GuidZP400 |
f5180200-a897-4c08-9b9c-5b90cf9f8c78
|
Biuletyn |
547801-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
|
Regon |
102404300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Andrzeja Sołtana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 273 17 00, 273 17 01
|
Zamawiajacy fax |
22 718 03 50
|
Zamawiajacy email |
w.wozniak@polatom.pl
|
Adres strony url |
www.polatom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.polatom.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.polatom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu) w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta (opakowanie) zawierająca ofertę winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w punkcie I SIWZ i opatrzona nazwą oraz dokładnym adresem Wykonawcy, a także oznaczona w sposób następujący: OFERTA - Nr sprawy 17/P/2018, Nazwa zadania: Przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego. Nie otwierać przed 27.04.2018 r. przed godz. 12:05. ofertę należy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich (np. pocztą, kurierem itp.)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać do dnia 27.04.2018 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 OTWOCK, Budynek Nr 24, Pokój Nr 122 A – Sekretariat. Oferty zostaną otwarte dnia 27.04.2018 r. o godz. 12:05 w siedzibie Zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 OTWOCK, Budynek Nr 24, Pokój Nr 128 A.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego.
|
Numer referencyjny |
17/P/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części oraz minimalne wymagania techniczne zawarte są w Załączniku A - „Specyfikacja techniczna”. Wymagany przez Zamawiającego okres, na który Wykonawca udzieli gwarancji - do 31.03 2021 r.
Zamawiający wymaga, aby gwarancję realizował producent sprzętu bądź podmiot posiadający autoryzację producenta.
W przypadku napraw realizowanych przez autoryzowanych partnerów, wymagane jest złożenie na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego ofertę oceniono najwyżej, dokumentu wystawionego przez producenta sprzętu, potwierdzającego autoryzowane partnerstwo podmiotu wyznaczonego przez Wykonawcę do realizacji gwarancji oraz zobowiązania tego podmiotu do świadczenia napraw gwarancyjnych sprzętu oferowanego w niniejszym postępowaniu, na zasadach opisanych w SIWZ (Załącznik nr 6 do SIWZ).
W przypadku napraw realizowanych przez producenta, wymagane jest złożenie na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego ofertę oceniono najwyżej, zobowiązania producenta do świadczenia napraw gwarancyjnych oferowanego w niniejszym postępowaniu sprzętu własnej produkcji na zasadach opisanych w SIWZ (Załącznik nr 7 do SIWZ).
1. Zamawiający wymaga zapewnienia możliwości telefonicznego zgłaszania usterek przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
2. Wykonawca określi w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) jeden numer telefonu do zgłaszania usterek oraz co najmniej jeden adres e-mail do kontaktu z serwisem.
3. Naprawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego.
4. Podczas naprawy bądź wymiany urządzenia, dyski twarde i inne nośniki danych, wykorzystywane w urządzeniach nie mogą opuścić terenu NCBJ OR POLATOM. Dopuszczalne jest wysłanie samej elektroniki z dysku magnetycznego, jako potwierdzenie uszkodzenia i nie używania nośnika przez OR POLATOM.
5. W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w wymaganym terminie w okresie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wypożyczenia na czas naprawy sprzętu zastępczego o porównywalnych parametrach, umożliwiających uruchomienie konfiguracji z posiadanego urządzenia.
6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie serwisu opisano w Załączniku A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę. W Polsce rejestrami, o których mowa powyżej, są Krajowy Rejestr Sądowy oraz Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w powyższych pkt. 1., 2. oraz w pkt. III.5.1) niniejszego ogłoszenia - poniżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej w którym posiada siedzibę oraz wskazujące osobę/y uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym pkt. 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy ważności oświadczeń stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca, którego ofertę najwyżej oceniono, na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) złoży:
1. Dokumentację techniczną oferowanych produktów;
2. Dokument wystawiony przez producenta sprzętu, potwierdzający autoryzowane partnerstwo podmiotu wyznaczonego przez Wykonawcę do realizacji gwarancji – jeżeli dotyczy;
3. Zobowiązanie podmiotu wyznaczonego przez Wykonawcę do realizowania napraw gwarancyjnych w przedmiotowym postępowaniu na zasadach opisanych w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 6 do SIWZ;
4. Zobowiązanie producenta do realizowania napraw gwarancyjnych w przedmiotowym postępowaniu sprzętu własnej produkcji na zasadach opisanych w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. pkt.1.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1.2 SIWZ.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ), o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca przekaże dowody, że powiązania z innym Wykonawcą składającym ofertę w niniejszym postępowaniu i należącym do tej samej grupy kapitałowej, o ile taka sytuacja będzie miała miejsce, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Oświadczenie o zachowaniu poufności (wzór) - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)
3. Wykonawca wnosi wadium w dowolnie wybranej, spośród niżej wymienionych, formie:
3.1 W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w
Raiffeisen Bank Polska, Nr rachunku 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226
z adnotacją:
WADIUM
Nr sprawy: 17/P/2018
Nazwa zadania: Przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego.
3.2 W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3 W gwarancjach bankowych,
3.4 W gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5 W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359).
Z treści gwarancji/poręczeń winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Sposób przekazania wadium w formach wskazanych w pkt. 3.2 – 3.5 - w kasie NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24.
4. Nieprzekraczalny termin wniesienia wadium to 27.04.2018 r. godz. 12:00.
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
§ 1
Przedmiot Umowy
1.1 Przedmiotem niniejszej Umowy jest:
Przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego
zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ wraz z załącznikami oraz ofertą złożoną przez Wykonawcę.
1.2 Wykonawca będzie realizował przedmiot Umowy w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się w Otwocku przy ul. Andrzeja Sołtana 7 zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku A „Specyfikacja techniczna”
1.3 Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w terminie nie później niż 4 tygodnie od daty podpisania umowy
1.4 Zamawiający uzna przedmiot Umowy za należycie wykonany po stwierdzeniu zgodności z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ i Załączniku A - „Specyfikacja techniczna”.
Dokumentem potwierdzającym należyte zrealizowanie przedmiotu Umowy jest protokół odbioru podpisany bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
1.5 Przedstawicielami Zamawiającego upoważnionymi do dokonywania wszelkich ustaleń dotyczących realizacji zamówienia, w tym podpisania protokołu odbioru, są:
……………………....................................................................................................................
(imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail)
……………………....................................................................................................................
(imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail)
Przedstawicielem Wykonawcy upoważnionym do dokonywania wszelkich ustaleń dotyczących realizacji zamówienia, w tym podpisania protokołu odbioru, jest:
……………………....................................................................................................................
(imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail)
1.6 Za datę realizacji Umowy uznaje się datę podpisania przez obie Strony ww. protokołu.
§ 2
Postanowienia dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy i warunków płatności
2.1 Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy wynosi:
netto: ……………………………………….…………………………………..………
słownie: …………………………………………………………...………………………
VAT (stawka ……%)………………………………………………………...….…….
brutto: …...........................................................................................................................
słownie: …………………………………………………………………………………...
2.2 Płatność na rzecz Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy , o którym mowa w § 1 pkt. 1.1, nastąpi po podpisaniu bez uwag przez obie Strony protokołu odbioru, o którym mowa w § 1 pkt. 1.4, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2.3 Termin płatności prawidłowo wystawionej faktury wynosi 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 23 dni przed tak określonym terminem płatności, a w przypadku niezachowania tego terminu, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia dostarczenia faktury.
§ 3
Postanowienia dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego
3.1 Wykonawca udziela wymaganych przez Zamawiającego gwarancji na przedmiot zamówienia do 31 marca 2021 roku.
3.2 Wszelkie naprawy gwarancyjne sprzętu stanowiącego przedmiot niniejszej Umowy(będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Załączniku A - „Specyfikacja techniczna” do SIWZ.
3.3 Naprawy gwarancyjne będą świadczone przez:
.......................................................................................................................................................
Nazwa podmiotu
3.4 W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w wymaganym terminie w okresie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wypożyczenia na czas naprawy sprzętu zastępczego o porównywalnych parametrach, umożliwiających uruchomienie konfiguracji z posiadanego urządzenia.
3.5 Podczas dokonywania napraw bądź wymiany sprzętu wszystkie dyski twarde i inne nośniki danych będą pozostawały w siedzibie Zamawiającego.
3.5 Zgłaszanie usterek i awarii będzie odbywać się przez 24 godziny w niżej wymieniony sposób:
telefonicznie – numer telefonu:………………….............……………………………………...
pocztą elektroniczną – e-mail:......................................................................................................
3.6 Każde zgłoszenie będzie potwierdzone przez osobę przyjmującą reklamację pocztą elektroniczną, z określeniem daty i godziny przyjęcia zgłoszenia.
3.7 Wymagane terminy i zasady realizacji napraw gwarancyjnych opisano w Załączniku A – „Specyfikacja techniczna” do SIWZ oraz w formularzu ofertowym Wykonawcy.
§ 4
Postanowienia dotyczące kar umownych i odsetek ustawowych
4.1 W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia kar umownych w wysokości 0,1% wartości netto Umowy za każdy dzień opóźnienia.
4.2 Za niedotrzymanie przez Wykonawcę terminów napraw gwarancyjnych, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia Wykonawcy kar umownych w wysokości 0,1% wartości netto Umowy za każdy dzień opóźnienia.
4.3 Za odstąpienie od wykonania Umowy z winy Wykonawcy, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 30% wartości netto Umowy.
4.4 Za opóźnienie w zapłacie faktury Wykonawca upoważniony jest do naliczenia Zamawiającemu odsetek ustawowych.
§ 5
Postanowienia końcowe
5.1 Wszystkie spory, kontrowersje lub różnice zdań, które mogą wyniknąć między Stronami z niniejszej Umowy lub w związku z nią, odnośnie jej ważności bądź interpretacji, załatwiane będą polubownie, a w przypadku braku takiej możliwości, rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
5.2 Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację Umowy.
W innych przypadkach niedopuszczalne jest dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust.1 ustawy Pzp.
5.3 Wszystkie dodatki, uzupełnienia i zmiany Umowy wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności.
5.4 Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
5.5 Umowa wchodzi w życie z chwilą podpisania przez Strony.
5.6 Oferta Wykonawcy oraz SIWZ wraz załącznikami stanowią integralne części Umowy.
5.7 W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie w przypadku zaistnienia siły wyższej, mającej wpływ na realizację umowy.
2. W innych przypadkach niedopuszczalne jest dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust.1 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|