Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z jego dostarczeniem i uruchomieniem dla IUNG – PIB w Puławach. Zamówienie składa się z VIII części :
1) Część I – Dostawa zestawów komputerowych
2) Część II – Dostawa laptopów i tabletów
3) Część III- Dostawa Monitorów
4) Część IV – Dostawa Drukarek
5) Część V –Dostawa Dysków
6) Część VI – Dostawa Pendrive
7) Część VII – Dostawa: Projektorów, Prezentera, Skanera, UPS, Ekranów przenośnych, Klawiatur Bezprzewodowych, Zewnętrznej Nagrywarki DVD
8) Część VIII – Dostawa oprogramowania komputerowego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a- 3b oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7h do SIWZ.
3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji.
4. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w sprzętach komputerowych oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym
5. Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń
6. Opisany przez zamawiającego sprzęt komputerowy został określony jako minimalny. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.
7. Wykonawca może zaoferować rozwiązanie równoważne do wymaganego przez Zamawiającego.
8. Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp:
a. Wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i oprogramowanie jest zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w załączniku numer 7a- 7h do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych).
b. Przedstawić dokumenty zawierające opisy oferowanych produktów a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania z sprzętem komputerowym i oprogramowaniem opisanym przez Zamawiającego, dokumenty określające m.in. nazwę producenta, datę produkcji, parametry techniczne, itp.
c. Wykazać, że zakres funkcjonalny sprzętu komputerowego i oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym sprzętu komputerowego i oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego;
9. Wykonawca gwarantuje że dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie komputerowe w ramach realizacji umowy pochodzi z legalnego źródła.
10. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia musi zagwarantować techniczną poprawność zapisu oprogramowania oraz dostarczonych kluczy aktywacyjnych i dokumentacji. Zamawiający przyjmuje iż nośnikiem jest wersja elektroniczna oprogramowania. Zamawiający nie wymaga dostarczenia nośnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poświadczającego legalność użytkowanej licencji np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz odnośnik do pobrania oprogramowania.
11. Wykonawca do sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny.
12. Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia:
Zamawiający informuje, iż minimalna długość okresu gwarancji została określona odpowiednio do konkretnych urządzeń w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7g do SIWZ.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń).
Wymagana powyżej gwarancja nie dotyczy gwarancji producenta, która może być dłuższa niż wskazana powyżej.
W przypadku awarii sprzętu, Wykonawca przystąpi do jej usuwania nie później niż w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia (licząc tylko dni robocze). W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca zainstalowania zakupionego sprzętu.
W przypadku awarii sprzętu, związanej z koniecznością wymiany i sprowadzenia od producenta części zamiennych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy do max. 7 dni roboczych od momentu przystąpienia do naprawy. W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca zainstalowania zakupionego sprzętu.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy bez wymiany części zamiennych w terminie max. do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia naprawy
Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy – licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony ( bez zastrzeżeń)
13. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postepowaniu.
17. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu.
18. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych.
19. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
20. Zamawiający nie udziela zaliczek w przedmiotowym postępowaniu.
21. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
22. W przypadku gdy oferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę w/w produktów, zaś Zamawiający w terminie 7 dni zaakceptuje lub odrzuci sprzęt zaproponowany przez Wykonawcę
23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy.
24. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.
|
GuidZP400 |
ef476820-337a-4045-8354-e28716605b8b
|
Biuletyn |
547574-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
7929500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czartoryskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puławy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 47 86 700
|
Zamawiajacy fax |
81 47 86 900
|
Zamawiajacy email |
dzp@iung.pulawy.pl
|
Adres strony url |
www.iung.pulawy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wskazane zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu Zapobieganie i remediacja gleb zdegradowanych w Europie poprzez zrównoważone użytkowanie gruntów (RECARE)- dotyczy części II, III i IV
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.iung.pulawy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pod rygorem nieważności w formie pisemnej zgodnie z SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa-Państwowy Instytut Badawczy w Puławach, ul. Czartorykich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach
|
Numer referencyjny |
ZP-08/PN-08/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z jego dostarczeniem i uruchomieniem dla IUNG – PIB w Puławach. Zamówienie składa się z VIII części :
1) Część I – Dostawa zestawów komputerowych
2) Część II – Dostawa laptopów i tabletów
3) Część III- Dostawa Monitorów
4) Część IV – Dostawa Drukarek
5) Część V –Dostawa Dysków
6) Część VI – Dostawa Pendrive
7) Część VII – Dostawa: Projektorów, Prezentera, Skanera, UPS, Ekranów przenośnych, Klawiatur Bezprzewodowych, Zewnętrznej Nagrywarki DVD
8) Część VIII – Dostawa oprogramowania komputerowego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a- 3b oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7h do SIWZ.
3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji.
4. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w sprzętach komputerowych oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym
5. Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń
6. Opisany przez zamawiającego sprzęt komputerowy został określony jako minimalny. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.
7. Wykonawca może zaoferować rozwiązanie równoważne do wymaganego przez Zamawiającego.
8. Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp:
a. Wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i oprogramowanie jest zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w załączniku numer 7a- 7h do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych).
b. Przedstawić dokumenty zawierające opisy oferowanych produktów a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania z sprzętem komputerowym i oprogramowaniem opisanym przez Zamawiającego, dokumenty określające m.in. nazwę producenta, datę produkcji, parametry techniczne, itp.
c. Wykazać, że zakres funkcjonalny sprzętu komputerowego i oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym sprzętu komputerowego i oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego;
9. Wykonawca gwarantuje że dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie komputerowe w ramach realizacji umowy pochodzi z legalnego źródła.
10. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia musi zagwarantować techniczną poprawność zapisu oprogramowania oraz dostarczonych kluczy aktywacyjnych i dokumentacji. Zamawiający przyjmuje iż nośnikiem jest wersja elektroniczna oprogramowania. Zamawiający nie wymaga dostarczenia nośnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poświadczającego legalność użytkowanej licencji np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz odnośnik do pobrania oprogramowania.
11. Wykonawca do sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny.
12. Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia:
Zamawiający informuje, iż minimalna długość okresu gwarancji została określona odpowiednio do konkretnych urządzeń w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7g do SIWZ.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń).
Wymagana powyżej gwarancja nie dotyczy gwarancji producenta, która może być dłuższa niż wskazana powyżej.
W przypadku awarii sprzętu, Wykonawca przystąpi do jej usuwania nie później niż w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia (licząc tylko dni robocze). W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca zainstalowania zakupionego sprzętu.
W przypadku awarii sprzętu, związanej z koniecznością wymiany i sprowadzenia od producenta części zamiennych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy do max. 7 dni roboczych od momentu przystąpienia do naprawy. W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca zainstalowania zakupionego sprzętu.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy bez wymiany części zamiennych w terminie max. do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia naprawy
Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy – licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony ( bez zastrzeżeń)
13. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postepowaniu.
17. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu.
18. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych.
19. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
20. Zamawiający nie udziela zaliczek w przedmiotowym postępowaniu.
21. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
22. W przypadku gdy oferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę w/w produktów, zaś Zamawiający w terminie 7 dni zaakceptuje lub odrzuci sprzęt zaproponowany przez Wykonawcę
23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy.
24. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w/w oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rodz. XI pkt.7 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy przedłożyć:
opisy lub fotografie produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego – zgodnie z wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 7a- 7g do SIWZ ( dotyczy części I, II, III, IV, V, VI, VII ) -zestawienie wymagań technicznych i jakościowych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany: formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wypełniony i podpisany: formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
3) Wypełnione i podpisane: Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych /Formularz spełniania wymagań technicznych i jakościowych oferowanego urządzenia– zgodnie z załącznikiem nr 7a-7h do SIWZ.
4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. VI.V 1- 3 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część I – Dostawa zestawów komputerowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część II- Dostawa laptopów i tabletów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część III- Dostawa Monitorów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7c do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV – Dostawa Drukarek
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7d do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część V –Dostawa Dysków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7e do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część VI – Dostawa Pendrive
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7f do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część VII – Dostawa: Projektorów, Prezentera, Skanera, UPS, Ekranów przenośnych, Klawiatur Bezprzewodowych, Zewnętrznej Nagrywarki DVD
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7g do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część VIII – Dostawa oprogramowania komputerowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3b oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7h do SIWZ.
|
| |