GuidZP400 |
9fd7a37b-805b-4631-ba1f-32fa1612232b
|
Biuletyn |
547447-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Konin
|
Regon |
311019036
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Konin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 63 2401138
|
Zamawiajacy fax |
+48 63 2401135
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@konin.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.konin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie K OSI”, realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 3.3 Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska, Poddziałanie 3.3.1 Inwestycje w obszarze transportu miejskiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.konin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1) osobiście, 2) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.), 3) za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin, Wydział Prawny i Zamówień Publicznych, pok.307
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych 8 wiat przystankowych oraz 8 stojaków sześciostanowiskowych na rowery przewidzianych do zainstalowania na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Konina
|
Numer referencyjny |
WP.042.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych 8 wiat przystankowych oraz 8 stojaków sześciostanowiskowych na rowery (1 stojak sześciostanowiskowy na rowery przy każdej wiacie przystankowej) przewidzianych do zainstalowania na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Konina. Szczegółowy opis techniczno-funkcjonalny przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
44212321-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej:
dla Części I: dwie dostawy nowych wiat przystankowych z montażem, na kwotę minimum 80.000,00 zł każda.
dla Części II: dwie dostawy nowych stojaków na rowery z montażem, na kwotę minimum 3.500,00 zł każda.
W przypadku złożenia ofert na I i II Część zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w ww. okresie prawidłowo wykonał co najmniej dwie dostawy nowych wiat przystankowych oraz stojaków na rowery wraz z montażem na kwotę minimum 80.000,00 zł każda.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2. W przypadku składania oferty wspólnej, warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać je łącznie.
3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku należy prawidłowo wypełnić Załącznik nr 3 do SIWZ pkt II i Załącznik nr 4 do SIWZ pkt II.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia /oryginał zobowiązania/.
5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe wymagane w postępowaniu.
7. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:
1) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej, dokument ten muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. UWAGA ! Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentu.
Podmioty zagraniczne
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.
2. Dokument, o którym mowa w pkt 1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1., zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaz ten składają wspólnie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularze oferty sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ (dla Części I i Części II) .
2. Formularze cenowe z opisem parametrów technicznych sporządzone na podstawie wzorów stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ (dla Części I i Części II).
3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ (dla Części I i Części II).
4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
5. Oryginał zobowiązania innego podmiotu na zasobach, którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Z dokumentów i oświadczeń powinno jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy, w zakresie terminu wykonania przedmiotu Umowy, za obopólną zgodą stron, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a) działania siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego zaistnienia lub skutków nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach);
b) opóźnień wynikających z okoliczności niezależnych od Wykonawcy, które ujawniły się podczas prac związanych z realizacją przedmiotu umowy lub których skutków Strony nie były w stanie zminimalizować, pomimo zachowania należytej staranności;
c) opóźnień w realizacji prac przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa na realizację zadania: „Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie K OSI” Miasta Konina – budowa oraz przebudowa ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych” Część I – Ścieżki z betonowej kostki brukowej, prowadzonego przez Miasto Konin - Zarząd Dróg Miejskich
w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, na które to opóźnienia Wykonawca niniejszego zamówienia nie ma wpływu.
2. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej w pkt 1. - termin umowny ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, jednak nie dłuższy niż przewidywany czas trwania przeszkody.
3. Zmiana terminu realizacji umowy nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Wniosek o zmianę terminu umownego Wykonawca winien skierować do Zamawiającego na piśmie niezwłocznie po zaistnieniu co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w pkt. 1. Wniosek powinien zawierać stosowne uzasadnienie, wskazanie okoliczności, o których mowa w ww. pkt. wraz z dowodami (dokumentacją) potwierdzającą zaistnienie przywołanych okoliczności (jeśli to możliwe).
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy, w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, za obopólną zgodą stron, w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, jeśli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
6. Strony wprowadzają następujące zasady wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 5:
6.1. wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, zawierający w szczególności wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku ze zmianą stawki podatku VAT oraz wykazanie, wraz z załączeniem dowodów, wpływu zmiany na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę,
6.2. kwota, o jaką może zostać zmienione wynagrodzenie, nie może być wyższa niż wynikająca ze zmiany przepisów prawa. Wartość wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy może ulec zmianie o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT, obliczonego przy zastosowaniu zmienionej stawki, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia wejścia w życie zmian stawki jeszcze nie wykonano.
7. W przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa - w zakresie mającym wpływ na realizację obowiązków umownych - Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie obustronnie uzgodnionym, zmierzającym do uzyskania zgodności zapisów umowy z obowiązującym prawem. Zmiana obowiązywać będzie nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie znowelizowanych przepisów prawa.
8. W przypadku zmian organizacyjnych u Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym również związanych z następstwem prawnym podmiotów, Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w tym przedmiocie, zmierzającą do uzyskania zgodności zapisów umownych ze stanem faktycznym.
9. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|