GuidZP400 |
79575476-cfea-40dc-9331-c036d9a52b28
|
Biuletyn |
547205-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Ustawicznego
|
Regon |
34085374200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Św. Katarzyny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 65 77 456
|
Zamawiajacy fax |
56 652 22 43
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@cku.torun.pl
|
Adres strony url |
www.cku.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w ramach projektu „Zaprogramowani – czyli zespołowo i kreatywnie w świecie robotyki” dofinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cku.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cku.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Ustawicznego, 87-100 Toruń , Plac Św. Katarzyny 8, pokój nr 110 Sekretariat Szkół dla Dorosłych.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla dzieci w ramach projektu „Zaprogramowani – czyli zespołowo i kreatywnie w świecie robotyki” dofinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Opis przedmiotu zamówienia
Część I
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz, wniesienie) 112 sztuk robotów i 112 zestawów konstrukcyjnych do robotów umożliwiających naukę programowania dla dzieci w wieku od 6 lat z możliwością programowania off- line i on-line. Możliwość sterowania robotem bez użycia komputera, za pomocą rysowanych kolorowych linii oraz przy pomocy aplikacji (w języku polskim) z użyciem komputera, tabletu i smartphona. Aplikacja dostosowana dla dzieci w różnym wieku (od 6 do 9 lat) i o różnym poziomie umiejętności.
Część II
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz, wniesienie) 91 zestawów klocków edukacyjnych umożliwiających samodzielne zbudowanie co najmniej 6 różnych robotów, bez konieczności lutowania, za pomocą śrub. Zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku od 10 lat.
1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z zestawieniem sporządzonym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
1.4. Dostarczony przedmiot umowy będzie posiadać wszelkie niezbędne do właściwego korzystania instrukcje, atesty i certyfikaty w języku polskim, a także winien spełniać wymogi techniczne, bezpieczeństwa i użytkowe przewidziane dla danego sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu umowy.
1.5. Wymienione w opisie sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
1.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
1.8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na dwie części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
1.9. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia ( dla obu części) : zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą (jednak nie dłużej niż 30 dni i nie krócej niż 7 dni od daty zawarcia umowy ).
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4).
4. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 2,
Formularz ofertowy musi zawierać model, symbol, nazwę producenta jednoznacznie identyfikujące proponowany sprzęt dydaktyczny.
5. Oświadczenia:
- oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji
przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa ( Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ).
- Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Kryteria oceny złożonych ofert
Część I
a) cena oferty (P1)– 60 %,
b) termin realizacji zamówienia (P2) – 20 % - nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy.
Zamawiający ustala minimalny termin dostawy na 7 dni. W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym terminu realizacji poniżej 7 dni Zamawiający do przeliczenia punktacji przyjmie okres 7 dni.
c) obudowa metodyczna do zajęć - minimum 10 kompletnych scenariuszy zajęć (P3) - 20 %
Wykonawcy zostaną przyznane punkty w tym kryterium gdy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zaproponuje Zamawiającemu obudowę metodyczną do prowadzonych zajęć z użyciem dostarczonych robotów - minimum 10 kompletnych scenariuszy zajęć w języku polskim ( pozwalających na kompleksowe przeprowadzenie 45 minutowej lekcji ).
Scenariusze zajęć ( jeden komplet ) mają być dostarczone w formie papierowej, wpięte w segregator oraz nagrane na płycie w formacie pdf z możliwością wydruku.
Każdy scenariusz zajęć musi zawierać co najmniej następujące elementy:
1. Odniesienie do podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej I etap edukacyjny, zawierające wyliczone osiągnięcia ucznia w poszczególnych rodzajach edukacji (np. polonistyczna, matematyczna, społeczna, przyrodnicza, plastyczna, informatyczna, techniczna) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej ( Dz. U. 2017 r., poz. 356 ).
2. Cele ogólne i szczegółowe zajęć
3. Metody pracy
4. Środki dydaktyczne
5. Instrukcje dla nauczyciela
6. Ćwiczenia dla uczniów
7. Karty pracy
Punkty w powyższym kryterium będą przyznawane według zasady:
- Wykonawca dołączy do oferty obudowę metodyczną do zajęć - 20 pkt
- Wykonawca NIE dołączy do oferty obudowę metodyczną do zajęć - 0 pkt
Za najkorzystniejszą (w danej części) zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P),
będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P = (P1) + (P2)+(P3)
Część II
a) cena oferty (K1)– 60 %,
b) termin realizacji zamówienia (K2) – 20 % - nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy.
Zamawiający ustala minimalny termin dostawy na 7 dni. W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym terminu realizacji poniżej 7 dni Zamawiający do przeliczenia punktacji przyjmie okres 7 dni.
c) zasilanie robotów w zestawie za pomocą akumulatorów ładowanych za pomocą kompatybilnego zasilacza wchodzącego w skład zestawu (K3) – 20 %
Punkty w powyższym kryterium będą przyznawane według zasady:
- Wykonawca dołączył do każdego zestawu klocków wymaganą, do prawidłowego uruchomienia każdego robota w zestawie, ilość akumulatorów wraz z kompatybilnym zasilaczem w zestawie - 20 pkt
- Wykonawca nie dołączył do każdego zestawu klocków wymaganej do prawidłowego uruchomienia każdego robota w zestawie, ilości akumulatorów wraz z kompatybilnym zasilaczem w zestawie - 0 pkt
W przypadku nie dołączenia do zestawu akumulatorów Wykonawca zobowiązany jest do każdego zestawu dołączyć odpowiednią ilość baterii umożliwiających prawidłowe uruchomienie robotów.
Za najkorzystniejszą (w danej części) zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P = (K1) + (K2) + (K3)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
dla obu części:
Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:
1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą:
a) uwarunkowań organizacyjno-technicznych,
b) uwarunkowań formalno-prawnych,
2) jeżeli zmiana dotyczyć będzie zmiany sprzętu na sprzęt o równoważnych parametrach lub lepszych i zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz, wniesienie) 112 sztuk robotów i 112 zestawów konstrukcyjnych do robotów umożliwiających naukę programowania dla dzieci w wieku od 6 lat z możliwością programowania off- line i on-line.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin realizacji zamówienia ( dla obu części) : zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą (jednak nie dłużej niż 30 dni i nie krócej niż 7 dni od daty zawarcia umowy ).
2. a) cena oferty (P1)– 60 %,
b) termin realizacji zamówienia (P2) – 20 % - nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy.
Zamawiający ustala minimalny termin dostawy na 7 dni. W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym terminu realizacji poniżej 7 dni Zamawiający do przeliczenia punktacji przyjmie okres 7 dni.
lc) obudowa metodyczna do zajęć - minimum 10 kompletnych scenariuszy zajęć (P3) - 20 %
Wykonawcy zostaną przyznane punkty w tym kryterium gdy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zaproponuje Zamawiającemu obudowę metodyczną do prowadzonych zajęć z użyciem dostarczonych robotów - minimum 10 kompletnych scenariuszy zajęć w języku polskim ( pozwalających na kompleksowe przeprowadzenie 45 minutowej lekcji ).
Scenariusze zajęć ( jeden komplet ) mają być dostarczone w formie papierowej, wpięte w segregator oraz nagrane na płycie w formacie pdf z możliwością wydruku.
Każdy scenariusz zajęć musi zawierać co najmniej następujące elementy:
1. Odniesienie do podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej I etap edukacyjny, zawierające wyliczone osiągnięcia ucznia w poszczególnych rodzajach edukacji (np. polonistyczna, matematyczna, społeczna, przyrodnicza, plastyczna, informatyczna, techniczna) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej ( Dz. U. 2017 r., poz. 356 ).
2. Cele ogólne i szczegółowe zajęć
3. Metody pracy
4. Środki dydaktyczne
5. Instrukcje dla nauczyciela
6. Ćwiczenia dla uczniów
7. Karty pracy
Punkty w powyższym kryterium będą przyznawane według zasady:
- Wykonawca dołączy do oferty obudowę metodyczną do zajęć - 20 pkt
- Wykonawca NIE dołączy do oferty obudowę metodyczną do zajęć - 0 pkt
Za najkorzystniejszą (w danej części) zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P),
będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P = (P1) + (P2)+(P3)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz, wniesienie) 112 sztuk robotów i 112 zestawów konstrukcyjnych do robotów umożliwiających naukę programowania dla dzieci w wieku od 6 lat
z możliwością programowania off- line i on-line. Możliwość sterowania robotem bez użycia komputera, za pomocą rysowanych kolorowych linii oraz przy pomocy aplikacji (w języku polskim) z użyciem komputera, tabletu i smartphona. Aplikacja dostosowana dla dzieci w różnym wieku (od 6 do 9 lat)
i o różnym poziomie umiejętności.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz, wniesienie) 91 zestawów klocków edukacyjnych umożliwiających samodzielne zbudowanie co najmniej 6 różnych robotów, bez konieczności lutowania, za pomocą śrub. Zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku od 10 lat.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin realizacji zamówienia ( dla obu części) : zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą (jednak nie dłużej niż 30 dni i nie krócej niż 7 dni od daty zawarcia umowy ).
2. Kryteria oceny ofert:
a) cena oferty (K1)– 60 %,
b) termin realizacji zamówienia (K2) – 20 % - nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy.
Zamawiający ustala minimalny termin dostawy na 7 dni. W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym terminu realizacji poniżej 7 dni Zamawiający do przeliczenia punktacji przyjmie okres 7 dni.
c) zasilanie robotów w zestawie za pomocą akumulatorów ładowanych za pomocą kompatybilnego zasilacza wchodzącego w skład zestawu (K3) – 20 %
Punkty w powyższym kryterium będą przyznawane według zasady:
- Wykonawca dołączył do każdego zestawu klocków wymaganą, do prawidłowego uruchomienia każdego robota w zestawie, ilość akumulatorów wraz z kompatybilnym zasilaczem w zestawie - 20 pkt
- Wykonawca nie dołączył do każdego zestawu klocków wymaganej do prawidłowego uruchomienia każdego robota w zestawie, ilości akumulatorów wraz z kompatybilnym zasilaczem w zestawie - 0 pkt
W przypadku nie dołączenia do zestawu akumulatorów Wykonawca zobowiązany jest do każdego zestawu dołączyć odpowiednią ilość baterii umożliwiających prawidłowe uruchomienie robotów.
Za najkorzystniejszą (w danej części) zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P = (K1) + (K2) + (K3)
|
Zalacznik krotki opis |
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz, wniesienie) 91 zestawów klocków edukacyjnych umożliwiających samodzielne zbudowanie co najmniej 6 różnych robotów, bez konieczności lutowania, za pomocą śrub. Zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku od 10 lat.
1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z zestawieniem sporządzonym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
|
| |