GuidZP400 |
767b643a-55c4-47a6-80f5-b39ffacf54c3
|
Biuletyn |
545146-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
|
Regon |
19057266000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gradowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-802
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 300 08 42
|
Zamawiajacy fax |
58 742 15 13
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@hewelianum.pl
|
Adres strony url |
www.hewelianum.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.hewelianum.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.hewelianum.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Hewelianum, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do zarządzania energią wraz z licencją – zadanie pn. "Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w Centrum Hewelianum w Gdańsku z zastosowaniem towarzyszącego systemu zarządzania energią"
|
Numer referencyjny |
DPZ.26.6.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz
oprogramowania do zarządzania energią wraz z licencją w ramach zadania pn. "Modernizacja oświetlenia
zewnętrznego na energooszczędne w Centrum Hewelianum w Gdańsku z zastosowaniem towarzyszącego
systemu zarządzania energią". Zadanie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę i instalację serwera bazodanowego wraz z systemem operacyjnym – 1 szt.; Miejsce lokalizacji serwera – serwerownia w budynku Willi (siedziba
Zamawiającego), w Gdańsku przy ul. Gradowej 6. 2) dostawę instalację oraz konfigurację
oprogramowania systemu zarządzania energią, zindywidualizowanego dla Centrum Hewelianum, wraz z
licencją; Licencja na dostarczone oprogramowanie systemu zarządzania energią musi być licencją
wieczystą, wykupioną i zarejestrowaną na rzecz Centrum Hewelianum. Winna ona obejmować serwer
oraz obie stacje robocze (stanowisko głównego energetyka i stanowisko głównego elektryka). 3)
włączenie serwera w istniejącą sieć teletechniczną zamawiającego; 4) dostawę, instalację i konfigurację
stacji roboczej systemu zarządzania energią (stanowisko głównego energetyka): a) komputer PC wraz z
aktywowanym systemem operacyjnym; b) monitor 24" c) klawiatura + mysz d) listwa zasilająca Miejsce
lokalizacji stacji – budynek Nowych Koszar, w Gdańsku przy ul. Gradowej 11. 5) dostawę, instalację i
konfigurację stacji roboczej systemu zarządzania energią (stanowisko głównego elektryka): a) komputer
PC wraz z aktywowanym systemem operacyjnym; b) monitor 24" c) klawiatura + mysz d) drukarka
laserowa e) listwa zasilająca miejsce lokalizacji stacji – Dom Wałmistrza, w Gdańsku przy ul. Reduta
Miejska 5. 6) dostawę i instalację sterownika- koncentratora danych 7) integrację stacji roboczych, o
których mowa w pkt. 4 i 5, z serwerem i dostarczonym systemem zarządzania energią; 8) wykonanie i
dostarczenie dokumentacji: użytkowej, administracyjnej, technicznej i powykonawczej
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-20T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania w zakresie systemów zarządczych (wraz z licencją), o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.
2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór- załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne zmiany umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, mogą dotyczyć: 1) warunków płatności,
2) poszczególnych elementów dostawy i instalacji 3) terminu realizacji umowy. 2. Zmiany, o których
mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku: 1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z
produkcji, lub dystrybucji, i zastąpienia go modelem nowszym, lub braku urządzenia na rynku i
zastąpienia go produktem równoważnym; w przypadku wystąpienia konieczności takiej zmiany, do
zachowania formy pisemnej wystarczające jest dostarczenie zmienionej specyfikacji dostawy,
obejmującej nowe urządzenia i opatrzonej dopiskiem –„ZMIANA”, która będzie stanowiła kolejny
załącznik do Umowy, z zachowaniem postanowień ust. 3. 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających
charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, przez co rozumie się: akty
terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia
gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia, poza kontrolą
którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec, 3) zmian w zakresie dofinansowania
Projektu ze środków zewnętrznych, 4) zaproponowania urządzeń o wyższych parametrach, bez zmiany
wynagrodzenia, 5) przedłużających się procedur przetargowych, mających wpływ na terminy umowne,
opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, lub w udostępnieniu miejsca instalacji sprzętu lub
oprogramowania, przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie wydłużenia terminu realizacji
zamówienia, o czas wystąpienia opóźnienia, 6) niezawinionych przez wykonawcę opóźnień leżących po
stronie producentów, przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie wydłużenia terminu realizacji
zamówienia, o czas wystąpienia opóźnienia, 7) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług
(VAT), 9) w przypadku, gdy jeżeli zmiany pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, od
przyjętych w SIWZ lub projekcie, zmiana może dotyczyć zakresu zamówienia w stopniu nie
wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 3. Strona wnioskująca o
zmianę Umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne pod rygorem nieważności uzasadnienie konieczności
wprowadzenia zmian do Umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu
stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej
zmiany.
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|