Dostawa wyposażenia sal przedszkolnych oraz szatni do realizowanego projektu pn.: „Zapewnienie dostępu do edukacji przedszkolnej poprzez budowę budynku przedszkola w Radoszycach wraz z zakupem wyposażenia

Data publikacji 2018-04-18
Data zakończenia 2018-04-26 00:00:00
Instytucja Gmina Radoszyce
Miejscowość Radoszyce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546804-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal przedszkolnych oraz szatni w ramach realizacji projektu pn: „Zapewnienie dostępu do edukacji przedszkolnej poprzez budowę budynku przedszkola w Radoszycach wraz z zakupem wyposażenia” zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ obejmującego:
stół dla dzieci – ilość 24 szt,
krzesła dla dzieci – ilość 120 szt,
szafa dzwudzielna – ilość 12szt,
szafka na zabawki – słupek – ilość 32 szt,
biurko dla nauczyciela – ilość 4 szt,
fotel dla nauczyciela – ilość 4 szt,
regał szatniowy z drzwiczkami dla pięciorga dzieci – ilość 24 szt,
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole.
Zdjęcia przedstawiające przedmioty zamówienia załączone do opisów w załączniku nr 6 do SIWZ mają jedynie charakter poglądowy i pomocniczy w przygotowaniu oferty. Podane w załączniku gabaryty (długość, wysokość, szerokość) powinny mieścić się w opisanym zakresie z tolerancją 5%.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (transport, rozładunek oraz wniesienie do określonych pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego w trakcie dostawy oraz montaż) zamówionego wyposażenia meblowego do budynku Przedszkola ul. Sportowa, 26-230 Radoszyce.
Zamówieniem objęte jest również wykonanie wszelkich czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca.
Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty zgodnie z art. 30b Ustawy PZP.
W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ). Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać wymiary odpowiadające wyszczególnionym w załączniku, a także posiadać cechy użytkowe i jakościowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf923c16-57fb-49b3-af2f-9cfd63188e1f
Biuletyn 546804-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Radoszyce
Regon 29101062000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Radoszyce
Zamawiajacy kod pocztowy 26230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 735 083
Zamawiajacy fax 413 735 084
Zamawiajacy email budownictwo@radoszyce.pl
Adres strony url www.radoszyce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.radoszyce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.radoszyce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia sal przedszkolnych oraz szatni do realizowanego projektu pn.: „Zapewnienie dostępu do edukacji przedszkolnej poprzez budowę budynku przedszkola w Radoszycach wraz z zakupem wyposażenia
Numer referencyjny BKŚ.271.8.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal przedszkolnych oraz szatni w ramach realizacji projektu pn: „Zapewnienie dostępu do edukacji przedszkolnej poprzez budowę budynku przedszkola w Radoszycach wraz z zakupem wyposażenia” zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ obejmującego: stół dla dzieci – ilość 24 szt, krzesła dla dzieci – ilość 120 szt, szafa dzwudzielna – ilość 12szt, szafka na zabawki – słupek – ilość 32 szt, biurko dla nauczyciela – ilość 4 szt, fotel dla nauczyciela – ilość 4 szt, regał szatniowy z drzwiczkami dla pięciorga dzieci – ilość 24 szt, Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole. Zdjęcia przedstawiające przedmioty zamówienia załączone do opisów w załączniku nr 6 do SIWZ mają jedynie charakter poglądowy i pomocniczy w przygotowaniu oferty. Podane w załączniku gabaryty (długość, wysokość, szerokość) powinny mieścić się w opisanym zakresie z tolerancją 5%. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (transport, rozładunek oraz wniesienie do określonych pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego w trakcie dostawy oraz montaż) zamówionego wyposażenia meblowego do budynku Przedszkola ul. Sportowa, 26-230 Radoszyce. Zamówieniem objęte jest również wykonanie wszelkich czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty zgodnie z art. 30b Ustawy PZP. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ). Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać wymiary odpowiadające wyszczególnionym w załączniku, a także posiadać cechy użytkowe i jakościowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykaże się doświadczeniem w należytym (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) wykonaniu co najmniej jednej dostawy wyposażenia meblowego za kwotę nie mniejszą niż 30 000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw wykluczania w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda: a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski - inny z tłumaczeniem
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)