Dostawa preform PET

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna
Miejscowość Rymanów-Zdrój
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547981-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa preform PET z gwintem typ PCO 1810 o średnicy 28 mm o następujących parametrach technicznych.

1. Preforma o wadze 21 g, bezbarwna, przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 350 000 sztuk.
2. Preforma o wadze 21 g, kolorowa (niebieska, zielona), przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 1 000 000 sztuk.
3. Preforma o wadze 33 g, bezbarwna, przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 1 650 000 sztuk.
4. Preforma o wadze 33 g, kolorowa (niebieska, zielona, różowa), przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 1 550 000 sztuk.

Inne wymagane przez zamawiającego elementy związane z zamówieniem:

a. W zakresie zamawiania:
1. Wykonawca prześle zamawiającemu do dnia 12 każdego miesiąca kalendarzowego scan raportu PCI obowiązujący w bieżącym miesiącu.
2. Cena surowca PET do produkcji preform będzie ustalana w oparciu o aktualne kwotowanie PCI dla PET Resin Contract for Western/Central Europe minus stały upust cenowy w całym okresie realizacji umowy wyrażony w EURO/1 tonę .
3. W celu ustalenia ceny poszczególnych asortymentów, dla kolejnych dostaw , które zamawiane będą w okresach od 12 dnia bieżącego miesiąca do 11 dnia kolejnego miesiąca, Wykonawca prześle Zamawiającemu ceny poszczególnych asortymentów (1000 sztuk preform) wyliczonych w oparciu o cenę surowca PET będącą częścią zmienną ceny oraz o część stałą ( wartość netto kosztu produkcji 1000 sztuk) , która zostanie wpisana w punkcie 1 kolumna 5 formularza ofertowego.
4. Cena zakupu granulatu przez Wykonawcę będzie przeliczana na złote polskie (PLN) według kursu wymiany NBP dla EUR/PLN z dnia przedłożenia ceny, która obowiązywać będzie na okres od 12 dnia bieżącego miesiąca do 11 dnia kolejnego miesiąca .
5. Do cen sprzedaży netto preform doliczony będzie obowiązujący podatek VAT.
6. Zamawiający przed każdą dostawą częściową złoży Wykonawcy pisemne zamówienie z wyszczególnieniem asortymentu i ilości zamawianych preform PET, na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed planowanym terminem odbioru.
7. Ostateczny termin dostawy zostanie ustalony przez osoby upoważnione w umowie do kontaktów, w formie pisemnej tj. e-mail.
8. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której do zrealizowania dostaw z odroczonym terminem płatności konieczne będzie korzystanie z kredytu kupieckiego. Sposób przyznania i limit kredytu kupieckiego określono we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.



b. W zakresie dostawy:

1. Dostawa towaru do Zakładu Produkcji Wód w Rymanowie Zdroju na koszt Wykonawcy.
2. Towar na czas transportu należy właściwie zabezpieczyć przed uszkodzeniem, jak również w sposób gwarantujący zachowanie czystości bakteriologicznej.
3. Zamawiający wymaga dostarczania preform w opakowaniach zbiorczych używanych przez Wykonawcę np. kosze/kartony, itp.
4. Zamawiający przy każdorazowej dostawie zobowiązuje się zamawiać i odbierać preformy w ilości odpowiadającej dostawom całosamochodowym.
5. Ostateczny termin realizacji wszystkich dostaw do dnia 31.05.2019 r.
6. Wybór gramatury - wagi preform uzależniony będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego, związane to będzie z bieżącymi potrzebami produkcyjnymi.
7. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji umowy ok. 7 dostaw częściowych preform PET.











Dodatkowe informacje

GuidZP400 fe895a34-b3ed-4193-bc0c-1568599fa559
Biuletyn 547981-N-2018
Zamawiajacy nazwa "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna
Regon 87205900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zdrojowa
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Rymanów-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 38481
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 013 4357401, 4357765
Zamawiajacy fax 134 357 475
Zamawiajacy email biuro@uzdrowisko-rymanow.com.pl
Adres strony url www.uzdrowisko-rymanow.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna
Dostep dokumentow zamowienia www.uzdrowisko-rymanow.com.pl/przetargi
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uzdrowisko-rymanow.com.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uzdrowisko Rymanów S.A., ul. Zdrojowa 48, 38-481 Rymanów Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa preform PET
Numer referencyjny EP-03/18
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa preform PET z gwintem typ PCO 1810 o średnicy 28 mm o następujących parametrach technicznych. 1. Preforma o wadze 21 g, bezbarwna, przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 350 000 sztuk. 2. Preforma o wadze 21 g, kolorowa (niebieska, zielona), przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 1 000 000 sztuk. 3. Preforma o wadze 33 g, bezbarwna, przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 1 650 000 sztuk. 4. Preforma o wadze 33 g, kolorowa (niebieska, zielona, różowa), przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 1 550 000 sztuk. Inne wymagane przez zamawiającego elementy związane z zamówieniem: a. W zakresie zamawiania: 1. Wykonawca prześle zamawiającemu do dnia 12 każdego miesiąca kalendarzowego scan raportu PCI obowiązujący w bieżącym miesiącu. 2. Cena surowca PET do produkcji preform będzie ustalana w oparciu o aktualne kwotowanie PCI dla PET Resin Contract for Western/Central Europe minus stały upust cenowy w całym okresie realizacji umowy wyrażony w EURO/1 tonę . 3. W celu ustalenia ceny poszczególnych asortymentów, dla kolejnych dostaw , które zamawiane będą w okresach od 12 dnia bieżącego miesiąca do 11 dnia kolejnego miesiąca, Wykonawca prześle Zamawiającemu ceny poszczególnych asortymentów (1000 sztuk preform) wyliczonych w oparciu o cenę surowca PET będącą częścią zmienną ceny oraz o część stałą ( wartość netto kosztu produkcji 1000 sztuk) , która zostanie wpisana w punkcie 1 kolumna 5 formularza ofertowego. 4. Cena zakupu granulatu przez Wykonawcę będzie przeliczana na złote polskie (PLN) według kursu wymiany NBP dla EUR/PLN z dnia przedłożenia ceny, która obowiązywać będzie na okres od 12 dnia bieżącego miesiąca do 11 dnia kolejnego miesiąca . 5. Do cen sprzedaży netto preform doliczony będzie obowiązujący podatek VAT. 6. Zamawiający przed każdą dostawą częściową złoży Wykonawcy pisemne zamówienie z wyszczególnieniem asortymentu i ilości zamawianych preform PET, na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed planowanym terminem odbioru. 7. Ostateczny termin dostawy zostanie ustalony przez osoby upoważnione w umowie do kontaktów, w formie pisemnej tj. e-mail. 8. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której do zrealizowania dostaw z odroczonym terminem płatności konieczne będzie korzystanie z kredytu kupieckiego. Sposób przyznania i limit kredytu kupieckiego określono we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. b. W zakresie dostawy: 1. Dostawa towaru do Zakładu Produkcji Wód w Rymanowie Zdroju na koszt Wykonawcy. 2. Towar na czas transportu należy właściwie zabezpieczyć przed uszkodzeniem, jak również w sposób gwarantujący zachowanie czystości bakteriologicznej. 3. Zamawiający wymaga dostarczania preform w opakowaniach zbiorczych używanych przez Wykonawcę np. kosze/kartony, itp. 4. Zamawiający przy każdorazowej dostawie zobowiązuje się zamawiać i odbierać preformy w ilości odpowiadającej dostawom całosamochodowym. 5. Ostateczny termin realizacji wszystkich dostaw do dnia 31.05.2019 r. 6. Wybór gramatury - wagi preform uzależniony będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego, związane to będzie z bieżącymi potrzebami produkcyjnymi. 7. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji umowy ok. 7 dostaw częściowych preform PET.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – oświadczenia o przynależności lub braku przynależności, do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w załączeniu wzór informacji do ewentualnego wykorzystania - Załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dokumenty, z których jednoznacznie wynika, że oferowane produkty (preformy) mogą być wykorzystywane do przechowywania w nich żywności to jest produkowanych przez Zamawiającego wód mineralnych, stołowych i smakowych. 2.W związku z powyższym Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu: “Deklaracji zgodności materiałów z tworzyw sztucznych (preform) przeznaczonych w postaci gotowych wyrobów do kontaktu z żywnością”, zgodnie art. 16 Rozporządzenia Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 27 października 2004 r. (oryginał lub uwierzytelniona kopia) 3.Ponadto w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający wymagał będzie wraz każdą partią towaru dostarczania dokumentu na potwierdzenie zgodności z wymaganiami dotyczącymi wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. (oryginał lub uwierzytelniona kopia)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)