Zakup tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu infromatycznego w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu"

Data publikacji 2018-04-18
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546888-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22600000-6 - tusz
30192113-6 - wkłady drukujące
30124300-7 - bębny do maszyn biurowych
30125110-5 - toner do drukarek laserowych/faksów

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu (według opisu przedmiotu zamówienia oraz ilości wskazanych w Formularzu Cenowym –Załącznik nr 6 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8e1850d7-c18c-477e-9ada-034bcdc1900d
Biuletyn 546888-N-2018
Zamawiajacy nazwa 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 19247126500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 17 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 536 713, 261 536 216,
Zamawiajacy fax 261 536 275, 261 536 713
Zamawiajacy email 22blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.22blot.wp..mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.22blot.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.22blot.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Jawna, 22 Baza Lotnictwa Taktycznego , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
Nazwa nadana zamowieniu Zakup tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu infromatycznego w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu"
Numer referencyjny 22.BLT.SZP.2612.12.2018 lub ZP/26/III/2018/EA
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22600000-6 - tusz 30192113-6 - wkłady drukujące 30124300-7 - bębny do maszyn biurowych 30125110-5 - toner do drukarek laserowych/faksów Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu (według opisu przedmiotu zamówienia oraz ilości wskazanych w Formularzu Cenowym –Załącznik nr 6 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 11 ustawy Pzp, Informacja o podwykonawcach
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony Formularz cenowy zawierający ceny jednostkowe ( Załącznik nr 6 do SIWZ ); c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie); e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (wymagany gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk nr konta: 58 1010 1140 0173 1413 9120 3000 z adnotacją: „wadium – Zakup tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu- sygnatura sprawy: 22.BLT.SZP.2612.12.2018”. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian wskazany został w „Projekcie umowy”- Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria RODZAJ/ILOŚĆ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)