Zakup mebli dla Zakładu Analityki i Biochemii Klinicznej Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

Data publikacji 2018-04-18
Data zakończenia 2018-04-26 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546862-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup mebli dla Zakładu Analityki i Biochemii Klinicznej Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” - załączniki od nr 2.1 do nr 2.2 do SIWZ oraz w „Parametrach wymaganych” - załączniki od nr 2.1a do nr 2.2a do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa odrębne zadania, w tym:
ZADANIE NR 1 – ZAKUP MEBLI DO REJESTRACJI ZAKŁADU ANALITYKI I BIOCHEMII KLINICZNEJ
ZADANIE NR 2 – ZAKUP MEBLI DO PRACOWNI HEMATOLOGII, BIOLOGII MOLEKULARNEJ I MIKROBIOLOGII ZAKŁADU ANALITYKI I BIOCHEMII KLINICZNEJ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ecad2e24-9d43-4469-9c97-57372238dfe2
Biuletyn 546862-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej, pod rygorem nieważności w języku polskim.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice
Nazwa nadana zamowieniu Zakup mebli dla Zakładu Analityki i Biochemii Klinicznej Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-77/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup mebli dla Zakładu Analityki i Biochemii Klinicznej Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” - załączniki od nr 2.1 do nr 2.2 do SIWZ oraz w „Parametrach wymaganych” - załączniki od nr 2.1a do nr 2.2a do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa odrębne zadania, w tym: ZADANIE NR 1 – ZAKUP MEBLI DO REJESTRACJI ZAKŁADU ANALITYKI I BIOCHEMII KLINICZNEJ ZADANIE NR 2 – ZAKUP MEBLI DO PRACOWNI HEMATOLOGII, BIOLOGII MOLEKULARNEJ I MIKROBIOLOGII ZAKŁADU ANALITYKI I BIOCHEMII KLINICZNEJ
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie 42 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570). 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy ( brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego ), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Forma składania dokumentów została określona w SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.).W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZAKUP MEBLI DO REJESTRACJI ZAKŁADU ANALITYKI I BIOCHEMII KLINICZNEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stasował procedurę określoną w art. 24aa ustawy Pzp.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” - załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz w „Parametrach wymaganych” - załącznik nr 2.1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZAKUP MEBLI DO PRACOWNI HEMATOLOGII, BIOLOGII MOLEKULARNEJ I MIKROBIOLOGII ZAKŁADU ANALITYKI I BIOCHEMII KLINICZNEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stasował procedurę określoną w art. 24aa ustawy Pzp.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” - załącznik nr 2.2 do SIWZ oraz w „Parametrach wymaganych” - załącznik o nr 2.2a do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)