Dostawa papieru, galanterii biurowej i nośników informacji (płyt CD-R, CD-RW, DVD) dla INIG-PIB, przez okres 24 miesięcy

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547509-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, galanterii biurowej i nośników informacji (płyt CD-R, CD-RW, DVD) zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, w okresie 24 miesięcy, rozpoczynając od czerwca 2018 r. Realizacja zamówienia sukcesywnie, na każde żądanie Zamawiającego, w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia, z dostawą do obiektów Instytutu przy ul. Lubicz 25A, Bagrowej 1, Łukasiewicza 1. Koszty dostawy do siedzib Instytutu wliczone w cenę jednostkową towaru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8487ce34-4550-47db-a259-bd6f0a39eb2f
Biuletyn 547509-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 2313600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubicz
Zamawiajacy adres numer domu 25 A
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-503
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 4210033 w. 4642
Zamawiajacy fax 12 4210050
Zamawiajacy email przetargi@inig.pl
Adres strony url https://www.inig.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.inig.pl/zamowienia-pub
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.inig.pl/zamowienia-pub
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Lubicz 25 A, Kraków, sekretariat – pok.113
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru, galanterii biurowej i nośników informacji (płyt CD-R, CD-RW, DVD) dla INIG-PIB, przez okres 24 miesięcy
Numer referencyjny DZ 2710-12/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, galanterii biurowej i nośników informacji (płyt CD-R, CD-RW, DVD) zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, w okresie 24 miesięcy, rozpoczynając od czerwca 2018 r. Realizacja zamówienia sukcesywnie, na każde żądanie Zamawiającego, w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia, z dostawą do obiektów Instytutu przy ul. Lubicz 25A, Bagrowej 1, Łukasiewicza 1. Koszty dostawy do siedzib Instytutu wliczone w cenę jednostkową towaru.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie sukcesywne dostawy (rozumiane, jako 2 odrębne umowy) materiałów biurowych, z których wartość brutto każdej była większa lub równa: 100 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: • Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych zawierającej żądany dokument (zgodnie z §10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz. U. poz. 1126); W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz wskazane dokumenty
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: • wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnie z opisem w pkt V.2.3 SIWZ) – załącznik nr 3 do SIWZ; Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo 3. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz ze złożoną ofertą próbek towarów, które zostały wycenione przez Wykonawcę w formularzu cenowym (w sztukach, rolkach, ryzie, opakowaniu, pudełku, bloczku), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego; 2. Aktualny ilustrowany katalog firmy, z cenami podanymi przy artykułach. 5. Dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium 1.Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych ). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27.04.2018 r. do godz. 10:00 Wszystkie informacje dotyczące wadium zawarte są w punkcie IX SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)