| GuidZP400 |
96428a3c-6a56-44fb-a7cd-e97525cd0aa6
|
| Biuletyn |
548095-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
|
| Regon |
93296654000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Oleśnica
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
56400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
71 77 67 427
|
| Zamawiajacy fax |
71 77 67 307
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@pzsolesnica.pl
|
| Adres strony url |
www.pzsolesnica.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.pzsolesnica.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZOZ
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pzsolesnica.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pzsolesnica.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, sekretariat ( IV piętro)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy obłożeń, bielizny operacyjnej oraz pieluchomajtek
|
| Numer referencyjny |
PZS/PN/11/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy obłożeń, bielizny operacyjnej oraz pieluchomajtek – szczegółowy wykaz artykułów określają załączniki do formularza oferty
Zamówienie składa się z 5 części (zadań):
Zadanie nr 1 – cennik 1
Zadanie nr 2 – cennik 2
Zadanie nr 3 – cennik 3
Zadanie nr 4 – cennik 4
Zadanie nr 5 – cennik 5
Ilości artykułów podane w załącznikach służą do celów przeliczeniowych, wykonawca może zaproponować inne wielkości opakowań odpowiednio je przeliczając, jednak za wcześniejszą zgodą Zamawiającego
( zaokrąglając do pełnych opakowań w górę)
Ilości podane w cennikach są orientacyjne i Wykonawca nie może się na nie powoływać w przypadku ich wykorzystania w zakresie danej pozycji cennika, a co się z tym wiąże do sprzedawania artykułów po innych cenach jednostkowych niż podane w ofercie. Zamawiający oszacował ilości na podstawie aktualnego zużycia i nie jest w stanie określić ani ilości pacjentów, ani schorzeń, a tym samym materiałów które będą niezbędne w szpitalu w okresie realizacji umowy. W przypadku niniejszego zamówienia kluczową rolę odgrywa łączna wartość zamówienia( suma zamówień w obrębie danej części), która będzie podana w umowie. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zamówienia tych artykułów w cenie przetargowej do końca terminu realizacji umowy.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań): 5 .Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone.
Miejsce realizacji zamówienia: apteka szpitalna (IV piętro)/
|
| Cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. XII pkt 4 ppkt 3) tiret 1-3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie w zakresie art 25 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
| Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy – wg wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. W przypadku gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane prze osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SIWZ
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
zad. 1) 1 000,00 zł
zad. 2) 2 500,00 zł
zad. 3) 600,00 zł
zad. 4) 1 200,00 zł
zad. 5) 1 500,00 zł
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i strony postanawiają, że jedyna dopuszczalna zmiana warunków umowy może dotyczyć:
a) ceny w części dotyczącej zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT,
|
| IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|