Dostawa materiałów dydaktycznych, literatury branżowej, gier edukacyjnych materiałów do realizacji doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz materiałów biurowych dla Powiatu Malborskiego

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Podręczniki szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547497-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 221110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych, literatury branżowej, gier edukacyjnych, materiałów do realizacji doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz materiałów biurowych dla Powiatu Malborskiego na potrzeby realizacji projektu pn. „Zostań ZAWODOWCEM”.
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Działania 03.03. Edukacja zawodowa 03.03.01. Jakość Edukacji Zawodowej.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 osobne Części.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych
dla poszczególnych Części. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 osobne Części,
z zastrzeżeniem, że w skład Części nr 1, Części nr 2 i Części nr 3 wchodzą poszczególne zakresy, które stanowią całość. Oznacza to, że Wykonawca nie może złożyć oferty na wybrany zakres z danej Części, tylko na wszystkie zakresy z wybranej Części. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich zakresów – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do niego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce564b0d-0fcf-40cf-b08a-e96d23f65195
Biuletyn 547497-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
Zamawiajacy adres ulica Plac Słowiański
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 556 460 400
Zamawiajacy email starostwo@powiat.malbork.pl
Adres strony url http://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Zostań ZAWODOWCEM” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Działania 03.03. Edukacja zawodowa 03.03.01. Jakość Edukacji Zawodowej.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE - POCZTA, KURIER, OSOBIŚCIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Malborski Plac Słowiański 17 Sekretariat pokój 24 82-200 Malbork
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów dydaktycznych, literatury branżowej, gier edukacyjnych materiałów do realizacji doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz materiałów biurowych dla Powiatu Malborskiego
Numer referencyjny OR.272.10.2018.MS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych, literatury branżowej, gier edukacyjnych, materiałów do realizacji doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz materiałów biurowych dla Powiatu Malborskiego na potrzeby realizacji projektu pn. „Zostań ZAWODOWCEM”. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Działania 03.03. Edukacja zawodowa 03.03.01. Jakość Edukacji Zawodowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 osobne Części. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla poszczególnych Części. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 osobne Części, z zastrzeżeniem, że w skład Części nr 1, Części nr 2 i Części nr 3 wchodzą poszczególne zakresy, które stanowią całość. Oznacza to, że Wykonawca nie może złożyć oferty na wybrany zakres z danej Części, tylko na wszystkie zakresy z wybranej Części. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich zakresów – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do niego.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 22
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia wynosi: * – dla Części 1, 2 i 3: – od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny, – od 8 do 14 dni kalendarzowych – termin pośredni, – od 15 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny, od dnia podpisania umowy (* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym)
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1). 2) Wypełnione Formularze Cenowe (załączniki nr 6, 7 i lub 8 do SIWZ). 3) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. 4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) oraz 16) – 20) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeśli dotyczy. 5) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – Zamawiający może wezwać do przedłożenia oryginału pełnomocnictwa Wykonawcę w sytuacji gdy ten złoży pełnomocnictwo w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia oryginału pełnomocnictwa). 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP (wzór - załącznik nr 4). UWAGA: powyższe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia pod nr OR.272.10.2018.MS) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ. 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, w tym okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności). 2) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) Zmiany przedmiotu umowy (sprzętu) o parametrach lepszych – w każdym czasie, pod warunkiem, że cena towaru nie przekroczy wartości całkowitej brutto umowy. 2) Zmiany sprzętu – gdy sprzęt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że sprzęt zamienny będzie równoważny bądź z wymaganym przez Zamawiającego (bądź lepszy) oraz że cena nie przekroczy wartości całkowitej brutto umowy. 3. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 1 w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy, 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów dydaktycznych – literatura branżowa oraz gry edukacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi: * – dla Części 1: – od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny, – od 8 do 14 dni kalendarzowych – termin pośredni, – od 15 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny, od dnia podpisania umowy (* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych, literatury branżowej oraz gier edukacyjnych dla Powiatu Malborskiego na potrzeby realizacji projektu pn. „Zostań ZAWODOWCEM”. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do niego (w szczególności w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów dydaktycznych – materiały do realizacji doradztwa edukacyjno – zawodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi: * – dla Części 2: – od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny, – od 8 do 14 dni kalendarzowych – termin pośredni, – od 15 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny, od dnia podpisania umowy (* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych, materiałów do realizacji doradztwa edukacyjno-zawodowego dla Powiatu Malborskiego na potrzeby realizacji projektu pn. „Zostań ZAWODOWCEM”. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do niego (w szczególności w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów dydaktycznych – materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi: * – dla Części 3: – od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny, – od 8 do 14 dni kalendarzowych – termin pośredni, – od 15 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny, od dnia podpisania umowy (* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych, materiałów biurowych dla Powiatu Malborskiego na potrzeby realizacji projektu pn. „Zostań ZAWODOWCEM”. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do niego (w szczególności w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ).
  

Criterion

Kryteria CENA OFERTY
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)