GuidZP400 |
b49cbad2-4c2d-432b-8fa1-7380750ff5b8
|
Biuletyn |
548060-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Brześć Kujawski
|
Regon |
91086681500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Władysława Łokietka 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brześć Kujawski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87880
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
54 231 63 10
|
Zamawiajacy fax |
54 231 63 24
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@brzesckujawski.pl
|
Adres strony url |
www.brzesckujawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.brzesckujawski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Brześć Kujawski Pl. Wł. Łokietka 1 87-880 Brześć Kujawski Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów dla Gminy Brześć Kujawski w 2018 roku
|
Numer referencyjny |
BI.271.16.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi zakup, dostawa i uruchomienie u odbiorcy zestawów komputerowych oraz oprogramowanie MS OFFICE 2016 w ilości:
- komputery "All in One" z oprogramowanie MS OFFICE 2016 - 3 szt.;
- zestawy komputerowe (jednostka + monitor) - 71 szt.
- stacja graficzna z oprogramowanie MS OFFICE 2016 - 1 szt.;
- oprogramowanie MS OFFICE 2016 EDU - 80 szt.
Okres gwarancji: minimum 24 miesiące.
Szczegółowe parametry techniczne określa specyfikacja urządzeń.
Zamówienie jest podzielone na części.
Część 1. Zakup, dostawa i uruchomienie zestawów komputerowych do Urzędu Miejskiego w Brześciu Kujawskim, w tym:
- komputery "All in One" z oprogramowaniem MS OFFICE 2016 - 3 szt.,
- stacja graficzna z oprogramowaniem MS OFFICE 2016 - 1 szt.
Część 2. Zakup, dostawa i uruchomienie zestawów komputerowych do szkół podstawowych (jednostka + monitor) - 71 szt. oraz oprogramowania MS Office 2016 EDU - 80 szt.:
- SP Nr 1 w Brześciu Kujawskim jednostka + monitor 24 szt. oraz oprogramowania MS Office 2016 EDU - 27 szt.;
- ZS Nr 2 w Brześciu Kujawskim jednostka + monitor 24 szt. oraz oprogramowania MS Office 2016 EDU - 27 szt.;
- SP w Wieńcu jednostka + monitor 23 szt. oraz oprogramowania MS Office 2016 EDU - 26 szt.;
Termin wykonania zamówienia: 25 maja 2018 r.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-05-25T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wzór oferty na dostawy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) Zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących, że realizacja inwestycji w umownym terminie stanie się niemożliwa.
b) Zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej trwania.
c) Zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron umowy w okresie jej trwania.
d) Zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub częściowej) - w przypadku wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
e) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|