GuidZP400 |
4a5d947d-91fb-422d-96c9-4625590d0fb7
|
Biuletyn |
546074-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Regon |
128700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.uni.lodz.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.uni.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uni.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uni.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej, pisemnej za pomocą operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zakupów UŁ, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, pok. 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD dla jednostek organizacyjnych UŁ
|
Numer referencyjny |
26/ZP/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD określonego w Pakietach nr 1 – 10 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiety nr 1 – 10.
|
Cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, tj.: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.1. SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.3.2a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 9.3.2a) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt 9.3.3. SIWZ stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych , w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2015r poz. 570 oraz z 2016r. poz. 352). Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań
o udzielenie zamówień publicznych w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 700)) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2017r. poz. 2168 ze zm.). W związku z tym, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 6 Ustawy, nie będzie wzywał do złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 9.3.1. jeżeli dotyczy to dokumentów z pkt. 9.3.6. Zamawiający pobierze je samodzielnie z baz danych dostępnych pod adresami internetowymi
https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu
lub https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.2 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów o których mowa w pkt. 9.3.8 SIWZ. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 9.3.1. SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP Zamawiający żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP następującego oświadczenia:
a) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 z póź. zm.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
c) Propozycja treści oświadczenia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust.5 PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.
2) W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu.
3) Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
4) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5) Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 5 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD określonego w Pakiecie nr 1 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiet nr 1 - żelazko parowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD określonego w Pakiecie nr 2 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiet nr 2 - płyty gazowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32324600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD określonego w Pakiecie nr 3 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiet nr 3 - telewizor
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD określonego w Pakiecie nr 4 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiet nr 4 - płyta grzejna ceramiczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD określonego w Pakiecie nr 5 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiet nr 5 - czajniki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD określonego w Pakiecie nr 6 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiet nr 6 - projektory multimedialne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32332100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD określonego w Pakiecie nr 7 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiet nr 7 - rekorder przenośny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD określonego w Pakiecie nr 8 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiet nr 8 - klimatyzator
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD określonego w Pakiecie nr 9 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiet nr 9 - lodówka, kuchenka indukcyjna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195800-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: projekcyjnego i RTV – AGD określonego w Pakiecie nr 10 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Pakiet nr 10 - uchwyty do telewizorów.
|
| |