Dostawa sukcesywna wyrobów hutniczych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiń-sko-Mazurskiego w Olsztynie.

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-25 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546050-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna wyrobów hutniczych do jednostek organiza-cyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c18ef454-efe8-44ef-955c-0b7cc98d5100
Biuletyn 546050-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Regon 51088420500010
Zamawiajacy adres ulica ul. Oczapowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 233 420
Zamawiajacy fax (089) 5233278
Zamawiajacy email jasma@uwm.edu.pl
Adres strony url www.uwm.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Oczapowskiego 2, 10 – 719 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sukcesywna wyrobów hutniczych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiń-sko-Mazurskiego w Olsztynie.
Numer referencyjny 142/2018/PN/DZP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna wyrobów hutniczych do jednostek organiza-cyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwy-żej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwier-dzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Ustawy Pzp. tj. Informacji z otwarcia ofert, prze-każe Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.3. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Opisu przedmiotu zamówienia/Formularza cenowego w wersji edytowalnej (Excel) wg załącznika nr 1 do SIWZ . 2.4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii doku-mentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wyko-nawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczegól-ności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów pu-blicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności pod-miotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS lub CEIDG).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: a) zmiany terminu realizacji umowy: - ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, - ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) zakresu przedmiotu umowy spowodowane: - niedostępnością na rynku asortymentu wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego asortymentu, - wprowadzeniem przez producenta nowej wersji asortymentu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego w ofercie. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji lub zakres przedmiotowy umowy, Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)