najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz obsługę serwisową wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego”.

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-26 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545505-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301214306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz obsługę serwisową wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 228b7c0b-4b4b-468c-a2e5-00a3f8a2b333
Biuletyn 545505-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 63126570000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fryderyka Chopina
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Września
Zamawiajacy kod pocztowy 62300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 6402051, 6404457
Zamawiajacy fax 616 402 051
Zamawiajacy email starostwo@wrzesnia.powiat.pl
Adres strony url www.wrzesnia.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wrzesnia.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wrzesnia.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul.Chopina 10, 62-300 Września
Nazwa nadana zamowieniu najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz obsługę serwisową wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego”.
Numer referencyjny 272.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz obsługę serwisową wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego”.
Cpv glowny przedmiot 30121430-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji rozpocznie się nie wcześniej niż od 1 czerwca 2018 r. i będzie trwał do 31 maja 2022 r. lub do wyczerpania środków finansowych określonych w § 3 ust. 1. wzoru umowy Rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi na podstawie zgodnego oświadczenia Stron.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże się wykazem dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawą polegającą na najmie urządzeń wielofunkcyjnych lub kopiarek wraz z zapewnieniem obsługi serwisowej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto wg. załącznika nr 3 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg. załącznika nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga opisu przedmiotu zamówienia tj. specyfikacji techniczno-funkcjonalnej - uszczegółowione dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia, pozwalające zweryfikować wszelkie wymagania minimalne zawarte w treści SIWZ, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w OPZ stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W tym celu wykonawca zobowiązany będzie wypełnić załącznik nr 1 a do SIWZ. Nie spełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako sprzecznej z treścią SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1, b) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. Ponadto w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust. 5 ustawy). Wykonawca składa oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Wzór umowy stanowi treść SIWZ. Zmiany umowy zgodnie ze wzorem umowy: 1) W przypadku wyczerpania w danym roku kalendarzowym kwot określonych w § 3 ust. 2, wartość przedmiotu zamówienia dla tego roku może zostać zwiększona kosztem lat kolejnych, bez zwiększania ogólnej wartości przedmiotu umowy. 2) W przypadku niewykorzystania w danym roku kalendarzowym kwot określonych w § 3 ust. 2, środki mogą zostać przesunięte na kolejne lata. 3) W przypadku wymiany urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego, której nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zapisów w zał. nr 2 do niniejszej umowy. 4) W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy zajdą następujące zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2017 r., poz. 847), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wysokość wynagrodzenia będzie podlegała waloryzacji od miesiąca obowiązywania zmiany. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria • Wielkość panelu operacyjnego urządzenia wielofunkcyjnego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria • Czas usunięcia awarii urządzenia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria • Wielokrotność nadpisywania dysku twardego na urządzeniu wielofunkcyjnym
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)