GuidZP400 |
8581a742-8816-480b-a5b9-43ad51bdaf5a
|
Biuletyn |
547299-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
|
Regon |
18065160500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. hr. Wandy Tarnowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35322
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 85 35 247
|
Zamawiajacy fax |
17 85 07 864
|
Zamawiajacy email |
zp@igbcarpatia.pl
|
Adres strony url |
www.igbcarpatia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.igbcarpatia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.igbcarpatia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4; 35-322 Rzeszów pokój nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII
|
Numer referencyjny |
21/04/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
Cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy (według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, określając równocześnie który z Wykonawców jest upoważnionym przedstawicielem / Liderem konsorcjum,
2) Formularz/e cenowy/e wg. załącznika 1-A,
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa, musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika,
4) Pełnomocnictwo do występowaniu w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca – w przypadku osób fizycznych,
Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Kantyny - 48 – 300 Nysa, ul. Kościuszki 4 A; 39 - 300 Brzeg, ul. B. Chrobrego 29; 49 – 200 Grodków, ul. Sienkiewicza 23; 45 – 853
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Restauracja Bieszczadzka, ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Hotel w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
OKW Parzenica, ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| |