Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII

Data publikacji 2018-04-18
Data zakończenia 2018-04-26 00:00:00
Instytucja Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Napoje bezalkoholowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547299-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 159800001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8581a742-8816-480b-a5b9-43ad51bdaf5a
Biuletyn 547299-N-2018
Zamawiajacy nazwa Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
Regon 18065160500000
Zamawiajacy adres ulica ul. hr. Wandy Tarnowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35322
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 85 35 247
Zamawiajacy fax 17 85 07 864
Zamawiajacy email zp@igbcarpatia.pl
Adres strony url www.igbcarpatia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.igbcarpatia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.igbcarpatia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4; 35-322 Rzeszów pokój nr 6
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII
Numer referencyjny 21/04/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
Cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, określając równocześnie który z Wykonawców jest upoważnionym przedstawicielem / Liderem konsorcjum, 2) Formularz/e cenowy/e wg. załącznika 1-A, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa, musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika, 4) Pełnomocnictwo do występowaniu w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca – w przypadku osób fizycznych, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Kantyny - 48 – 300 Nysa, ul. Kościuszki 4 A; 39 - 300 Brzeg, ul. B. Chrobrego 29; 49 – 200 Grodków, ul. Sienkiewicza 23; 45 – 853
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Restauracja Bieszczadzka, ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Hotel w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa OKW Parzenica, ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy napojów i soków do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)