GuidZP400 |
47bfc5a8-cf4f-4d27-87c6-9a87ec6c991e
|
Biuletyn |
546674-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
29735900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niekłańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42484
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03924
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 098 403
|
Zamawiajacy fax |
225 098 404
|
Zamawiajacy email |
zp@nieklanska.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nieklanska.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1) Ofertę (formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami) należy składać w nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno być zabezpieczone w sposób, który uniemożliwia bezśladowe otwarcie (np. podpisane na wszystkich połączeniach).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, budynek F, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy narzędzi do laparoskopii.
|
Numer referencyjny |
RZP-22/KS/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem są dostawy narzędzi do laparoskopii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia:
- w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 uPzp (tzw. obligatoryjnych podstaw wykluczenia), Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), tj.:
a. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;- oryginał ;
b. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) - oryginał;
c. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
d. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - oryginał.
- w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 uPzp (tzw. fakultatywnych podstaw wykluczenia), Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), tj.:
a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
c. aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
8.3. Dokumenty składane na wezwanie:
a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zakwalifikowane, jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) posiadają odpowiedni Certyfikat CE, Deklarację zgodności lub Deklarację zgodności ze znakiem CE oraz dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium.
b) W przypadku, gdy następuje pierwsze udostępnienie na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do użycia w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem (wprowadzenie do używania), Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów wymaganych ustawą o wyrobach medycznych, o wprowadzeniu wyrobu do używania.
c) Odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania, w przypadku jeśli nie podlegają w/w przepisom.
|
Inne dokumenty niewymienione |
b. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - oryginał.
UWAGA:
Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 2168) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp).
W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja.
8.2. Dokumenty składane samodzielnie:
a) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp - Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy sytuacji gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium: 4 100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30.04.2018 roku, do godz. 09:45
Pozostałe informacje na temat wadium zawarte w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3) Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
a) Zmiana stron umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
b) Zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
c) Zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane.
d) Wystąpi przejściowy brak artykułu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia;
e) Zmiana oferowanych artykułów w przypadku wycofania z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane produkty), przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia;
f) zmiana numeru katalogowego artykułu;
g) zmiana nazwy artykułu przy zachowaniu jego parametrów;
h) Dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie;
i) Zmiana urzędowa stawki podatku VAT przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT);
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|