Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal przedszkolnych oraz szatni w ramach realizacji projektu pn: „Zapewnienie dostępu do edukacji przedszkolnej poprzez budowę budynku przedszkola w Radoszycach wraz z zakupem wyposażenia” zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ obejmującego:
stół dla dzieci – ilość 24 szt,
krzesła dla dzieci – ilość 120 szt,
szafa dzwudzielna – ilość 12szt,
szafka na zabawki – słupek – ilość 32 szt,
biurko dla nauczyciela – ilość 4 szt,
fotel dla nauczyciela – ilość 4 szt,
regał szatniowy z drzwiczkami dla pięciorga dzieci – ilość 24 szt,
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole.
Zdjęcia przedstawiające przedmioty zamówienia załączone do opisów w załączniku nr 6 do SIWZ mają jedynie charakter poglądowy i pomocniczy w przygotowaniu oferty. Podane w załączniku gabaryty (długość, wysokość, szerokość) powinny mieścić się w opisanym zakresie z tolerancją 5%.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (transport, rozładunek oraz wniesienie do określonych pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego w trakcie dostawy oraz montaż) zamówionego wyposażenia meblowego do budynku Przedszkola ul. Sportowa, 26-230 Radoszyce.
Zamówieniem objęte jest również wykonanie wszelkich czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca.
Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty zgodnie z art. 30b Ustawy PZP.
W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ). Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać wymiary odpowiadające wyszczególnionym w załączniku, a także posiadać cechy użytkowe i jakościowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
|
GuidZP400 |
bf923c16-57fb-49b3-af2f-9cfd63188e1f
|
Biuletyn |
546804-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Radoszyce
|
Regon |
29101062000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radoszyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 735 083
|
Zamawiajacy fax |
413 735 084
|
Zamawiajacy email |
budownictwo@radoszyce.pl
|
Adres strony url |
www.radoszyce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.radoszyce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.radoszyce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemne
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia sal przedszkolnych oraz szatni do realizowanego projektu pn.: „Zapewnienie dostępu do edukacji przedszkolnej poprzez budowę budynku przedszkola w Radoszycach wraz z zakupem wyposażenia
|
Numer referencyjny |
BKŚ.271.8.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal przedszkolnych oraz szatni w ramach realizacji projektu pn: „Zapewnienie dostępu do edukacji przedszkolnej poprzez budowę budynku przedszkola w Radoszycach wraz z zakupem wyposażenia” zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ obejmującego:
stół dla dzieci – ilość 24 szt,
krzesła dla dzieci – ilość 120 szt,
szafa dzwudzielna – ilość 12szt,
szafka na zabawki – słupek – ilość 32 szt,
biurko dla nauczyciela – ilość 4 szt,
fotel dla nauczyciela – ilość 4 szt,
regał szatniowy z drzwiczkami dla pięciorga dzieci – ilość 24 szt,
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole.
Zdjęcia przedstawiające przedmioty zamówienia załączone do opisów w załączniku nr 6 do SIWZ mają jedynie charakter poglądowy i pomocniczy w przygotowaniu oferty. Podane w załączniku gabaryty (długość, wysokość, szerokość) powinny mieścić się w opisanym zakresie z tolerancją 5%.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (transport, rozładunek oraz wniesienie do określonych pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego w trakcie dostawy oraz montaż) zamówionego wyposażenia meblowego do budynku Przedszkola ul. Sportowa, 26-230 Radoszyce.
Zamówieniem objęte jest również wykonanie wszelkich czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca.
Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty zgodnie z art. 30b Ustawy PZP.
W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ). Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać wymiary odpowiadające wyszczególnionym w załączniku, a także posiadać cechy użytkowe i jakościowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykaże się doświadczeniem w należytym (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) wykonaniu co najmniej jednej dostawy wyposażenia meblowego za kwotę nie mniejszą niż 30 000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw wykluczania w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda:
a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski - inny z tłumaczeniem
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|