GuidZP400 |
ba76cf8a-d49f-4046-a9a5-683848f944b4
|
Biuletyn |
547390-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
|
Regon |
55362100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ułanów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 617 88 88,
|
Zamawiajacy fax |
12 410 43 90
|
Zamawiajacy email |
zampubl@zeo.krakow.pl,
|
Adres strony url |
www.mcoo.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Wiedza i Kompetencje Poddziałanie 10.2.1 "Kształcenie zawodowe uczniów - ZIT" o następujących tytułach: -„Centrum Kompetencji Zawodowych w branży budowlanej (B) w Gminie Miejskiej Kraków” -„Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej (E) w Gminie Miejskiej Kraków” -„Centrum Kompetencji Zawodowych w branży mechanicznej (M) w Gminie Miejskiej Kraków”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
10
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mcoo.krakow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcoo.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31 - 450 Kraków - dziennik podawczy/sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i materiałów z branży elektrycznej oraz elektronarzędzi na potrzeby szkoleń zawodowych realizowanych przez placówki oświatowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
|
Numer referencyjny |
MCOO/ZP/CKZ/22/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów z branży elektrycznej oraz elektronarzędzi na potrzeby szkoleń zawodowych realizowanych przez placówki oświatowe ( zwane dalej „sprzętem”) w ramach projektów:
1)„Centrum Kompetencji Zawodowych w branży budowlanej (B) w Gminie Miejskiej Kraków”
2)„Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej (E) w Gminie Miejskiej Kraków”
3)„Centrum Kompetencji Zawodowych w branży mechanicznej (M) w Gminie Miejskiej Kraków”
Realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
2.Szczegółowy wykaz zamawianego sprzętu, wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia oraz lokalizację dostaw określa Załączniki nr: 4.1 ( dla części I zamówienia) oraz 4.2 ( dla części II zamówienia) do SIWZ.
3.Dostawy sprzętu odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia.
4.Dostawy odbywać się będą w dniach roboczych w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5.Miejscem spełnienia świadczenia będą siedziby placówek oświatowych wskazane w Załączniku nr: 4.1 – 4.2 do SIWZ.
6.Zamawiający wymaga, aby stanowiący przedmiot zamówienia sprzęt był nowy, nieużywany, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych,
7.Zamawiający wymaga, aby każdy sprzęt, w sytuacji gdy wymagają tego powszechnie obowiązujące przepisy prawa, posiadał deklarację zgodności.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania dostawy częściowej dla wskazanej placówki szkolnej: maksymalnie 3 tygodnie od dnia podpisania umowy, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy.
Uwaga: Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert: Razem z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; Uwaga: Pełnomocnictwo przedkłada się wyłącznie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Zestawienie asortymentowo -cenowe wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (stanowiące odpowiedni załącznik nr 4 do SIWZ), 4) Informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określono we wzorze umowy stanowiącym: Załącznik nr 3.1 ( dla część I zamówienia), 3.2 ( dla części II zamówienia) do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i materiałów z branży elektrycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania dostawy częściowej dla wskazanej placówki szkolnej: maksymalnie 3 tygodnie od dnia podpisania umowy, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy. Uwaga: Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i materiałów z branży elektrycznej do placówek oświatowych wskazanych w Załączniku nr 4.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa elektronarzędzi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa zostanie wykonana w terminie maksymalnie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Uwaga: Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elektronarzędzi do placówek oświatowych wskazanych w Załączniku nr 4.2 do SIWZ.
|
| |