GuidZP400 |
28908d09-153f-4aee-a812-31708effce76
|
Biuletyn |
547830-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Straż Miejska Miasta Krakowa
|
Regon |
35000739900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dobrego Pasterza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
116
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31416
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 68 82 154
|
Zamawiajacy fax |
12 68 82 292
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@strazmiejska.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.krakow.pl/ST
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.krakow.pl/ST
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elementów umundurowania II
|
Numer referencyjny |
ST.GT.271-06/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów
określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone
z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat.
Użyta nazwa „orzeł stylizowany” w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony
w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich).
Wzory złożone wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną.
Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK,
EK – umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów finansowane ze środków GWSGO i AP – umundurowanie dla aplikantów SMMK.
Część 1 - Mundury
- mundur tzw. polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 70 kpl.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
- spodnie długie do munduru tzw. polowego - 82 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Część 2 – Kurtki zimowe
- kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 96 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
- kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 98 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Część 3 Kurtki, spodnie, spódnice
- kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 56 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.30.00-5
- spodnie gabardyna - 129 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
- spódnica gabardyna - 7 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
- spodnie tzw. tropik - 111 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
- spódnica tzw. tropik - 2 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
Część 4 Marynarki dwurzędowe - 8 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
Część 5 Koszulki
- koszulka typu polo - 594 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2
- koszulka T-shirt - 590 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8
Część 6 - Czapki letnie
- czapka letnia typu sportowego - 40 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Część 7 - Spodnie dla rowerzystów, krótkie - 20 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.30.00-1
Część 8 - Kurtka rowerowa - 18 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Część 9 Obuwie sportowe
- buty sportowe (dla patrolu rowerowego) - 19 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3
- buty sportowe (dla patrolu wodnego) - 3 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.10.00-7
Część 10 – Galanteria (dodatki do mundurów)
- identyfikator imienny - 4 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
- spinka do krawata - 75 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące
przedmiotem zamówienia na okres minimum 12 miesięcy.
Wybrani w części 1, 2, 3 i 4 Wykonawcy, będą zobowiązani do dokonania pomiarów indywidualnych w siedzibie Zamawiającego, w uzgodnionym terminie.
Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy Zamawiający.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów oraz ich wysyłki przez Zamawiającego, do Wykonawcy, który zostanie wybrany w trybie przetargu.
Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania.
(Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp).
Do części 1, 2, 3, 4, 7 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 15 cm x 15 cm,
z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny).
Do części 1, 7 należy dołączyć próbki taśmy samoczepnej (rzepów) o wymiarach min. 15 mm x 10 cm, z atestem (świadectwem jakości, certyfikatem) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu–wykonania i parametrów taśmy).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części, tj. dla wszystkich pozycji w tej części. Oferty nie spełniające tego wymogu zostaną odrzucone, w danej części, jako niezgodne z SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
35812000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zależy od asortymentu i partii dostawy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
w tym zakresie. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem
nr 3A do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji
- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie z załącznikiem
nr 3A do SIWZ;
d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie
z załącznikiem nr 3A do SIWZ;
e) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny
w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ;
f) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających
z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów
o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp, zgodnie z załącznikiem
nr 3A do SIWZ;
g) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) , zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć:
a) w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. a) i b) - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
b) w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. c) :
- oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych
w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały lub są wykonywane, zgodnie
ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
- dowodów potwierdzających, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane
należycie, przy czym dowodem może być:
• poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów,
w przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, jest Zamawiający. Stosownie do treści
§ 1 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 - dalej „Rozporządzenie
w sprawie dokumentów”), obowiązek wskazania głównych dostaw w wykazie
i przedstawienia dowodów ich należytego wykonania dotyczy jedynie dostaw wymaganych w pkt. III SIWZ. W razie konieczności, w szczególności, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji
lub dokumentów - bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania, iż zaoferowana dostawa w ramach złożonej oferty spełnia wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty: wzory oferowanych elementów umundurowania.
2. Do części 1, 2, 3, 4, 7 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 15 cm x 15 cm,
z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny).
3. Do części 1, 7 należy dołączyć próbki taśmy samosczepnej (rzepów) o wymiarach min. 15 mm x 10 cm, z atestem (świadectwem jakości, certyfikatem) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu – wykonania i parametrów taśmy).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że będą to zmiany
wynikające z następujących przesłanek:
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy usług;
- przekształcenie formalno-prawne którejkolwiek ze Stron umowy,
- w pozostałych przypadkach przewidzianych w umowie,
- opisanych w art. 144 ustawy Pzp.
2. Umowa na wykonanie niniejszego zamówienia publicznego zostanie zawarta
na warunkach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mundury
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35812000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- mundur tzw. polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 70 kpl.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Kurtka wykonana z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Krój prosty, tylna część kurtki krótsza
od przedniej o 2 cm, przedzielone po bokach rozcięciem na wysokość 5/7 cm. Przód zapinany na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. 5 cm, krojoną w całości z przodem, plisa zapinana na 2 lub 3 rzepy
o długościach po 8 - 10 cm i 1 rzep przy kołnierzu (stójce) o długości 7 cm. Przy szyi stójka przedłużana z lewej strony z możliwością zapięcia jej rzepem oraz odgięciem na stójkę, również zapinanym na rzep. Rzepy
w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester,. Wysokość stójki z tyłu i z boku 6 do 6,5 cm, a z przodu 5 do 5,5cm. Z przodu po obu stronach, na wysokości 15 do 15,5 cm od ramienia naszyte skośnie, nakładane kieszenie o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. min. 1 cm i nie więcej niż 1,5 cm. Nad lewą kieszenią
na tkaninie poliestrowej, siatkowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym „ Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter min. 2,5 cm. Na lewej kieszeni, centralnie (w pionie) należy wszyć rzep miękki w kolorze czarnym, o wymiarze 7,5 cm szer. x 8,5 cm wys., celem dopinania haftowanych znaków identyfikacyjnych. Z przodu po obu stronach, na wysokości 24 do 26 cm od góry przy obłożeniu (wszycie stójki) po jednej kieszeni ciętej, zapinanej na zamek błyskawiczny żyłkowy długości 16 cm. Przody bluzy (kurtki) z podwójnej tkaniny do wysokości zakrywającej wszystkie kieszenie. Zakończenie przestębnowane. Z tyłu bluzy do wysokości pasa, fałdy (o głębokości 3 cm zaszyte od góry 4 cm) umożliwiające swobodę ruchu. Na plecach na tkaninie poliestrowej siatkowej w kolorze żółtym odblaskowym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym „Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter min. 5 cm. Pośrodku tyłu szew pionowy dopasowujący bluzę do talii. Rękawy proste dwuczęściowe, zwężające się ku dołowi, zakończone patką zapinaną na rzep na całym obwodzie rękawa, z możliwością regulacji obwodu. Rzepy mają być wszyte na całej powierzchni patki (zgodnie z jej kształtem) i na całej szerokości mankietu. W górnej części rękawa na wysokości 3 cm od góry (wszycie ramienia) naszyte skośnie kieszenie nakładane o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane patką o wysokości 6 do 6,5 cm na rzep o długości równej szerokości patki., o ściętych rogach. Na kieszeniach naszyte emblematy Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Na łokciach wzmocnienia naszyte z tej samej tkaniny co bluza. Pagony
na ramionach zapinane na rzep. Maksymalna długość pagonów 15 cm, szerokość przy podstawie 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. Rzepy i zamki błyskawiczne żyłkowe w kolorze czarnym. Pod pachami od 4 do 6 otworów wentylacyjnych, wykończonych obwódką metalową w kolorze czarnym lub srebrnym.
Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym
o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych.
Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm
od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys., rzep na całej szerokości patki. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka
z materiału poliamid lub poliester. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z taśmy rypsowej o odpowiedniej wytrzymałości, o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm, przyszywane dwoma lub trzema szwami oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przedzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku.
A. SM – 44 kpl., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 25 kpl., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
C. EK – 1 kpl. termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
- spodnie długie do munduru tzw. polowego - 82 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym
o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych.
Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm
od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys., rzep na całej szerokości patki. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka
z materiału poliamid lub poliester. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim
7 podtrzymywaczy (szlufek) z taśmy rypsowejo odpowiedniej wytrzymałości, o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm, przyszywane dwoma lub trzema szwami oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przedzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku.
A. SM – 56 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 25 szt.., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
C. EK – 1 szt. termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kurtki zimowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18223200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 96 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Kurtka zimowa krótka: materiał – 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155g/m2, kolor ciemnogranatowy, długość do połowy bioder, na plecach dwie odszywane fałdy, umożliwiające swobodę ruchów, kurtka wyposażona w 2 podwójne nakładane przednie kieszenie wierzchnie, w dolnej części, dostępne
z góry i z boku o wymiarach: dł. 21 cm i szer. 20 cm, z patką zapinaną na rzepy, z kontrafałdą
na środku, kieszeń wewnętrzna na podszewce; całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 2 u dołu kurtki), dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny w rozmiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości od 6 do 8 szt., uchwyty pagonów zapinane na rzepy lub guziki, o szerokości 4,5 cm przy ramieniu, na końcu o szerokości 4 cm, długość pagonów 15 cm +/-1 cm, zakończony ścięciami; na lewej piersi rzep koloru czarnego na identyfikator haftowany z numerem służbowym o wymiarach 7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 71 szt., termin dostawy: do 15 października 2018 r.,
B. AP – 25 szt.., termin dostawy: do 15 października 2018 r.,
C. EK – 0.
- kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 98 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min. 155 g/m2, kolor ciemnogranatowy, wyposażona w dole w 2 przednie kieszenie wierzchnie cięte z wypustką, jedną kieszeń wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 1 u dołu kurtki), w dolnej części po bokach gumki (ściągacze), rękawy zakończone ściągaczami, pagony na rzepy lub guziki o dł. 15 cm +/- 1 cm, szerokości przy ramionach 4,5 cm, na końcu 4 cm, ścięte;
na lewej piersi wszyta klapa na blachę służbową o wymiarach 5,5 x 9,5 cm, z otworem na blachę – dolna część klapy mocowana do kurtki na rzep, od wewnątrz kurtki dopinana stójka (kołnierz krótki), odpinana pikowana podpinka, szlufki na pas główny o wymiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości 2 szt.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 73 szt., termin dostawy: do 15 października 2018 r.,
B. AP – 25 kpl., termin dostawy: do 15 października 2018 r.,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Kurtki, spodnie, spódnice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 56 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.30.00-5
Kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - materiał gabardyna (poliester 55%, wełna 45%), o gramaturze 480 g/mb (przy szer. tkaniny142 cm), kolor ciemnogranatowy, na podszewce, na plecach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas o szerokości 5 do 5,5 cm w ilości 5 do 6 szt., ściągacze gumowe po bokach, zapinanie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie z mieszkiem zamykane klapkami, na lewej kieszeni 7,5 cm poniżej guzika metalowego przyszyty mały, czarny guzik (podtrzymujący znak identyfikacyjny), na pagonach oraz przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru żółtego z orłem stylizowanym.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 31 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 25 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
C. EK – 0.
- spodnie gabardyna - 129 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego o szerokości nie większej niż 3 mm, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na: pasek wąski (4 cm) i pas główny (5,5 – 6 cm) w ilości 7 szt., zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał - gabardyna mundurowa (poliester 55%, wełna 45%),
o gram. 480 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor – ciemnogranatowy.
A. SM – 79 szt., termin dostawy: do 15 października 2018 r.,
B. AP – 50 szt., termin dostawy: do 15 października 2018 r.,
C. EK – 0.
- spódnica gabardyna - 7 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
Spódnica tzw. gabardyna: krój prosty szyta na indywidualne wymiary, z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica powinna posiadać
4 podwójne szlufki na pasek o szerokości 3 do 3,5 cm i na pas główny o szerokości 5 do 5,5 cm., materiał
– gabardyna: poliester 55%, wełna 45%, gramatura 480 g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), kolor ciemnogranatowy.
A. SM – 1 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 5 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
C. EK – 1 szt. termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
- spodnie tzw. tropik - 111 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
Spodnie tzw. tropik: krój prosty w kolorze ciemnogranatowym z lamówką koloru żółtego, o szerokości 3 mm, wszytej wzdłuż zewnętrznych szwów spodni, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek o szerokości 3 do 3,5 cm i na pas główny
o szerokości 5 do 5,5 cm w ilości 7 szt., zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał o składzie: elana 55%, wełna 45%, gramatura 360 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm).
A. SM – 61 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 50 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
C. EK – 0.
- spódnica tzw. tropik - 2 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
Spódnica tzw. tropik: krój prosty szyta na indywidualne wymiary, z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica powinna posiadać
4 podwójne szlufki na pasek o szerokości 3 do 3,5 cm i na pas główny o szerokości 5 do 5,5 cm, materiał
– tropik o składzie: elana 55%, wełna 45%, gramatura 360 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor ciemnogranatowy
A. SM – 2 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Marynarki dwurzędowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Marynarka dwurzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (± 1%), rodzaj splotu - gabardyna, zapinana na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką, na lewej piersi kieszeń cięta z wypustką (butonierka), z otworem wykonanym na środku, do przypięcia znaku identyfikacyjnego, pagony zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym. Pod prawym pagonem wszyty czarny guzik do zapinania sznura galowego.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 8 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Koszulki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18333000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- koszulka typu polo - 594 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2
Koszulka typu polo z krótkim rękawem, w kolorze ciemnogranatowym – materiał 80% bawełna i 20% poliester, gramatura min. 220 g/m2, rozpinana na 3 guziki w kolorze ciemnogranatowym, rękawki wykończone ściągaczem, na ramionach pagony zapinane na rzep, materiał elanobawełna w kolorze koszulki, na lewej piersi naszyty rzep w kolorze czarnym o wymiarach 7,5cm (szer.) x 8,5 cm (dł.), oznakowanie na materiale - tkaninie siatkowej, fluorescencyjnej: na żółtym odblaskowym tle litery w kolorze srebrnym - napis Straż Miejska z literą „Ż” pisaną z kropką, z tyłu wysokość liter 50 mm i z przodu 25 mm. Odległość pomiędzy górną krawędzią rzepu a oznakowaniem z przodu wynosi 1 cm. Kolor koszulki zbliżony do posiadanego przez Zamawiającego wzoru munduru polowego, wzór koszulki zgodny z używanym obecnie przez Straż Miejską Miasta Krakowa.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską Miasta Krakowa wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
A. SM – 512 szt., termin dostawy: do 18 czerwca 2018 r.,
B. AP – 50 szt., termin dostawy: do 18 czerwca 2018 r.,
C. EK – 32 szt., termin dostawy: do 18 czerwca 2018 r.
- koszulka T-shirt - 590 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8
Koszulka bawełniana (100% bawełna) gramatura – 180 g/m2, kolor ciemnogranatowy bez nadruków.
A. SM – 508 szt., termin dostawy: do 18 czerwca 2018 r.,
B. AP – 50 szt., termin dostawy: do 18 czerwca 2018 r.,
C. EK – 32 szt., termin dostawy: do 18 czerwca 2018 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Czapki letnie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18443320-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- czapka letnia typu sportowego - 40 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka letnia typ sportowego (wzorowana na typie baseball) w kolorze ciemnogranatowym z otokiem
w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym oraz z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła stylizowanego w kolorze żółtym na tle w kolorze czapki, posiadająca miękki potnik
i plastikową regulację rozmiaru z tyłu. Daszek profilowany, tzw „kaczy dziób”.
A. SM – 40 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 0 szt
C. EK – 0 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Spodnie dla rowerzystów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Spodnie dla rowerzystów, krótkie - 20 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.30.00-1
Spodnie krótkie za kolano, wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych. Z przodu 2 kieszenie w karczkach biodrowych,
z boków nogawek na wysokości uda kieszenie naszyte z mieszkiem (po jednej na nogawce) o rozmiarach 19 cm (wys.) x 16 cm (szer.), kryte patką zapinaną na rzep o długości równej szerokości patki. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Góra spodni wykończona paskiem szerokości 4 cm, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa. W pasek wszyte 5 wytrzymałych szlufek na szeroki pas główny (5 do 5,5 cm szerokości). Rozporek zapinany na zamek błyskawiczny. Wzmocnione w kroku.
A. SM – 20 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Kurtki rowerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18223200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kurtka rowerowa - 18 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
Wiatroszczelna, wodoodporna kurtka rowerowa z membraną w kolorze ciemnogranatowym. Rozpinana
z przodu na całej długości. Suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy. Stójka wysoka, usztywniana z wykończeniem wewnętrznym wykonanym z materiału typu polar. Zintegrowany i regulowany kaptur chowany w stójce. Z przodu dwie zewnętrzne kieszenie na zamek i kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek. W dolnej części pleców jednokomorowa kieszeń na zamek. Podszewka z siatki. Po odpięciu rękawów zapinanych na zamek błyskawiczny, może być używana jako kamizelka. Mankiety przedłużonych rękawów wyposażone w regulację obwodu na rzep i elementy odblaskowe. W dolnej części kurtki regulacja obwodu. Tył kurtki przedłużony. Elementy odblaskowe z przodu i tyłu.
Oznakowanie: na plecach napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, wykonany czcionką
o wysokości 50 mm +/- 2 mm, w kolorze srebrnym, na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość – 31 cm, wysokość – 11 cm. Z przodu po lewej stronie na wysokości piersi napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 25 mm w kolorze srebrnym
na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość – 15 cm, wysokość – 6 cm.
A. SM – 18 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie sportowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18820000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- buty sportowe (dla patrolu rowerowego) - 19 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3
Sznurowane, oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa środkowa bez systemu SPD, podeszwa
gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia, schowek na sznurowadła, chroniący przed ich wkręceniem w łańcuch. Kolor czarny z elementami odblaskowymi i możliwymi wstawkami w innym kolorze (nie może być użyty kolor żółty, czerwony lub inny jaskrawy). Dopuszczane napisy producenta na obuwiu
w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich.
A. SM – 19 par, termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 0 par,
C. EK – 0 par.
- buty sportowe (dla patrolu wodnego) - 3 pary
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.10.00-7
Buty neoprenowe kryte przeznaczone do użytku dla funkcjonariuszy patrolu wodnego, z gumką
do ściągnięcia oraz językiem ułatwiającym zakładanie, otwory odsączające, podeszwa o przyczepności zapewniającej możliwość bezpiecznego chodzenia po mokrym pokładzie i w wodzie. Kolor czarny, dopuszcza się nieduże (do 10% powierzchni) wstawki innego koloru. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich.
A. SM – 3 pary, termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 0 par,
C. EK – 0 par.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Galanteria (dodatki do mundurów)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18420000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- identyfikator imienny - 4 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Wykonany z mosiądzu o grubości 0,8 mm, napis obejmujący pierwszą literę imienia z kropką i nazwisko funkcjonariusza - grawerowany chemicznie, polerowany, rogi zaokrąglone, zabezpieczony lakierem bezbarwnym; wysokość liter 6 mm, wymiary: długość 70 lub 80 mm, szerokość 15 mm, zapięcie agrafkowe.
A. SM – 4 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 0,
C. EK – 0.
- spinka do krawata - 75 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Wykonana z mosiądzu o grubości 1 mm, grawerowana chemicznie bez koloru, polerowana; wysokość liter
4 mm; napis wyśrodkowany: STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką. Długość spinki maksymalnie 65 mm, szerokość 7 mm. Wersje męskie i damskie spinek (ilości zostaną podane wybranemu Wykonawcy).
A. SM – 50 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
B. AP – 25 szt., termin dostawy: do 26 czerwca 2018 r.,
C. EK – 0.
|
| |