Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
1. Realizacja dostaw dla odbędzie się do miejscowości na terenie województwa zachodniopomorskiego.
2. Szczegółowy wykaz tonerów i materiałów eksploatacyjnych został określony w SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby w swojej propozycji cenowej (ofercie) Wykonawca uwzględnił wszelkie koszty związane z niżej wymienionymi wymaganiami.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczane artykuły były:
a) fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą: - ISO 9001:2000 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zapewnienia jakości, w zakresie co najmniej takim jak wymieniona norma ISO. - ISO 14001 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem,
b) opakowane hermetycznie, bez śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,
c) które uzyskały wyniki nie gorsze od wyników towarów oryginalnych zalecanych przez producentów sprzętu, zgodnie z normami,
- ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych,
- ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
- ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących,
- ISO/IEC 24712 dla nabojów kolorowych do drukarek atramentowych,
6. W przypadku oferowania artykułów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia dokumentu potwierdzającego, że przedmiot zamówienia odpowiada normom, tj. na potwierdzenie, że oferowane artykuły spełniają wymagania Zamawiającego określone w w/w podpunkcie, Wykonawca winien przedstawić zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że zaoferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: dla każdej zaoferowanej pozycji równoważnej oraz potwierdzać osiągnięcie przez dany artykuł wyniku nie gorszego od wyników towarów oryginalnych zalecanych przez producentów sprzętu, który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu (w szczególności ilości wydrukowanych stron przy takim samym kryciu, kryciu i odwzorowaniu koloru, braku śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywaniu proszku tonera podczas montażu i eksploatacji).
7. Oferowane tonery nie mogą ograniczać pełnej współpracy z oprogramowaniem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, informującym o liczbie wydrukowanych stron, i po ich montażu na panelach kontrolnych sprzętów lub ekranach monitorów nie pojawią się komunikaty o braku lub niekompatybilności materiału eksploatacyjnego
8. Oferowane tonery nie mogą w żadnym stopniu nie naruszać praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej, w których wszystkie części są nowe, w szczególności głowica, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny.
9. Oferowane tonery nie mogą powodować dodatkowych czynności w kserokopiarkach (np. usuwanie resztek zużytego tonera z pojemnika i czyszczenie) oraz nie mogą powodować wyłączenia żadnych opcji w urządzeniach (np. trybu ekonomicznego w urządzeniach drukujących).
10 Pozostałe informacje zawarte są w SIWZ.
|
GuidZP400 |
873df57e-edb3-492e-9126-723ceef402fd
|
Biuletyn |
544475-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
|
Regon |
700128000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tamka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-349
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 578 47 01/02
|
Zamawiajacy fax |
22 578 47 47
|
Zamawiajacy email |
komendaglownaohp@ohp.pl
|
Adres strony url |
www.ohp.pl www.bip.ohp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" w ramach programu Gwarancje dla młodzieży. Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Jednostką organizacyjną prowadzącą postępowanie jest Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie reprezentowana przez Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy, działającego na podstawie pełnomocnictwa.
Postępowanie stanowi część większego zamówienia w ramach realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia –YEI”, Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres: Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, sekretariat pokój 304
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
|
Numer referencyjny |
ZWK.PPiW.271.12.OSDZ.YEI.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
1. Realizacja dostaw dla odbędzie się do miejscowości na terenie województwa zachodniopomorskiego.
2. Szczegółowy wykaz tonerów i materiałów eksploatacyjnych został określony w SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby w swojej propozycji cenowej (ofercie) Wykonawca uwzględnił wszelkie koszty związane z niżej wymienionymi wymaganiami.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczane artykuły były:
a) fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą: - ISO 9001:2000 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zapewnienia jakości, w zakresie co najmniej takim jak wymieniona norma ISO. - ISO 14001 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem,
b) opakowane hermetycznie, bez śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,
c) które uzyskały wyniki nie gorsze od wyników towarów oryginalnych zalecanych przez producentów sprzętu, zgodnie z normami,
- ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych,
- ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
- ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących,
- ISO/IEC 24712 dla nabojów kolorowych do drukarek atramentowych,
6. W przypadku oferowania artykułów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia dokumentu potwierdzającego, że przedmiot zamówienia odpowiada normom, tj. na potwierdzenie, że oferowane artykuły spełniają wymagania Zamawiającego określone w w/w podpunkcie, Wykonawca winien przedstawić zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że zaoferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: dla każdej zaoferowanej pozycji równoważnej oraz potwierdzać osiągnięcie przez dany artykuł wyniku nie gorszego od wyników towarów oryginalnych zalecanych przez producentów sprzętu, który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu (w szczególności ilości wydrukowanych stron przy takim samym kryciu, kryciu i odwzorowaniu koloru, braku śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywaniu proszku tonera podczas montażu i eksploatacji).
7. Oferowane tonery nie mogą ograniczać pełnej współpracy z oprogramowaniem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, informującym o liczbie wydrukowanych stron, i po ich montażu na panelach kontrolnych sprzętów lub ekranach monitorów nie pojawią się komunikaty o braku lub niekompatybilności materiału eksploatacyjnego
8. Oferowane tonery nie mogą w żadnym stopniu nie naruszać praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej, w których wszystkie części są nowe, w szczególności głowica, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny.
9. Oferowane tonery nie mogą powodować dodatkowych czynności w kserokopiarkach (np. usuwanie resztek zużytego tonera z pojemnika i czyszczenie) oraz nie mogą powodować wyłączenia żadnych opcji w urządzeniach (np. trybu ekonomicznego w urządzeniach drukujących).
10 Pozostałe informacje zawarte są w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-15T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby wykazał, że wykonał on należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy że wykonał – w tym okresie, przynajmniej 3 umowy o wartości końcowej nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, w zakres której wchodziło dostawy tonerów. Warunek zostanie uznany za spełniony, poprzez złożenie Załącznika nr 5 do SIWZ wykaz dostaw wraz z referencjami.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie że Wykonawcy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie przesłanek z wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych, z zastrzeżeniem zapisów art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, gdy Wykonawca przedsięwziął środki w celu wykazania swojej rzetelności pomimo istnienia odpowiedniej podstawy wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt 13-14,16-20 ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży Załącznik nr 2a, w celu spełnienia warunku o braku wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1, Wykonawca powinien złożyć KRS lub odpowiedni wypis z CEDIG, lub wskazać adres strony internetowej, na której Zamawiający może w bezpłatny sposób pobrać powyższe dokumenty, oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. dotyczące
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca że wykonał on należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy że wykonał – w tym okresie, przynajmniej 3 umowy o wartości końcowej nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, w zakres której wchodziło dostawy tonerów. Wykonawca składa wykaz wykonanych dostaw stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ wraz z referencjami.
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
a. zmian redakcyjnych umowy,
b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron,
c. zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych,
d. zmiany terminu realizacji zadania, zmiany terminu wdrażania i obowiązywania projektu,
e. zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania,
f. zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy,
g. zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: zmniejszenie wartości zamówienia).
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|