GuidZP400 |
2220e67c-23fe-45de-b15c-c94071445577
|
Biuletyn |
547541-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 2305
|
Regon |
1189622600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marsa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04520
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 895 025
|
Zamawiajacy fax |
261 895 030
|
Zamawiajacy email |
2305.zamowienia@wp.mil.pl
|
Adres strony url |
http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-resortu-on/jw-2305-warszawa-10325476/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa jednostka budżetowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-resortu-on/jw-2305-warszawa-10325476/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Tajna, Jednostka Wojskowa nr 2305, ul. Marsa 80, 04-520 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych
|
Numer referencyjny |
ZP-04/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów farmaceutycznych i artykułów medycznych z podziałem na części (pakiety):1) Część nr 1 – dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet A); 2) Część nr 2 – dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet B); 3) Część nr 3 – dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet C); 4) Część nr 4 – dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet D); 5) Część nr 5 – dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet E); 6) Część nr 6 – dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet F); 7) Część nr 7 – dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet G).
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 30.05.2018 r. i do dnia 30.10.2018 r, według wytycznych zawartych w Części III – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP lub jeżeli jest on dostępny w formie elektronicznej, proszę podać w oświadczeniach wykonawcy dokładne dane referencyjne dokumentacji oraz adres internetowy i wydający urząd lub organ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
3) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.;
3. Jeżeli poszczególne postanowienia Umowy okażą się nieważne lub niewykonalne nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Nieważne lub niewykonalne postanowienia zostaną zastąpione postanowieniem, które w sposób prawnie dopuszczalny jak najbardziej zbliżone jest do woli stron wyrażonej w Umowie i które jest wykonalne. Nowa regulacja zastępująca postanowienie nieważne lub niewykonalne albo wypełniająca ewentualną lukę zostanie sporządzona przez strony w formie pisemnej.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Adres e-mail do kontaktów z Zamawiającym 2305.zamowienia@ron.mil.pl
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet A)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy od dnia podpisania umowy do dnia 30.05.2018 r. i do dnia 30.10.2018 r, według wytycznych zawartych w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych (pakiet A) spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Część 1 składa się z 26 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet B)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy od dnia podpisania umowy do dnia 30.05.2018 r. i do dnia 30.10.2018 r, według wytycznych zawartych w Części III – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych (pakiet B) spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. część składa się z 9 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet C)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy od dnia podpisania umowy do dnia 30.05.2018 r. i do dnia 30.10.2018 r, według wytycznych zawartych w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych (pakiet C) spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Część składa się z 44 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet D)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy od dnia podpisania umowy do dnia 30.05.2018 r. i do dnia 30.10.2018 r, według wytycznych zawartych w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych (pakiet D) spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Część składa się z 5 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet E)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy od dnia podpisania umowy do dnia 30.05.2018 r. i do dnia 30.10.2018 r, według wytycznych zawartych w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych (pakiet E) spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet F)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy od dnia podpisania umowy do dnia 30.05.2018 r. i do dnia 30.10.2018 r, według wytycznych zawartych w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych (pakiet F) spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych - (pakiet G)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy od dnia podpisania umowy do dnia 30.05.2018 r. i do dnia 30.10.2018 r, według wytycznych zawartych w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych (pakiet G) spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
|
| |