GuidZP400 |
228b7c0b-4b4b-468c-a2e5-00a3f8a2b333
|
Biuletyn |
545505-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
Regon |
63126570000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fryderyka Chopina
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Września
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 6402051, 6404457
|
Zamawiajacy fax |
616 402 051
|
Zamawiajacy email |
starostwo@wrzesnia.powiat.pl
|
Adres strony url |
www.wrzesnia.powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wrzesnia.powiat.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wrzesnia.powiat.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul.Chopina 10, 62-300 Września
|
Nazwa nadana zamowieniu |
najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz obsługę serwisową wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego”.
|
Numer referencyjny |
272.14.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz obsługę serwisową wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30121430-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-05-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji rozpocznie się nie wcześniej niż od 1 czerwca 2018 r. i będzie trwał do 31 maja 2022 r. lub do wyczerpania środków finansowych określonych w § 3 ust. 1. wzoru umowy Rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi na podstawie zgodnego oświadczenia Stron.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże się wykazem dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawą polegającą na najmie urządzeń wielofunkcyjnych lub kopiarek wraz z zapewnieniem obsługi serwisowej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto wg. załącznika nr 3 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg. załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga opisu przedmiotu zamówienia tj. specyfikacji techniczno-funkcjonalnej - uszczegółowione dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia, pozwalające zweryfikować wszelkie wymagania minimalne zawarte w treści SIWZ, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w OPZ stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W tym celu wykonawca zobowiązany będzie wypełnić załącznik nr 1 a do SIWZ. Nie spełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako sprzecznej z treścią SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1,
b) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii.
Ponadto w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust. 5 ustawy).
Wykonawca składa oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Wzór umowy stanowi treść SIWZ.
Zmiany umowy zgodnie ze wzorem umowy:
1) W przypadku wyczerpania w danym roku kalendarzowym kwot określonych w § 3 ust. 2, wartość przedmiotu zamówienia dla tego roku może zostać zwiększona kosztem lat kolejnych, bez zwiększania ogólnej wartości przedmiotu umowy.
2) W przypadku niewykorzystania w danym roku kalendarzowym kwot określonych w § 3 ust. 2, środki mogą zostać przesunięte na kolejne lata.
3) W przypadku wymiany urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego, której nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zapisów w zał. nr 2 do niniejszej umowy.
4) W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy zajdą następujące zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2017 r., poz. 847),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
i jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Wysokość wynagrodzenia będzie podlegała waloryzacji od miesiąca obowiązywania zmiany. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|