. 8). Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 9). Podwykonawca, który będzie brał udział w realizacji zamówienia winien wykazać się posiadaniem dokumentów potwierdzających kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (będącej przedmiotem niniejszego postępowania). 10) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania wykonywania części zamówienia podwykonawcy.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy, dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 2) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; 3) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych; 4) w uzasadnionych przypadkach: w przypadku wycofania danego asortymentu z produkcji wstrzymania lub zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki –Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie producenta i modelu oferowanego asortymentu –pod warunkiem, że zaoferowany zamiennik będzie przynajmniej tej samej jakości i spełni wymagania zamawiającego tak jak oferowany produkt(w tym przypadku ceny jednostkowe pozostają bez zmian).
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie I – materiały biurowe – Sekcja Szkoleniowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-26T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawy w zależności od Zadania/Części zamówienia w następujących terminach: Zadanie I materiały biurowe różne – Sekcja Szkoleniowa Wykonawca zobowiązuje się zrealizować 5 (pięć) dostaw w terminie: - od podpisania umowy do dnia 15.06.2018 r. 6 (szósta) dostawa zostanie zrealizowana w terminie: - od podpisania umowy do dnia 26.11.2018 r. Szczegóły dotyczące ustalenia harmonogramu dostaw zostaną ustalone pomiędzy stronami: upoważnionym przedstawicielami Zamawiającego (magazynierem) oraz Wykonawcą w kontaktach roboczych – co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą wraz z ustaleniem dokładnego asortymentu każdej dostawy (telefonicznie oraz faksowo/drogą elektroniczną). Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym do przekazania w formie papierowej dla następujących pozycji: 2, 24-31, 37-48, 64-69, 81, 106-107, 33-141, 154, 175-184, 190-191, 195-197, 199-200, 213, 237-250, 256-260, 284-286 następujących elementów: nazwy producenta oraz inne elementy identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia, tj. numer katalogowy producenta lub typ lub model lub symbol bądź nazwa (z wyjątkiem pozycji nr 56, tj. flamastry 6-kolorowe oraz nr 183, tj. plastelina 6-kolorowa, gdzie należy podać jedynie producenta).Określony wyżej dokument musi być złożony (przesłany) w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentacji wykonawcy
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów biurowych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie II - materiały biurowe – Sekcja wychowawcza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiotowe zamówienie w terminie: - 30 dni od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów biurowych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr - 9/18/N. Okładki na dyplomy format A4 w oprawie introligatorskiej twardej z wizerunkiem orła - Godło Narodowe koloru srebrnego (wymiary orła szer. 7 cm x wys. 7,5 cm) i tasiemką koloru złotego. Okładka bez napisów w kolorze bordowym lub zielonym, wewnątrz wyklejona białym papierem oraz zakładką na dokumenty w narożniku.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie III - materiały biurowe - Służba Sprzętu Łączności i Informatyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych (dotyczy wyłącznie Zadania III pozycje: nr 296 i nr 297). Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne zobowiązany jest wpisać w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ (Zadanie III, kolumna 9, pozycje: nr 296 i nr 297): 1) firmę producenta i nazwę oferowanego produktu równoważnego; 2) właściwości oferowanego papieru tzn: • Gramatura • Białość • Wilgotność • Gładkość • Grubość • Nieprzezroczystość W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty dotyczące opisu produktu równoważnego (np.: opis katalogowy produktu dla danej pozycji asortymentowej). Dołączone do oferty dokumenty muszą potwierdzać, że oferowane produkty równoważne spełniają co najmniej minimalne wymagania oraz że są: • fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż produkt opisany przez zamawiającego w SIWZ, • posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, • są jakości opisanej zgodnie z normami ISO 9001 lub normami równoważnymi (dołączyć do oferty certyfikat ISO 9001 lub równoważny).
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów biurowych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)