GuidZP400 |
c18ef454-efe8-44ef-955c-0b7cc98d5100
|
Biuletyn |
546050-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
|
Regon |
51088420500010
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Oczapowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 233 420
|
Zamawiajacy fax |
(089) 5233278
|
Zamawiajacy email |
jasma@uwm.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uwm.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w zamkniętej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Oczapowskiego 2, 10 – 719 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sukcesywna wyrobów hutniczych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiń-sko-Mazurskiego w Olsztynie.
|
Numer referencyjny |
142/2018/PN/DZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna wyrobów hutniczych do jednostek organiza-cyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwy-żej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwier-dzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Ustawy Pzp. tj. Informacji z otwarcia ofert, prze-każe Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
2.3. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Opisu przedmiotu zamówienia/Formularza cenowego w wersji edytowalnej (Excel) wg załącznika nr 1 do SIWZ .
2.4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii doku-mentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wyko-nawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem.
2.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczegól-ności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów pu-blicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności pod-miotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS lub CEIDG).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące:
a) zmiany terminu realizacji umowy:
- ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej,
- ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) zakresu przedmiotu umowy spowodowane:
- niedostępnością na rynku asortymentu wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego asortymentu,
- wprowadzeniem przez producenta nowej wersji asortymentu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego w ofercie.
W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji lub zakres przedmiotowy umowy,
Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|