GuidZP400 |
274999b7-1aa9-4ce4-92cb-1ffea3bcb81a
|
Biuletyn |
546043-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
|
Regon |
73009757200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gucin
|
Zamawiajacy adres numer domu |
58 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Buczek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-113
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
261 554 591
|
Zamawiajacy fax |
261 554 709
|
Zamawiajacy email |
32bltprz@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.32blot.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać na adres zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ lub składać osobiście (również przesyłki kurierskie) w siedzibie zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask (dla wysyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej) lub Gucin 58a, 98-113 Buczek (adres dla przesyłek kurierskich i doręczeń osobistych)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa baterii i akumulatorów
|
Numer referencyjny |
33/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa baterii i akumulatorów.
2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 6 części.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania.
4.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
6.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.
7.Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia :
7.1 Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta w dniu dostawy.
7.2 Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
7.3 Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „PRODUCENT, NSN I P/N PROPONOWANEJ BATERII/AKUMULATORA” (formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ), w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego.
7.4 Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ. W przypadku braku takiego oznaczenia Wykonawca przy dostawie towaru zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację (w języku polskim) potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa, nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnie z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
7.5 Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim (dotyczy części 2-6).
8.Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji (dotyczy wszystkich części).
8.1 Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości towarów, jakie wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo - dla części 2-6. Dla części 1 dostawa będzie realizowana na zamówienie maksymalnie w 4 transzach.
|
Cpv glowny przedmiot |
31400000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-02T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. oświadczenie z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;
2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ;
3. zobowiązanie podmiotu trzeciego– załącznik nr 6a do SIWZ;
4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 6b do SIWZ;
5. potwierdzenie wpłaty wadium;
6. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notaria
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 900,00 PLN dla całości zamówienia lub:
dla części 1 – 250,00 PLN;
dla części 2 – 350,00 PLN.
dla części 3 – 100,00 PLN;
dla części 4 – 2 000,00 PLN
dla części 5 – 100,00 PLN;
dla części 6 – 100,00 PLN.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6).
3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 33/PN/2018”. Nr NIP …….. (podać nr NIP Wykonawcy).
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 25.04.2018 r. do godz. 1100.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.
6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Baterie i akumulatory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31400000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa baterii i akumulatorów.
2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 6 części.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania.
4.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
6.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Akumulatory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31431000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa baterii i akumulatorów.
2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 6 części.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania.
4.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
6.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Baterie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31431000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa baterii i akumulatorów.
2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 6 części.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania.
4.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
6.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Baterie specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31431000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa baterii i akumulatorów.
2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 6 części.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania.
4.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
6.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Bateria niklowo-kadmowa CTB3185
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31431000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa baterii i akumulatorów.
2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 6 części.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania.
4.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
6.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Akumulator Makita BL1850 (5.0 Ah)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31431000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa baterii i akumulatorów.
2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 6 części.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania.
4.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
6.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |