GuidZP400 |
ac6ccb5d-0fa6-4fdf-9469-8a9c7907719a
|
Biuletyn |
539775-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Warszawy
|
Regon |
1638704400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek Starego Miasta
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00272
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 596 67 11
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 67 20
|
Zamawiajacy email |
zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl
|
Adres strony url |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zakup sprzętu i wyposażenia w celu realizacji II etapu Wystawy Głównej Muzeum Warszawy oraz prowadzenia działalności kulturalnej w siedzibie przy Rynku Starego Miasta w Warszawie” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostosowanie wystawy do potrzeb osób niesłyszących i niedosłyszących
|
Numer referencyjny |
MW/ZP/11/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie wystawy do potrzeb osób niesłyszących i niedosłyszących w dwóch częściach:
1) część pierwsza: opracowanie aplikacji oraz materiałów dla osób niesłyszących i niedosłyszących oraz ich wgranie jej na tablety, na które składają się następujące elementy:
a. przygotowanie tekstów (adjustacja tłumacza migowego i adaptacja tekstów do tłumaczenia na język migowy, ewentualne wizyty tłumacza na wystawie). Przygotowanie materiałów do wyświetlania na prompterze;
b. nagranie zaadaptowanego materiału w języku migowym przez tłumaczy. Realizacja sesji (wynajem i przygotowanie studia oraz promptera);
c. montaż materiału i wykonanie prac postprodukcyjnych (wbudowanie grafiki, plansz i napisów, itp.);
d. przygotowanie funkcjonalnej aplikacji na tablety, umożliwiającej przeglądanie, odtwarzanie filmów (22 filmów o łącznej długości do 120 minut) (projekt aplikacji, programowanie, obróbka grafik, testowanie);
e. wgranie aplikacji na tablety;
f. przetłumaczenie oraz adaptacja tekstów do tłumaczenia na język migowy do filmu emitowanego (o łącznej długości do 20 minut) w kinie Syrena Muzeum Warszawy.
g. dodatkowe wgrywanie materiału na tablety do 10 filmów rocznie (filmy kilkuminutowe) o łącznej długości do 60 minut przez okres 5 lat;
h. szkolenie ok 60 pracowników z obsługi aplikacji oraz kontaktu z osobami niepełnosprawnymi związanego z obsługą sprzętu.
2) część druga: dostawa 25 tabletów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dla części drugiej zamówienia - karty katalogowe, lub inne dokumenty, z których będzie wynikać, że oferowany sprzęt (opisany w załączniku nr 1a do SIWZ) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
a) wystąpienia siły wyższej (katastrofy, klęski żywiołowej, wojny, stanu nadzwyczajnego, itp.), czasowo uniemożliwiającej wykonanie umowy przez Wykonawcę;
b) zmiany terminu zakończenia robót budowlanych w pomieszczeniach siedziby Zamawiającego, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie;
c) zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających zastosowanie do niniejszej umowy.
2. Strony dokonają zmiany w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, w sytuacji gdy Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy poprzez zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, w związku z uzyskaniem zgody instytucji współfinansujących przedmiot zamówienia na zmianę terminu realizacji. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie takiej zmiany z poszanowaniem terminów wskazanych przez instytucję współfinansującą.
3. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania, gdyby wykonanie umowy w terminie w niej określonym stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym za przyczyny niezależne od Wykonawcy nie uznaje się takich zdarzeń lub okoliczności, które przy uwzględnieniu przedmiotu umowy, powinny być przez Wykonawcę normalnie brane pod uwagę, pod warunkiem uzyskania zgody instytucji współfinansującej przedmiot zamówienia. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
opracowanie aplikacji oraz materiałów dla osób niesłyszących i niedosłyszących oraz ich wgranie jej na tablety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
opracowanie aplikacji oraz materiałów dla osób niesłyszących i niedosłyszących oraz ich wgranie jej na tablety
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa 25 tabletów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa 25 tabletów
|
| |