GuidZP400 |
a6f51caa-8117-4f55-b294-df8da4cc7b98
|
Biuletyn |
547943-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa
|
Regon |
49000048600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bobowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 35 14 013
|
Zamawiajacy fax |
18 35 14 013
|
Zamawiajacy email |
ck@bobowa.pl
|
Adres strony url |
www.ck.bobowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Bobowska Szkoła Tradycji "Szabasówka"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ck.bobowa.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA MOBILNEGO TELEBIMU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA CENTRUM KULTURY I PROMOCJI GMINY BOBOWA Tytuł projektu: „ Bobowska Szkoła Tradycji „Szabasówka” zgodnie z projektem dofinansowanym z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6. Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego.
|
Numer referencyjny |
CKiPG.271.4.2018.RPO
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Opis przedmiotu zamówienia .
1. Przedmiot zamówienia – zapisy ogólne:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego mobilnego telebimu (ekranu LED) wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa o wymaganiach technicznych zgodnych ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia zawartym w SIWZ. Ustawienie i obsługa w/w telebimu mobilnego na 3 eventach w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie zapewnienia stałej obsługi telebimu przez minimum dwie osoby, tj. realizatora obrazu oraz operatora kamery.
Wykonanie brandingu przyczepy (obklejenia) wraz z przygotowaniem projektu, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego, ze wszystkich stron przyczepy, w kolorze na całej powierzchni.
Dostawa przedmiotu zamówienia będzie następować do siedziby Zamawiającego – Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa ul. Grunwaldzka 18, 38-350 Bobowa - na koszt i ryzyko Wykonawcy.
1. Przedmiot zamówienia – obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego (rok produkcji 2018) ekranu zewnętrznego LED wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem oraz licencją;
2) dostawę i montaż komputera do zarządzania ekranem wraz z systemem obsługi wyświetlanych treści, niezbędnymi urządzeniami i okablowaniem;
3) dostarczenie oprogramowania sterującego oraz umożliwiającego wyświetlanie treści wizualnych i zarządzania wyświetlaniem treści wraz z nieograniczoną czasowo licencją na jego użytkowanie;
4) uruchomienie całego systemu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi telebimu (użytkowania, obsługi oraz konserwacji) pracowników wskazanych przez Zamawiającego.
5) wykonanie przyczepy na której zamontowany będzie ekran LED wraz z kompletnym osprzętem, tak aby łatwo można było go przetransportować.
Ekran LED (telebim) musi być zamontowany w taki sposób, aby nie stanowił żadnego zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego zarówno przy transporcie, jak i przy użytkowaniu. Telebim musi posiadać pełne oprogramowanie sterujące i komputer sterujący wraz z kartą nadawczą dla komputera sterującego oraz kartami odbiorczymi dla każdego panelu.
PARAMETRY TECHNICZNE:
PRZYCZEPA:
1) Długość minimalna przyczepy: 5,70 m
2) Szerokość minimalna przyczepy: 2m
3) Waga maksymalna : 3500kg
4) Słup hydrauliczny umożliwiający wysunięcie ekranu na minimum 5,5m górna krawędź ekranu
5) Słup hydrauliczny zbudowany z minimum 3 elementów
6) Przewodowe sterowane w zakresie wysuwania ekranu
7) Przyczepa zabudowana kontenerem- kolor biały
8) Rotacja ekranu o 360 stopni z możliwością blokady w różnych pozycjach
9) Klimatyzowane pomieszczenie reżyserskie z oświetleniem oraz monitorem podglądowym.
10) Pomieszczenie reżyserskie musi posiadać odrębne drzwi wejściowe
11) Trzy fazowe zasilanie
12) Rozdzielnia elektryczna
13) Cztery nogi stabilizujące wraz z 4 płytami drewnianymi
14) Zaczep kulowy wraz z dodatkowym zaczepem oczkowym
15) Przyczepa ma być wyposażona w 2 szt. kolumn aktywnych, każda po 900W
16) Przyczepa ma być wyposażona w instalacje zasilającą oraz sygnałową doprowadzoną bezpośrednio do miejsca instalacji kolumn z pomieszczenia reżyserskiego.
TELEBIM:
1) Powierzchnia minimalna ekranu: 16,4m2
2) Szerokość minimalna ekranu: 5,12m
3) Wysokość minimalna ekranu: 3,2m
4) Maksymalny rozmiar kabinetu: 640x640 mm
5) Maksymalny rozmiar modułu: 320x320 mm
6) Minimalna liczba modułów zamontowanych w kabinecie: 4 sztuki
7) Waga kabinetu: nie większa niż 14 kg
8) Typ kabinetu: rental aluminium
9) Pixel Pitch: nie większy niż P6.67
10) Typ diody: SMD
11) Konstrukcja pixela: 1R1G1B
12) Minimalna Ilość pixeli na m2: 22.500 Dots/m2
13) Poziomy kąt widzenia: 140 Degree
14) Pionowy kąt widzenia: 140 Degree
15) Odległość widzenia: 5-100 m
16) Jasność: co najmniej 5000 cd
17) Prędkość odświeżania: > 1900 Hz
18) Żywotność: 100000 Hrs
19) Odporność na wodę: IP65
20) Temperatura pracy: -20 - +60oC
21) Wilgotność pracy: 10% - 90%
22) Niezbędne okablowanie napięciowe i sygnałowe ( Minimum 40 kabli prądowych łączących kabinety oraz 45 kabli sygnałowych łączących kabinety)
23) Rozdzielnia prądowa z gniazdem 32A wraz z minimum 5 wtyczkami doprowadzającymi prąd do kabinetów
24) Trzy rolki z kablem sygnałowym o długości minimum 70 m
25) Dwa kable HD-SDI o długości 70 m każdy na bębnie
26) Przewód zasilający na bębnie o długości 40 m – 32A , ilość żył 5, przekrój żył 6 mm2 wraz z wtykami
27) Wycena powinna dodatkowo uwzględniać:
- Kompletne kabinety dodatkowe o powierzchni odpowiadającej co najmniej 4% zamawianego ekranu tj.0,82m2 lecz nie mniej niż 2 kabinety
-Co najmniej 200 sztuk masek ochronnych dla modułów
BELKI TELEBIMOWE
1) Minimum: 4sztuk
2) Możliwość zawieszenie na szerokość na jednej belce maksimum dwóch kabinetów
3) Belki umożliwiające zawieszenie ekranu zaoferowanego w ofercie
4) Belka musi posiadać co najmniej 3 uchwyty na montaż szekli
SKRZYNIA CASE NA PROCESOR
1) Sztuk: 1
2) Szerokość co najmniej : 52 cm
3) Głębokość co najmniej: 45,5 cm
4) Wysokość co najmniej : 16 cm
5) Case musi posiadać : otwieranie klapy przedniej i tylnej
6) Case musi posiadać: uchwyt do noszenia casu w formie walizki
PROCESOR VIDEO ( SKALER) z dwiema kartami nadawczymi
1) Wejścia: AV x 2, S-Vdieo x 1, CVBS x 1, VGA x 1, DVI x 1, HDMI x 1 , SDI x1,
2) Wyjścia: VGA x 1, DVI x 1,
3) Uchwyty do montażu w standardzie rack
4) Obsługiwana rozdzielczość na szerokość: 1920
5) Obsługiwana rozdzielczość na wysokość: 1080
6) Zamontowane minimum dwie niezależne kart nadawcze ( sending card)
KOMPUTER STERUJĄCY z niezbędnym oprogramowaniem- Komputer sterujący z panelem, w tym kalibracja z oprogramowaniem – umożliwia odtwarzanie plików, filmów, prezentacji, grafiki, zdjęć etc. o następujących minimalnych parametrach:
1) 2 rdzeniowy procesor o częstotliwości bazowej 2.4GHz i turbo 3.0 GHz, cache 4MB
2) dysk twardy minimum 256 GB SSD,
3) ekran 15,6 cala/ matowy
4) karta graficzna dedykowana
5) złącza 1X USB 2.0 , 2X USB 3.0,
6) 1 xHDMI,
7) pamięć RAM 16GB
8) napęd CD-ROM
9) myszka bezprzewodowa
ROZDZIELNIA PRĄDOWA
1) Szerokość minimalna : 61 cm
2) Głębokość minimalna: 57 cm
3) Wysokość minimalna : 81 cm
4) Rozdzielnia musi posiadać : 4 koła, 4 rączki do noszenia
5) Ściągalna tylnia i przednia pokrywa , każdą wyposażona w 4 zamki motylkowe
6) Minimum 4 wyjść 32A
7) Minimum 2 wyjścia 63A
8) Minimum 16 wyjść 230V
9) Wejście 125A wraz z redukcją umożliwiającą podłączenie 63A
10) Każde wyjście zabezpieczone odrębnym bezpiecznikiem
NAJAZDY KABLOWE
1) Sztuk : 8
a. Długość: 100 cm
b. Szerokość: 29 cm
c. Wysokość: 4.8 cm
d. Ilość kanałów: 3
e. Szerokość kanałów: 35 mm
f. Wysokość kanałów: 30 mm, 35 mm, 30 mm
g. Materiał: PU (poliuretan)
h. Temperatura: -30°C to +60°C
2) Sztuk: 2
a. Długość: 100 cm
b. Szerokość: 600 mm
c. Wysokość: 73 mm
d. Ilość kanałów: 3
e. Masa 22kg
MIKSER VIDEO HD
1) Wejścia HDMI (format 1080p60) - 4 sztuki
2) Wyjście HDMI (format 1080p60)
3) Możliwość podpięcia dwóch kamery po HD-SDI
4) Multi-view z monitorem podglądowym
5) Mikser audio (wejścia: 4x cyfrowe HDMI, 2x analogowe RCA i MIC)
6) Program picture-In-Picture,
MIKSER AUDIO
1) Liczba wejść mikrofonowych minimum – 4
2) Liczba wejść minimu – 10
3) Liczaba AUX minimum – 1
4) EQ kanałów mikrofonowych minimum – 3 pasm
5) Liczba kanałów minimum: 10
SYSTEM BEZPRZEWODOWEJ TRANSMISJI VIDEO HD
• Zasięg: 150m
• Szybkie łącze - TAK
• Liczba kanałów – min. 11
• Wejście/wyjście - 3G-SDI i HDMI
• Rozdzielczość/liczba klatek - 1080p60
• TX HDMI/SDI Converter - TAK
• Czas oczekiwania - poniżej 0.001 sek.
• Multicast - do 4 Rx
• Kompatybilność Sidekick II - TAK
• Wsparcie metadanych - Tak
• USB 3.0 Grab Engine – Tak
• 2 x kabel SDI BNC do BNC 10cali
• 1 x adapter do gorącej stopki (1/4"-20)
• 1 x adapter Lightstand (1/4"-20)
Opisane powyżej parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.
Sprzęt i oprogramowanie powinny spełniać normy jakościowe zgodne z polskimi normami oraz posiadać deklaracje zgodności CE, potwierdzające spełnienie wymogów dla produktów
wprowadzonych na rynek UE. oraz inne niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa wymagane prawem dla tego typu urządzeń.
Deklaracje oraz inne certyfikaty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48813100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
30081300,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3.1)Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej
Jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu mobilnego ekranu LED (telebimu ) z oprogramowaniem, o pow. ekranu nie mniejszej niż 16 m 2
3.2) Osób
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje
co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.
2. Na potwierdzenie spełniania opisanych powyżej warunków Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1 ppkt 3) SIWZ oceniane będzie łącznie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że :
1) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej,
2) w zakresie doświadczenia –przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia potwierdzi spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego,
3) nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
5. Wykonawca na podstawie art. 22a ustawy Pzp może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 –22 i ust. 5 ustawy Pzp.
8. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu na którego zasobach polega Wykonawca -nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe.
10. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych
zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu stwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
d)oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
e) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o
których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz.716).
2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1.2) lit. a-e.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 lit. a-e, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w pkt 1.2) lit.a-e.
4.Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz pkt 16
- 20 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są niewystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub
nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenie lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej lub zawodowej:
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy -
w tym okresie wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, zawierający co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, polegające na dostawie i montażu ekranu LED (telebimu ) z oprogramowaniem,
o pow. ekranu nie mniejszej niż 16 m2 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
-oświadczenie wykonawcy.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane
W walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości
zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ),
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej dwuosobowym zespołem
wyznaczonym do koordynowania zamówienia, w tym: co najmniej 1osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
NIE
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 4, 5, 6 i 8 ustawy Pzp, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy
składającego ofertę –(jeśli dotyczy)
4) 1) Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
3) Karty katalogowe proponowanych urządzeń tj. Ekranu LED i urządzeń sterująco –
monitorujących z uwzględnieniem parametrów wymaganych przez Zamawiającego.
4) Dokument potwierdzający, że firma serwisująca/montująca Ekran LED oraz oprogramowanie posiada autoryzację producenta.
5) Oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca/montująca jest w stanie stawić się w miejscu instalacji Ekranu LED na wezwanie Zamawiającego w razie wystąpienia wady, awarii, usterki lub innych nieprawidłowości terminie 24 h z wykwalifikowanym personelem technicznym.
6) Płytę CD z próbką oprogramowania do zarządzania systemem, logowaniem oraz hasłem systemu serwisowego z instrukcją w języku polskim.
7) Szczegółowy opis parametrów technicznych ekranu LED ( telebimu ) i komputera sporządzony w języku polskim ( autentyczność parametrów musi być potwierdzona przez Wykonawcę w postaci złożonego oświadczenia wg. załącznika nr 8 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł /dziesięć tysięcy złotych 00/100/. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|