GuidZP400 |
20ed5781-d680-4f09-89b6-b91b6a70245b
|
Biuletyn |
546162-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
|
Regon |
146349028
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konwiktorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-217
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226280712
|
Zamawiajacy fax |
226269132
|
Zamawiajacy email |
grazyna.ogrodowczyk@cps.srodmiescie.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych, mrożonych warzyw i owoców, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe) wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.06.2018 r. do 31.05.2019 r.
|
Numer referencyjny |
CPS.DA-G.271.15.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów żywnościowych tj. artykułów spożywczych, mrożonych warzyw i owoców, których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w Formularzu OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa zadań:
- zadanie nr 1 artykuły spożywcze
- zadanie nr 2 mrożone warzywa i owoce
Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, wymaga dla zadania nr 1, 2, aby:
a) dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży,
b) wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach jednostkowych,
c) były pierwszego gatunku,
d) produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia,
e) opakowania produktów muszą być fabrycznie zamknięte, nieuszkodzone i nie mogą nosić żadnych znamion używania,
f) posiadały certyfikat – handlowy dokument identyfikacyjny (dot. m. in. poz. – jaja)
Produkty żywnościowe o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty żywnościowe z krótkim okresem przechowywania, odpowiednio powinny posiadać co najmniej 21 dniowy termin przydatności do spożycia (np. jaja), licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy tj. od dnia 01.06.2018 r. do dnia 31.05.2019 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Wpis do rejestru Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub w przypadku producentów, właściwych organów Weterynarii.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, Wykonawca zrealizował:
a) dla zadania/części 1 – co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawach artykułów spożywczych, wykonywane w sposób ciągły w okresie nie krótszym niż 8 miesięcy i wartości nie mniejszej niż 50.000,- zł brutto;
b) dla zadania/części 2 - co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawach mrożonek w tym mrożonych warzyw i owoców, wykonywane w sposób ciągły w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy i wartości nie mniejszej niż
7.000,- zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem, podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
4. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
5. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw (dla każdego zadania/części zamówienia) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – niżej wymienione dokumenty składają Wykonawcy występujący wspólnie): - dokument potwierdzający wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub w przypadku producentów właściwych organów Weterynarii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy:
1) gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pozycje towaru zaoferowane jako „typ równoważny” nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 1 do Formularza Cenowego OFERTA, Zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym OFERTA, stanowiącym załącznik nr 1 do przedmiotowego przetargu,
2) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie,
3) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty,
4) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy o okres nie dłuższy niż 4 miesiące,
w przypadku niewykorzystania kwoty brutto określonej w § 2 umowy,
5) w przypadku nie wyłonienia kolejnego Wykonawcy w drodze postępowania przetargowego, gdy zajdzie konieczność przedłużenia terminu obowiązywania umowy,
a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie. W takim przypadku wartość umowy zostanie przeliczona według cen jednostkowych obowiązującej umowy,
6) termin ważności umowy, o którym mowa w § 11, w przypadku o którym mowa w pkt 4, może zostać przedłużony jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
7) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen brutto proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki,
2. Wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 1 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w § 3 ust. 12 umowy, nie wymaga aneksu do umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.).
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: "tajemnica przedsiębiorstwa" i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić odsyłacze.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 – dostawy art. spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe)
Dodatkowe informacje (pozostałe warunki obowiązują według zapisów SIWZ)
Wykonawca zobowiązany jest, aby produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia posiadały co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty żywnościowe świeże i z krótkim okresem przechowywania, odpowiednio powinny posiadać co najmniej 21 dniowy termin przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego, z wyjątkiem pozycji: paszteciki wigilijne, pierogi wigilijne, uszka wigilijne, które winny posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 dni oraz nie dłuższy niż 14 dni, licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
Zamawiający w pozycjach 52-57 specyfikacji asortymentowej - zadanie nr 1 (tj. różne rodzaje makaronów) wymaga wysokiej jakości produktu. Produkt po obróbce termicznej (przeprowadzonej zgodnie z zaleceniami producenta) w urządzeniach gastronomicznych (przemysłowych), nie może się rozgotowywać i sklejać.
W przypadku zaoferowania produktów „równoważnych” nie spełniających wymagań jakościowych, Zamawiający ma prawo złożyć reklamację i zastosować zapis, o którym mowa
w § 7 ust. 1 pkt 1 umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mrożonych warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 - dostawy mrożonych warzyw i owoców
Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, wymaga aby:
a) dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży,
b) wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach jednostkowych,
c) były pierwszego gatunku,
d) produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia,
e) opakowania produktów muszą być fabrycznie zamknięte, nieuszkodzone i nie mogą nosić żadnych znamion używania.
Produkty żywnościowe o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
|
| |