Sprzedaż i dostawa urządzenia do automatycznej hodowli roślin do pracowni gastronomicznej do Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w ramach projektu pn. „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy"

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545867-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa urządzenia do automatycznej hodowli roślin do pracowni gastronomicznej do Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w ramach realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów projektu nr identyfikacyjny WND-RPPK.09.04.00-18-0039/16 pn. Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX, Działanie 9.4 RPO WP 2014 – 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy –szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji i wzór umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27693527-c0a4-43c6-b863-b227fa7a246a
Biuletyn 545867-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Regon 65061400000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 754 636
Zamawiajacy fax 178 754 634
Zamawiajacy email zampub@erzeszow.pl
Adres strony url http://bip.erzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu WUP Rzeszów – Instytucja Pośrednicząca, Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego, Fundusz Społeczny Projekt/program (nazwa): Projekt numer identyfikacyjny RPPK.09.04.00-18-0039/16-00 pn. „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy”, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Priorytet IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.erzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.erzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa urządzenia do automatycznej hodowli roślin do pracowni gastronomicznej do Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w ramach projektu pn. „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy"
Numer referencyjny CZ-D.271.25.88.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa urządzenia do automatycznej hodowli roślin do pracowni gastronomicznej do Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w ramach realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów projektu nr identyfikacyjny WND-RPPK.09.04.00-18-0039/16 pn. Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX, Działanie 9.4 RPO WP 2014 – 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy –szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji i wzór umowy
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem wykonawcy złożonym wraz z ofertą , dotyczy kryterium oceny ofert: termin dostawy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert)
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena oświadczenia wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryterium termin dostawy oraz w kryterium okres gwarancji w miesiącach 3. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. W szczególności: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą być dokonane w razie: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 3) wystąpienie okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy. 2. Do istotnych postanowień umowy należą w szczególności: 1) zmiana stawki podatku VAT, z godnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy, 2) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, w tym w przypadku: a) braku dostępności na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku urządzenia – dopuszczalne jest dostarczenie urządzenia o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanego urządzenia wykazanego w ofercie, b) pojawienia się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wyposażenia, c) pojawienie się nowszej technologii w zakresie przedmiotu umowy pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności sprzętu lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 3) zmiany okresu gwarancyjnego, związane z jego wydłużeniem przez producenta, 4) zmiany terminu realizacji umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, mogą nastąpić w przypadku poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających ich wprowadzenie, pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności stanowiącej podstawę do dokonania zmiany
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, ponieważ zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)