GuidZP400 |
25e19ea6-d4b6-49e7-8ed5-fe22640eaf91
|
Biuletyn |
547849-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Brzeski
|
Regon |
53141244400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Robotnicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
49300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 444 79 00
|
Zamawiajacy fax |
077 444 79 03
|
Zamawiajacy email |
przetargi@brzeg-powiat.pl
|
Adres strony url |
http://brzeg-powiat.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe" realizowany w ramach RPO WO 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Brzegu, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, parter - kancelaria ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni organizowania i prowadzenia sprzedaży dla zawodu sprzedawca w Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu w ramach projektu: Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe - drugie postępowanie
|
Numer referencyjny |
OR.272.1.8.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni szkolnej organizowania i prowadzenia sprzedaży dla zawodu sprzedawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 14 dni kalendarzowych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp);
2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem poniższych postanowień.
2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie.
4. Okoliczności, w wyniku których może dojść do zmiany podmiotowej umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego po stronie wykonawcy:
- sukcesja uniwersalna (obejmująca np. dziedziczenie lub nabycie spadku na skutek umowy – art. 1053 i 1055 § 1 Kodeksu Cywilnego)
- przekształcenia spółek handlowych na podstawie przepisów kodeksu spółek handlowych
- łączenie osób prywatnych (np. art. 96 i art. 101 prawa spółdzielczego)
- kumulatywne przystąpienie do długu (np. w wyniku zawarcia umowy zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części, z którą związane były zobowiązania dotychczasowego właściciela, wynikające z umowy o realizację zamówienia publicznego).
5. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie poprzez przedstawienie propozycji aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem, z zastrzeżeniem ust. 3 powyżej.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|