GuidZP400 |
fbbae0e6-3230-4760-82dc-03ccd4c83227
|
Biuletyn |
544501-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
|
Regon |
700128000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tamka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-349
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 578 47 01/02
|
Zamawiajacy fax |
22 578 47 47
|
Zamawiajacy email |
komendaglownaohp@ohp.pl
|
Adres strony url |
www.ohp.pl www.bip.ohp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" w ramach programu Gwarancje dla młodzieży. Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie reprezentowana przez Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy, działającego na podstawie pełnomocnictwa.
Postępowanie stanowi część większego zamówienia w ramach realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia –YEI”, Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres: Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, sekretariat pokój 304
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
|
Numer referencyjny |
ZWK.PPiW.271.13.OSDZ.YEI.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
1. Realizacja dostaw dla odbędzie się do miejscowości na terenie województwa zachodniopomorskiego.
2. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych został określony w SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby w swojej propozycji cenowej (ofercie) Wykonawca uwzględnił wszelkie koszty związane z niżej wymienionymi wymaganiami. W tym koszty dostarczania oraz zapewnienia wniesienia zamawianych materiałów biurowych do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego w siedzibie ZWK OHP w Szczecinie lub podległych jednostkach organizacyjnych.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczane artykuły były nowe, wysokiej jakości, spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe.
5. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego.
6. Każda dostawa przedmiotu zamówienia objęta jest 12 miesięczną rękojmią za wady fizyczne, licząc od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-15T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby wykazał, że wykonał on należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy że wykonał – w tym okresie, przynajmniej 3 umowy o wartości końcowej nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, w zakres której wchodziło dostawy materiałów biurowych. Warunek zostanie uznany za spełniony, poprzez złożenie przez Wykonawcę Załącznika nr 5 do SIWZ wykaz dostaw wraz z referencjami.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie że Wykonawcy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie przesłanek z wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych, z zastrzeżeniem zapisów art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, gdy Wykonawca przedsięwziął środki w celu wykazania swojej rzetelności pomimo istnienia odpowiedniej podstawy wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt 13-14,16-20 ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży Załącznik nr 2a, w celu spełnienia warunku o braku wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1, Wykonawca powinien złożyć KRS lub odpowiedni wypis z CEDIG, lub wskazać adres strony internetowej, na której Zamawiający może w bezpłatny sposób pobrać powyższe dokumenty, oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. dotyczące
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca że wykonał on należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy że wykonał – w tym okresie, przynajmniej 3 umowy o wartości końcowej nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, w zakres której wchodziło dostawy materiałów biurowych. Wykonawca składa wykaz wykonanych dostaw stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ wraz z referencjami
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
a. zmian redakcyjnych umowy,
b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron,
c. zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych,
d. zmiany terminu realizacji zadania, zmiany terminu wdrażania i obowiązywania projektu,
e. zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania,
f. zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy,
g. zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: zmniejszenie wartości zamówienia).
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|