GuidZP400 |
e69eaed8-a525-43c8-9cd3-dbb1e8c1693f
|
Biuletyn |
548073-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Rawa Mazowiecka
|
Regon |
75014842000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Konstytucji 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rawa Mazowiecka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
468 144 241
|
Zamawiajacy fax |
468 144 241
|
Zamawiajacy email |
anna.jakubiak@interia.pl
|
Adres strony url |
www.rawam.ug.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rawam.ug.gov.pl (link BiP)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rawam.ug.gov.pl (link BiP)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej w zamkniętej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Rawa Mazowiecka al. Konstytucji 3 Maja 32, 96 - 200 Rawa Mazowiecka pokój 202 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Rawa Mazowiecka w ramach projektu „Wdrożenie zintegrowanych technologii informacyjno – komunikacyjnych w gminach powiatu rawskiego"
|
Numer referencyjny |
OE.271.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem dla Gminy Rawa Mazowiecka.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) serwera wraz z oprogramowaniem systemowym (TYP 1) – szt. 1,
2) serwera wraz z oprogramowaniem systemowym (TYP 2) – szt. 1,
3) komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem systemowym oraz oprogramowaniem biurowym - szt. 13,
4) komputera przenośnego (laptopa) wraz z oprogramowaniem systemowym oraz oprogramowaniem biurowym – szt. 1,
5) monitorów – szt. 13,
6) laserowego kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego – szt. 1.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy o podobnym charakterze o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000 PLN, w tym minimum jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN.
Uwaga: Jeżeli wartości wykazanych dostaw będą w walucie innej niż złoty, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych dostaw sprzętu informatycznego o podobnym charakterze (Załącznik nr 7 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie warunku określonego w rozdziale V ust.4 pkt 3 wraz z podaniem rodzaju dostaw, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że wymieniona w wykazie dostawa o wartości minimum 50 000 PLN, została wykonana należycie i prawidłowo ukończona. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
2) wykazu osób (Załącznik nr 8 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia warunki określone przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wykaz oferowanego sprzętu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej;
b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Strony umowy okoliczności, których nie można było, przy dołożeniu należytej staranności, przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie;
c) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
d) zmiana ustawowej stawki podatku VAT;
e) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert.
f) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji, wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|