Dostawa Odzieży ochronnej

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-05-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546061-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa letniej i zimowej odzieży ochronnej dla pracowników zespołów wyjazdowych, zespołów transportowych oraz odzieży dla dyspozytorów RPR Sosnowiec
Część 1: Odzież letnia dla zespołów wyjazdowych
Część 2: Odzież zimowa dla zespołów wyjazdowych
Część 3: Odzież dla dyspozytorów
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w opisie zamówienia
(załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0cb0753-19a9-4e6d-bb1e-1ef4a03ba250
Biuletyn 546061-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
Regon 27199806600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Teatralna
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 636 032
Zamawiajacy fax 323 636 002
Zamawiajacy email 2401483@zoz.org.pl
Adres strony url www.rprsosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.rprsosnowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ul. Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Odzieży ochronnej
Numer referencyjny 02/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa letniej i zimowej odzieży ochronnej dla pracowników zespołów wyjazdowych, zespołów transportowych oraz odzieży dla dyspozytorów RPR Sosnowiec Część 1: Odzież letnia dla zespołów wyjazdowych Część 2: Odzież zimowa dla zespołów wyjazdowych Część 3: Odzież dla dyspozytorów Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w opisie zamówienia (załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji).
Cpv glowny przedmiot 18110000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 48
Okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnianiu wymagań - ocenianiane na zasadzie spełnia/nie spełnia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnianiu wymagań - ocenianiane na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnianiu wymagań - ocenianiane na zasadzie spełnia/nie spełnia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika nr 6 do SIWZ), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ i wymienionymi normami Zamawiający żąda Certyfikatu Oceny Typu WE wydanego przez akredytowaną jednostkę badawczą (potwierdzoną przez Polskie Centrum Akredytacji) – na gotowy wyrób/model (CE kategoria II).Dotyczy: Kurtki zimowej, spodni zimowych, Polaru/podpinki, Spodni letnich, Kamizelki, Koszuli, Tshirt (o barwie fluorescencyjnej czerwonej) a) wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 w sprawie wymagań dla środków ochrony indywidualnej. (Dz. U. Z 2005 r Nr. 259, poz. 2173) b) EN ISO 13688 : 2013 (PN-EN ISO 13688 :2013-12) Odzież ochronna. Wymagania ogólne. c) EN ISO 20471 :2013 (PN-EN ISO 20471 : 2013-07). Odzież o intensywnej widzialności – Metody badania i wymagania. Klasa – 2. 2. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty referencji potwierdzających wykonanie nie mniej niż 2 dostaw o wartości co najmniej 50 000zł netto każda, na odzież ochronną dla placówek Ratownictwa medycznego w okresie 3 lat do terminu składania ofert. 3. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty (w zakresie objętym ofertą) zestawu odzieży. Odzież dostarczona przez wyłonionego Wykonawcę pozostanie u Zamawiającego. Egzemplarze dostarczone przez wykonawców niewybranych w postępowaniu zostaną odesłane na ich koszt . 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty (Dla części 1 i 2) próbek materiału fluorescencyjny czerwony i granatowy/czarny zastosowanego do uszycia odzieży wierzchniej, oraz próbki taśmy odblaskowej zastosowanej w oferowanej odzieży w ilości 0,5m. 5. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbki prostokątnego haftowanego emblematu „RPR Sosnowiec” – zgodnego z opisem w załączniku 2 do SIWZ 6. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbki zastosowanych okrągłych emblematów „Logo systemu” i prostokątnego „Funkcja” (wystarczy jedna) 7. Wszystkie próbki opisane w pkt 4-6 powinny być spięte oraz opisane nazwą wykonawcy, do którego oferty zostały dołączone.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczone zmiany w umowie: Zmiana treści lub uzupełnienie niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania w art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) zmiany ceny brutto spowodowanej wzrostem stawki VAT; 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia 3) zmiany numeru konta bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) zmiany danych teleadresowych 5) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdy oferta zawierać będzie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa wykonawcy w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępniane innym uczestnikom postępowania oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony Informacje te powinien zamieścić wykonawca w dodatkowej zamkniętej kopercie z napisem „zastrzeżone”.
IV 4 4 data 2018-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odzież letnia dla zespołów wyjazdowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18110000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Odzież letnia dla zespołów wyjazdowych: (kolor fluorescencyjny czerwony) - koszula/bluza - kamizelka - spodnie letnie - koszulka/tshirt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Odzież zimowa dla zespołów wyjazdowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18110000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Odzież zimowa dla zespołów wyjazdowych (fluorescencyjna czerwona) - Kurtka zimowa - spodnie zimowe - polar/podpinka
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Odzież dla dyspozytorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18110000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Odzież dla dyspozytorów (czerwona) - koszulka tshirt - polar - spodnie
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)