Modernizacja elementów infrastruktury systemu detekcji na terenie miasta Gliwice

Data publikacji 2018-04-18
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546825-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje:

1. Dostawę repozytorium danych wysokiej dostępności wraz z instalacją, konfiguracją oraz przeniesieniem zapisów obrazów systemu Milestone xProtect Corporate.
2. Dostawę wybranych hostów klastra wysokiej dostępności systemu wirtualizacji.
3. Dostawę modularnego przełącznika sieciowego wraz z instalacją i konfiguracją.
4. Rozbudowę systemu bezpieczeństwa internetowego Check Point Firewall wraz ze szkoleniami.
5. Dostawę aktualizacji licencji Check Point.
6. Dostawę aktualizacji licencji Veeam.
7. Dostawę aktualizacji licencji vmWare.
8. Dostawę aktualizacji licencji Milestone.
9. Dostawę licencji Milestone i pakietu biurowego.
10. Dostawę stacji zarządzania ruchem – typ 1.
11. Dostawę stacji zarządzania ruchem – typ 2.
12. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 1.
13. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 2.
14. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 3.
15. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 4.
16. Dostawę kamery monitoringu.
17. Dostawę drukarki do kart zbliżeniowych.
18. Dostawę systemu audiowizualnego.
Szczegóły zamówienia opisano w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Zał Nr 7 do SIWZ.
Wymagany termin gwarancji: warunki, okres i zakres gwarancji opisano w Załączniku nr 6, do SIWZ "wzór umowy".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d628df9e-7233-4a94-99c3-ddbcbe2cc810
Biuletyn 546825-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
Regon 24000925100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Płowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 300 86 34
Zamawiajacy fax 32 300 86 98
Zamawiajacy email pawel.pendzialek@zdm.gliwice.pl
Adres strony url http://zdm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej http://zdm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://zdm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zdm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne
Oferty wnioski dostepne Zarząd Dróg Miejskich, 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31
Komunikacja elektroniczna wymaga Zarząd Dróg Miejskich, 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja elementów infrastruktury systemu detekcji na terenie miasta Gliwice
Numer referencyjny ZDM.26.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje: 1. Dostawę repozytorium danych wysokiej dostępności wraz z instalacją, konfiguracją oraz przeniesieniem zapisów obrazów systemu Milestone xProtect Corporate. 2. Dostawę wybranych hostów klastra wysokiej dostępności systemu wirtualizacji. 3. Dostawę modularnego przełącznika sieciowego wraz z instalacją i konfiguracją. 4. Rozbudowę systemu bezpieczeństwa internetowego Check Point Firewall wraz ze szkoleniami. 5. Dostawę aktualizacji licencji Check Point. 6. Dostawę aktualizacji licencji Veeam. 7. Dostawę aktualizacji licencji vmWare. 8. Dostawę aktualizacji licencji Milestone. 9. Dostawę licencji Milestone i pakietu biurowego. 10. Dostawę stacji zarządzania ruchem – typ 1. 11. Dostawę stacji zarządzania ruchem – typ 2. 12. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 1. 13. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 2. 14. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 3. 15. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 4. 16. Dostawę kamery monitoringu. 17. Dostawę drukarki do kart zbliżeniowych. 18. Dostawę systemu audiowizualnego. Szczegóły zamówienia opisano w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Zał Nr 7 do SIWZ. Wymagany termin gwarancji: warunki, okres i zakres gwarancji opisano w Załączniku nr 6, do SIWZ "wzór umowy".
Cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca musi wykazać zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: 1. Minimum 2 wdrożenia klastrów wirtualizacyjnych na kwotę 500.000 zł brutto każde. 2. Minimum 1 wdrożenia systemu bezpieczeństwa internetowego Check Point na kwotę 120.000 zł brutto. 3. Minimum 2 wdrożenia infrastruktury sieciowej 10GbE na kwotę 80.000 zł brutto każde. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy Wykonawca musi mieć do dyspozycji: Co najmniej jedną osobę posiadającą certyfikat Milestone XProtect Advanced Certification dla produktu XProtect Corporate 2014 lub nowszy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zaświadczenie właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie,
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 8 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SIWZ,
Czy wadium 1
Wadium zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 20000 (dwadzieścia tysięcy zł),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) skrócenie terminu płatności, o którym mowa w § 3 ust. 2/§ 3* ust. 3 wzoru umowy z przyczyn ekonomicznych leżących po stronie Zamawiającego i na wniosek Zamawiającego, 2) w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w §3 ust. 1 niniejszej umowy ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie; 2) * w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 3* ust. 2 niniejszej umowy ulegnie stosownej zmianie, z tym, że kwota wynagrodzenia, o którym mowa w § 3* ust. 1 nie ulegnie zmianie.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)