GuidZP400 |
c2d2f2c9-a45f-4a1e-a071-876a7be3f2e2
|
Biuletyn |
547711-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
|
Regon |
27625530600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 165 000
|
Zamawiajacy fax |
32 4165639, 32 4165640
|
Zamawiajacy email |
bzp@chorzow.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.chorzow.eu/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
projekt, wykonanie i dostawa koszulek bawełnianych
|
Numer referencyjny |
RZP.271.378.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje projekt, wykonanie i dostawę koszulek bawełnianych z nadrukiem dla Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2018. Zadanie podzielona na dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 i nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
9
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz Ofertowy wraz ze szczegółowymi formularzami cenowymi dla każdej części zamówienia, o którą ubiega się wykonawca.
Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III 3)
5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych,
o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
2. Strony dopuszczają również możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
2.1. Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron. Na podstawie przekazanej pisemnej informacji bez aneksowania mowy.
2.2. Zmiana lub wprowadzenie podwykonawców na zasadach określonych w SIWZ.
3. Zmiana w zakresie zmiany terminu:
3.1. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej – w tym przypadku termin zostanie wydłużony o okres trwania siły wyższej.
4. Zmiana w zakresie przedmiotu umowy:
4.1. w przypadku wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania postępowania. W taki przypadku zamawiający określi ograniczony zakres realizacji, który nie będzie podlegać wykonaniu.
5. Zmiany w zakresie wynagrodzenia w przypadku:
5.1. zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów.
5.2. w przypadku wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania postępowania. W takim przypadku zamawiający zmniejszy wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia o wartość ograniczonego zakresu realizacji.
6. Warunki dokonania zmiany umowy:
6.1.zmiana musi być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy i być szczegółowo uzasadniona.
6.2.Zmiana musi być zgodna z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, umowy.
6.3.Zmiana nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
6.4. Zmiana musi być sporządzone aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem § 8, ust. 2.1.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
projekt, wykonanie i dostawa koszulek bawełnianych z nadrukiem dla Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2018 - częsc I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje projekt, wykonanie i dostawę koszulek bawełnianych z nadrukiem dla Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
projekt, wykonanie i dostawa koszulek bawełnianych z nadrukiem dla Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2018 - częsć II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
9
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje projekt, wykonanie i dostawę koszulek bawełnianych z nadrukiem dla Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |