GuidZP400 |
201a72e6-e07f-413b-800b-f14d9d41d7ba
|
Biuletyn |
547533-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
|
Regon |
000298554
|
Zamawiajacy adres ulica |
dr. J. Babińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-393
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(012)6524347
|
Zamawiajacy fax |
+48(012)2621335
|
Zamawiajacy email |
mjozefiak@babinski.pl
|
Adres strony url |
www.babinski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.babinski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, 30-393 Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy warzyw, w tym kiszonych i owoców
|
Numer referencyjny |
ZP-13/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy warzyw, w tym kiszonych i owoców.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie czterech pakietów wymienionych w załącznikach nr: 1A – 1D do SIWZ, stanowiących jednocześnie formularze cenowe:
Pakiet I – Warzywa nie obrane (załącznik nr 1A do SIWZ)
Pakiet II – Warzywa obrane (załącznik nr 1B do SIWZ)
Pakiet III – Warzywa kiszone (załącznik nr 1C do SIWZ)
Pakiet IV – Owoce (załącznik nr 1D do SIWZ)
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. W tym, w ramach dostaw Zamawiający wymaga m.in.:
3.1) Dostarczany asortyment musi być I klasy jakości, świeży i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa według wagi netto.
3.2) Realizacja dostaw w sposób ciągły, 2-3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, do magazynu żywnościowego Zamawiającego, w godzinach 7:00-9:00, z dostarczeniem i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy i Zamawiającego. W sytuacji nagłej potrzeby Zamawiającego dostawa może zostać zrealizowana w sobotę.
3.3) Zamawiający wymaga by 2/3 terminu wyznaczonego w zakresie przydatności do spożycia produktu zarezerwowana była dla Zamawiającego.
3.4) W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia.
3.5) Dostawy następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Miejsce dostawy: Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek kuchni szpitalnej – magazyn żywnościowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; Formularze cenowe – zał. nr 1A – 1D do SIWZ; Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
3) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie:
a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy;
c) nazwy lub producenta danego asortymentu – w przypadku braku dostępności - pod warunkiem zachowania tej samej lub lepszej jakości; cena zamiennika nie może być wyższa od podanej w formularzu cenowym;
d) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 1A/1B/1C/1D do SIWZ, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentów wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy.
4) Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
5) W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w załączniku nr 1A/1B/1C/1D do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym załączniku, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1A/1B/1C/1D do SIWZ, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w załączniku nr 1A/1B/1C/1D do SIWZ z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I - Warzywa nie obrane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy warzyw nie obranych, w asortymencie określonym w załącznikach nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II - Warzywa obrane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy warzyw obranych, w asortymencie określonym w załącznikach nr 1B do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III - Warzywa kiszone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy warzyw kiszonych, w asortymencie określonym w załącznikach nr 1C do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV - Owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy owoców, w asortymencie określonym w załącznikach nr 1D do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
|
| |