GuidZP400 |
cff7ee18-162c-49dd-984c-57af0b767f57
|
Biuletyn |
547892-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
|
Regon |
47161012700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rzgowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
281
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93338
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 271 17 52; 271 17 53
|
Zamawiajacy fax |
42 271 17 50
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@iczmp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.iczmp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.iczmp.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.iczmp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu "Centrum Zdrowia Matki Polki", pawilon "A" (Ginekologiczno-Położniczy), poziom "0", pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/44/2018 – Dostawa pampersów, pieluch jednorazowych, bielizny pościelowej oraz koszul położniczych i operacyjnych dla Instytutu „CZMP”
|
Numer referencyjny |
ZP/44/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pampersów, pieluch jednorazowych, bielizny pościelowej oraz koszul położniczych i operacyjnych dla Instytutu „CZMP”.
|
Cpv glowny przedmiot |
39512000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w formie Oświadczenia Wykonawcy.
2. 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2.2. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1, nie jest wymagane, jeżeli w postępowaniu na daną część lub części zamówienia, na którą lub które Wykonawca złożył ofertę, została złożona jedna oferta.
2.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1, niezależnie od ilości złożonych w postępowaniu ofert, może zostać złożone wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o jakiejkolwiek zmianie sytuacji Wykonawcy w toku postępowania. Obowiązek natychmiastowej aktualizacji oświadczenia, w przypadku zmiany sytuacji Wykonawcy, po złożeniu oferty, leży po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie
w następujących sytuacjach:
1.zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);
4.w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
5.zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
6.w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych
w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy.
7.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
8.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
9.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
10.w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich;
11.zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w § 2 ust. 1.
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33771000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.Pieluchy jednorazowego użytku typu Pampers dla dzieci NEW BORN 2-5 kg. - 25 000 szt.
2.Pieluchy jednorazowego użytku typu Pampers dla dzieci MINI 3-6 kg. - 25 000 szt.
3.Pieluchy jednorazowego użytku typu Pampers dla dzieci MIDI 4-9 kg. - 15 000 szt.
4.Pieluchy jednorazowego użytku typu Pampers dla dzieci MAXI 7-18 kg. - 3 000 szt.
5.Pieluchy jednorazowego użytku typu Pampers dla dzieci JUNIOR 12-25 kg. - 3 000 szt.
6.Pieluchy jednorazowego użytku dla noworodków z ekstremalnie niską masą urodzenia do 2 000 g. - 6 000 szt.
7.Pieluchy jednorazowego użytku typu Pampers dla dorosłych "S" - 3 000 szt.
8.Pieluchy jednorazowego użytku typu Pampers dla dorosłych "M" - 5 000 szt.
9.Pieluchy jednorazowego użytku typu Pampers dla dorosłych "L" - 10 000 szt.
10.Pieluszki dla wcześniaków, masa urodzeniowa < 700 g. - 3 000 szt.
11.Pieluszki dla wcześniaków, masa urodzeniowa 600-1 200 g. - 3 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1."Poszwa duża - rozm. 160x210, zapinana na boku krótszym zakładką o szerokości 25 cm. Wymagania materiałowe: bawełna 100%, o gramaturze nie mniej niż 145g/m2. Maksymalny wykurcz 4%.
Kolor tkaniny: biała gładka sanforyzowana, biel optyczna.
Tkanina odporna na pranie w temperaturze 90 st. C" - 2 000 szt.
2."Poszewka (powłoczka) - rozm. 70x80, zapinana na boku krótszym zakładką o szerokości 20 cm.
Wymagania materiałowe: bawełna 100%, o gramaturze nie mniej niż 145g/m2. Maksymalny wykurcz 4%.
Kolor tkaniny: biała gładka sanforyzowana, biel optyczna. Tkanina odporna na pranie w temperaturze 90 st. C" - 2 000 szt.
3."Prześcieradło - rozm. 160x250.
Wymagania materiałowe: bawełna 100%, o gramaturze nie mniej niż 145g/m2. Maksymalny wykurcz 4%.
Kolor tkaniny: biała gładka sanforyzowana, biel optyczna. Tkanina odporna na pranie w temperaturze 90 st. C" - 2 000 szt.
4."Podkład - rozm. 90x150.
Wymagania materiałowe: tkanina:67% bawełna, 33% poliester, membrana biała: 100% polyurethane. Gramatura: 130g/m2+30g/m2 PU, wodoodporny, wierzchnia tkanina Jersey. Możliwość prania w temperaturze 90 st. C. Bez gumek" - 2 000 szt.
5."Poszwa średnia - rozm. 90x150, zapinana na boku krótszym zakładką o szerokości 25 cm.
Wymagania materiałowe: bawełna 100%, o gramaturze nie mniej niż 145g/m2. Maksymalny wykurcz 4%.
Kolor tkaniny: biała gładka sanforyzowana, biel optyczna. Tkanina odporna na pranie w temperaturze 90 st. C" - 1 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.Poduszka 100% antyalergiczna, 70x80 microfibra/granulat silikonowy. Temperatura prania 40 st. C. - 500 szt.
2.Kołdra 100% antyalergiczna, biała, wypełnienie włókno silikonowe, poszycie mikrofibra, pikowana, rozmiar: 150-155 cm. x 200-205 cm. (odpowiednia do poszwy 160 x 210 cm.) temperatura prania 40 st. C. - 300 szt.
3.Koc 100% poliester (kolor do wyboru przez użytkownika) wymiar 200 x 150 cm. gramatura 200g/m2, temperatura prania 60 st. C. - 500 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1."Koszula położnicza
Wymagania materiałowe: masa powierzchniowa 160 g/m2. Wykonana z przędzy bawełnianej 30 tex (masa liniowa przędzy). Gęstość po osnowie 300 nitek/dm, gęstość po wątku 230 nitek/dm. Tkanina barwiona barwnikami kadziowymi. Temperatura prania do 950C, możliwość chlorowania i sterylizacji.
Wymagania fasonowe: krój standardowy, długość koszuli 110cm, głębokość rozcięcia przy szyi 25cm z 2 parami troków - wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ
Wymagany haft zostanie określony na etapie składania zamówienia - logo Instytutu + oznaczenie Kliniki.
Kolor biały
Rozmiar XL
Staranne wykończenie, bez strzępienia się brzegów. Dokładnie, starannie wykończone szwy. Odzież zgodna z normami: PN-P-820 10-06:1984; EN-V 14237/2002, Oeko-Tex Standard 100 (klasa produktów I); PN-EN ISO 20743:2013; JIS L 1902:2002" - 600 szt.
2."Koszula operacyjna
Wymagania materiałowe: masa powierzchniowa 160 g/m2. Wykonana z przędzy bawełnianej 30 tex (masa liniowa przędzy). Gęstość po osnowie 300 nitek/dm, gęstość po wątku 230 nitek/dm. Tkanina barwiona barwnikami kadziowymi. Temperatura prania do 950C, możliwość chlorowania i sterylizacji.
Wymagania fasonowe: krój standardowy. Z boku rozporki o długości 10cm, długość koszuli 120cm, głębokość rozcięcia przy szyi 25cm z 2 parami troków - wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ
Wymagany haft zostanie określony na etapie składania zamówienia - logo Instytutu + oznaczenie Kliniki.
Kolor - biały
Rozmiar XL
Staranne wykończenie, bez strzępienia się brzegów. Dokładnie, starannie wykończone szwy. Odzież zgodna z normami: PN-P-820 10-06:1984; EN-V 14237/2002, Oeko-Tex Standard 100 (klasa produktów I); PN-EN ISO 20743:2013; JIS L 1902:2002" - 600 szt.
3."Koszula operacyjna dziecięca
Wymagania materiałowe: masa powierzchniowa 160 g/m2. Wykonana z przędzy bawełnianej 30 tex (masa liniowa przędzy). Gęstość po osnowie 300 nitek/dm, gęstość po wątku 230 nitek/dm. Tkanina barwiona barwnikami kadziowymi. Temperatura prania do 950C, możliwość chlorowania i sterylizacji.
Wymagania fasonowe: krój standardowy. Z boku troczki - wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ
Wymagany haft zostanie określony na etapie składania zamówienia - logo Instytutu + oznaczenie Kliniki.
Kolor biały
Rozmiary dziecięce od 116 do 168 cm
Staranne wykończenie, bez strzępienia się brzegów. Dokładnie, starannie wykończone szwy. Odzież zgodna z normami: PN-P-820 10-06:1984; EN-V 14237/2002, Oeko-Tex Standard 100 (klasa produktów I); PN-EN ISO 20743:2013; JIS L 1902:2002" - 100 szt.
|
| |