Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-25 00:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544501-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
1. Realizacja dostaw dla odbędzie się do miejscowości na terenie województwa zachodniopomorskiego.
2. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych został określony w SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby w swojej propozycji cenowej (ofercie) Wykonawca uwzględnił wszelkie koszty związane z niżej wymienionymi wymaganiami. W tym koszty dostarczania oraz zapewnienia wniesienia zamawianych materiałów biurowych do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego w siedzibie ZWK OHP w Szczecinie lub podległych jednostkach organizacyjnych.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczane artykuły były nowe, wysokiej jakości, spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe.
5. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego.
6. Każda dostawa przedmiotu zamówienia objęta jest 12 miesięczną rękojmią za wady fizyczne, licząc od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fbbae0e6-3230-4760-82dc-03ccd4c83227
Biuletyn 544501-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Regon 700128000000
Zamawiajacy adres ulica Tamka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-349
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 578 47 01/02
Zamawiajacy fax 22 578 47 47
Zamawiajacy email komendaglownaohp@ohp.pl
Adres strony url www.ohp.pl www.bip.ohp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" w ramach programu Gwarancje dla młodzieży. Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie reprezentowana przez Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy, działającego na podstawie pełnomocnictwa. Postępowanie stanowi część większego zamówienia w ramach realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia –YEI”, Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres: Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, sekretariat pokój 304
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
Numer referencyjny ZWK.PPiW.271.13.OSDZ.YEI.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. 1. Realizacja dostaw dla odbędzie się do miejscowości na terenie województwa zachodniopomorskiego. 2. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych został określony w SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby w swojej propozycji cenowej (ofercie) Wykonawca uwzględnił wszelkie koszty związane z niżej wymienionymi wymaganiami. W tym koszty dostarczania oraz zapewnienia wniesienia zamawianych materiałów biurowych do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego w siedzibie ZWK OHP w Szczecinie lub podległych jednostkach organizacyjnych. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczane artykuły były nowe, wysokiej jakości, spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe. 5. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 6. Każda dostawa przedmiotu zamówienia objęta jest 12 miesięczną rękojmią za wady fizyczne, licząc od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-05-15T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby wykazał, że wykonał on należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy że wykonał – w tym okresie, przynajmniej 3 umowy o wartości końcowej nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, w zakres której wchodziło dostawy materiałów biurowych. Warunek zostanie uznany za spełniony, poprzez złożenie przez Wykonawcę Załącznika nr 5 do SIWZ wykaz dostaw wraz z referencjami.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie że Wykonawcy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie przesłanek z wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych, z zastrzeżeniem zapisów art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, gdy Wykonawca przedsięwziął środki w celu wykazania swojej rzetelności pomimo istnienia odpowiedniej podstawy wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt 13-14,16-20 ustawy Pzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży Załącznik nr 2a, w celu spełnienia warunku o braku wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1, Wykonawca powinien złożyć KRS lub odpowiedni wypis z CEDIG, lub wskazać adres strony internetowej, na której Zamawiający może w bezpłatny sposób pobrać powyższe dokumenty, oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. dotyczące 1) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca że wykonał on należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy że wykonał – w tym okresie, przynajmniej 3 umowy o wartości końcowej nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, w zakres której wchodziło dostawy materiałów biurowych. Wykonawca składa wykaz wykonanych dostaw stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ wraz z referencjami
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmian redakcyjnych umowy, b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron, c. zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, d. zmiany terminu realizacji zadania, zmiany terminu wdrażania i obowiązywania projektu, e. zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, f. zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, g. zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: zmniejszenie wartości zamówienia). 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wymiany przedmiotu umowy na wolny od wad
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)