Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-36/2018

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548018-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawę środków czystości i artykułów gospodarczych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-36/2018.

Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
pakiet 1 drobny sprzęt do sprzątania 1;
pakiet 2 ściereczki z mikrofazy;
pakiet 3 kosze automatyczne na odpady;
pakiet 4 artykuły toaletowe;
pakiet 5 proszek do parania;
pakiet 6 preparaty chemiczne – szpital 1;
pakiet 7 preparaty chemiczne – szpital i kuchnia;
pakiet 8 preparaty chemiczne do gruntownego czyszczenia i zabezpieczania powierzchni;
pakiet 9 papier toaletowy do podajników;
pakiet 10 ręczniki papierowe do podajnika;
pakiet 11 kosze;
pakiet 12 drobny sprzęt do sprzątania 2;
pakiet 13 drobny sprzęt do sprzątania 3;
pakiet 14 wózki serwisowe ;
pakiet 15 preparat do czyszczenia stali;
pakiet 16 kubki;
pakiet 17 akcesoria do wózków serwisowych;
pakiet 18 zestaw do mycia okien i powierzchni;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 271d4cf0-be89-4606-87df-f2f9a2b69c2e
Biuletyn 548018-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 1229869700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Cegłowska
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01809
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 690 247
Zamawiajacy fax 228 341 820
Zamawiajacy email zp@bielanski.med.pl
Adres strony url www.bielanski.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bielanski.bip-e.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa „Oferta na dostawę środków czystości i artykułów gospodarczych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-36/2018. Nie otwierać przed dniem 27 kwietnia 2018 r., godz. 11.00”.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-36/2018
Numer referencyjny ZP-36/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawę środków czystości i artykułów gospodarczych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-36/2018. Zamówienie zostało podzielone na 18 części: pakiet 1 drobny sprzęt do sprzątania 1; pakiet 2 ściereczki z mikrofazy; pakiet 3 kosze automatyczne na odpady; pakiet 4 artykuły toaletowe; pakiet 5 proszek do parania; pakiet 6 preparaty chemiczne – szpital 1; pakiet 7 preparaty chemiczne – szpital i kuchnia; pakiet 8 preparaty chemiczne do gruntownego czyszczenia i zabezpieczania powierzchni; pakiet 9 papier toaletowy do podajników; pakiet 10 ręczniki papierowe do podajnika; pakiet 11 kosze; pakiet 12 drobny sprzęt do sprzątania 2; pakiet 13 drobny sprzęt do sprzątania 3; pakiet 14 wózki serwisowe ; pakiet 15 preparat do czyszczenia stali; pakiet 16 kubki; pakiet 17 akcesoria do wózków serwisowych; pakiet 18 zestaw do mycia okien i powierzchni;
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen VII. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu: 3.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt VII.3.1. niniejszej SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. - w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VII.3.1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one nadal aktualne. UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci VII. Na potwierdzenie, że zaoferowane usługi odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego: 3.2. oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane przez niego artykuły posiadają dopuszczenie do obrotu; 3.3. karty charakterystyki preparatów – dot. Pakietu 5–8 – z podaniem nr pakietu i pozycji; 3.4. materiały producenta, tj. np. foldery, opisy, katalogi, etykiety itp. materiały dotyczące oferowanego produktu, potwierdzające posiadane cechy/właściwości wskazane w opisie przedmiotu zamówienia – z podaniem nr pakietu i pozycji; 3.5. pozytywny atest higieny PZH lub atest równoważny dla zaoferowanych produktów – dot. pakiet nr 4 poz. 8, pakietu nr 6. 3.6. próbki. Pakiet 2, poz. 1, 2: min. po 1 szt. zaoferowanych ścierek. Pakiet 6, poz. 2: min. 1 op. 0,5-0,75 L z dyszą do tworzenia piany. pakiet 9, poz. 2: min. 2 rolki papieru toaletowego. 3.7. próbki (po dwa, najmniejsze opakowania występujące w handlu). Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca oferuje asortyment równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego (oznaczone w opisie przedmiotu Zamówienia gwiazdką). Na podstawie załączonych próbek Zamawiający oceni równoważność zaoferowanych produktów. W celu oceny dostarczonych próbek, Zamawiający dokona powołania Zespołu ds. oceny próbek. W przypadku gdy Zespół uzna, że asortyment nie spełnia wymagań równoważności – oferta zostanie odrzucona. Dokumenty wskazane w poz. 3.3. – 3.4. winny być oznaczone nr pakietu/pozycji oraz winny być zaznaczone istotne elementy potwierdzające wymagane parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione VII. 1. Oświadczenie wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę wraz z ofertą: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz/lub spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty. Ponadto Wykonawca złoży: 1.2. formularz specyfikacji cenowej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza oferty, 1.3. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 1.4. Próbki - Pakiet 10, poz. 1: min. 4 opakowania ręczników jednorazowych (op. 200 listków). Przedłożone próbki posłużą ocenie w kryterium „jakość”, zgodnie z opisem zamieszczonym w rozdziale nr XIV. Brak próbek do terminu złożenia ofert, służących ocenie w kryterium, skutkować będzie odrzuceniem oferty 1.5. W zakresie pakietu nr 7-wypełniony formularz parametrów dozowania, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 3 do formularza oferty. 1.6. materiały producenta, tj. np. foldery, opisy, katalogi, etykiety, karty charakterystyki, itp. materiały dotyczące oferowanego produktu z, których wynikać będzie sposób./zakres dozowania produktu – dotyczy pakietu nr 7. 2. Dokumenty i oświadczania wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy: 2.1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Pakiet 10 - cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Pozostałe pakiety - cena
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Pakiet 10 - jakość
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)