Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Rawa Mazowiecka w ramach projektu „Wdrożenie zintegrowanych technologii informacyjno – komunikacyjnych w gminach powiatu rawskiego"

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Gmina Rawa Mazowiecka
Miejscowość Rawa Mazowiecka
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548073-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem dla Gminy Rawa Mazowiecka.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) serwera wraz z oprogramowaniem systemowym (TYP 1) – szt. 1,
2) serwera wraz z oprogramowaniem systemowym (TYP 2) – szt. 1,
3) komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem systemowym oraz oprogramowaniem biurowym - szt. 13,
4) komputera przenośnego (laptopa) wraz z oprogramowaniem systemowym oraz oprogramowaniem biurowym – szt. 1,
5) monitorów – szt. 13,
6) laserowego kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego – szt. 1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e69eaed8-a525-43c8-9cd3-dbb1e8c1693f
Biuletyn 548073-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Rawa Mazowiecka
Regon 75014842000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Rawa Mazowiecka
Zamawiajacy kod pocztowy 96200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 468 144 241
Zamawiajacy fax 468 144 241
Zamawiajacy email anna.jakubiak@interia.pl
Adres strony url www.rawam.ug.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rawam.ug.gov.pl (link BiP)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rawam.ug.gov.pl (link BiP)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej w zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Rawa Mazowiecka al. Konstytucji 3 Maja 32, 96 - 200 Rawa Mazowiecka pokój 202 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Rawa Mazowiecka w ramach projektu „Wdrożenie zintegrowanych technologii informacyjno – komunikacyjnych w gminach powiatu rawskiego"
Numer referencyjny OE.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem dla Gminy Rawa Mazowiecka. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) serwera wraz z oprogramowaniem systemowym (TYP 1) – szt. 1, 2) serwera wraz z oprogramowaniem systemowym (TYP 2) – szt. 1, 3) komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem systemowym oraz oprogramowaniem biurowym - szt. 13, 4) komputera przenośnego (laptopa) wraz z oprogramowaniem systemowym oraz oprogramowaniem biurowym – szt. 1, 5) monitorów – szt. 13, 6) laserowego kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego – szt. 1.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy o podobnym charakterze o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000 PLN, w tym minimum jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. Uwaga: Jeżeli wartości wykazanych dostaw będą w walucie innej niż złoty, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych dostaw sprzętu informatycznego o podobnym charakterze (Załącznik nr 7 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie warunku określonego w rozdziale V ust.4 pkt 3 wraz z podaniem rodzaju dostaw, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że wymieniona w wykazie dostawa o wartości minimum 50 000 PLN, została wykonana należycie i prawidłowo ukończona. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) wykazu osób (Załącznik nr 8 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia warunki określone przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wykaz oferowanego sprzętu.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej; b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Strony umowy okoliczności, których nie można było, przy dołożeniu należytej staranności, przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie; c) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; d) zmiana ustawowej stawki podatku VAT; e) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert. f) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji, wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym.
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)