GuidZP400 |
410e8801-5f40-4c48-8aa5-f74beb268a71
|
Biuletyn |
547956-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Pokój
|
Regon |
53141274000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pokój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
46-034
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 693 085
|
Zamawiajacy fax |
077 4693085 w. 22
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl, a.pawlicki@gminapokoj.pl
|
Adres strony url |
bip.gminapokoj.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedsiebiorczy Przedszkolak w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.gminapokoj.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.gminapokoj.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie paperowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę pomocy dydaktycznych podzielonych na części asortymentowe w ramach projektu realizowanego w placówkach przedszkolnych w gminie Pokój pn.”Przedsiębiorczy przedszkolak” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego przetarg ponowny
|
Numer referencyjny |
SG.IX.271.7.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
bez ograniczeń
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
bez ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych podzielonych na I, II, III części asortymentowych wg załącznika nr 5 w ramach projektu realizowanego w placówkach przedszkolnych w gminie Pokój pn. Przedsiębiorczy przedszkolak realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do budynku Urzędu Gminy Pokój. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikację techniczną został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Podział na części zamówienia: Część I -Sprzęt multimedialny Część II - pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English cykl I Część III- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczno -logopedyczne. Wymienione w opisie (załączniku nr 5 ) artykuły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Jeżeli jest uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa Przyjęte opisy i typy przedmiotów zamówienia wskazane w załączniku nr 5 zostały użyte przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawiania w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych o niegorszych parametrach. Wszędzie tam gdzie zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu standardu , właściwości minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele mają charakter wzorcowy. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zaoferować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłową realizację zadania i cel dydaktyczny, jakiemu maja służyć. Wykonawca, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Kart produktu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wszystkie pomoce dydaktyczne wymienione we wszystkich częściach zamówienia fabrycznie nowe, pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami pochodzącymi z oficjalnej dystrybucji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
Data rozpoczecia |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin rozpoczęcia realizacji zadania 07.05.2018 może ulec zmianie, termin realizacji zadania wynika z określenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ostateczny termin realizacji to 30.05.2018
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Brak
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Brak
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Brak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.1 Wykonawca do oferty dołącza obowiązkowy załącznik cenowy oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6.2 Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie przesłanek określonych w pkt 5.4 SIWZ w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ- jeśli dotyczy 6.5 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
IV 4 7 |
Nie dotyczy
|
IV 4 8 |
Nie dotyczy
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy
|
IV 4 14 |
Nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszelkie istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszczalne są zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana wynagrodzenia, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na cenę oferty (np. zmiana stawki podatku VAT). Cena netto zostaje bez zmian. 2) Zmiana terminu realizacji w przypadku zajścia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w skutek wystąpienia siły wyższej. 3) W uzasadnionych przypadkach (np. wycofanie z produkcji, brak w obiegu handlowym) Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zakresie oferowanego sprzętu, określonego w zestawieniu rzeczowo-finansowym, będącym załącznikiem do Oferty, pod warunkiem, że sprzęt oferowany zamiennie będzie spełniał minimalne wymogi określone w SIWZ i nie będzie gorszy jakościowo od wskazanego przez Wykonawcę w Ofercie. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt multimedialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin w zależności od wskazania przez Wykonawcę
|
Zalacznik krotki opis |
Część I -Sprzęt multimedialny wg. załącznika 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II - pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English cykl I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin w zależności od wskazania przez Wykonawcę
|
Zalacznik krotki opis |
Część II - pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English cykl I wg.załącznika nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część VI- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczno -logopedyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Część VI- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczno -logopedyczne wg załącznika nr 5 do SIWZ
|
| |