"Małe kroki - duże sukcesy" Zadanie 1 organizacja nowych miejsc wychowania przedszklolnego

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Przedszkole nr 32 z oddziałami integracyjnymi
Miejscowość Konin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547492-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008, 302100004, 442212007, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Zamówienie realizowane jest przez Przedszkole nr 32 z oddziałami integracyjnymi w Koninie /dalej Zmawiający/ w ramach projektu:
„Małe kroki – duże sukcesy” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Os Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.1 Edukacja przedszkolna, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Zadanie: organizacja nowych miejsc wychowania przedszkolnego
Zakres zamówienia: Dostawy
2. Zamówienie składa się z czterech części (1, 2, 3, 4) części:
I. Część pierwsza zamówienia: sprzęt TIK środki trwałe
II. Część druga zamówienia: Dostosowanie / modernizacja budynków i pomieszczeń
III. Część trzecia zamówienia: Pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt specjalistyczny
IV. Część czwarta zamówienia: Meble i wyposażenie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1bdd7308-1b47-418e-90ba-2ed3837ef38a
Biuletyn 547492-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedszkole nr 32 z oddziałami integracyjnymi
Regon 301508501
Zamawiajacy adres ulica Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Konin
Zamawiajacy kod pocztowy 62-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632424355
Zamawiajacy email sekretariat@przedszkole32konin.pl
Adres strony url http://www.przedszkole32konin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny przdszkole publiczne
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.przedszkole32konin.pl/bip/index.php?id=102&rp=1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.przedszkole32konin.pl/bip/index.php?id=102&rp=1
Nazwa nadana zamowieniu "Małe kroki - duże sukcesy" Zadanie 1 organizacja nowych miejsc wychowania przedszklolnego
Numer referencyjny 1/04/105/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1.Zamówienie realizowane jest przez Przedszkole nr 32 z oddziałami integracyjnymi w Koninie /dalej Zmawiający/ w ramach projektu: „Małe kroki – duże sukcesy” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Os Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.1 Edukacja przedszkolna, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Zadanie: organizacja nowych miejsc wychowania przedszkolnego Zakres zamówienia: Dostawy 2. Zamówienie składa się z czterech części (1, 2, 3, 4) części: I. Część pierwsza zamówienia: sprzęt TIK środki trwałe II. Część druga zamówienia: Dostosowanie / modernizacja budynków i pomieszczeń III. Część trzecia zamówienia: Pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt specjalistyczny IV. Część czwarta zamówienia: Meble i wyposażenie
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-05-29T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit.a) niniejszej siwz (załącznik nr 2 do siwz).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow d) sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) niniejszej siwz (załącznik nr 2 do swiz)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow b) Posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) niniejszej siwz (załącznik nr 2 do swiz) – dla wszystkich Wykonawców składających ofertę Oraz 1) w przypadku Wykonawców przystępujących do IV części zamówienia: Meble i wyposażenie Oferent składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami, na kwotę minimum 15 tys. złotych netto każda, wyposażenia meblowego do oddziałów przedszkolnych w ciągu ostatnich 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy; 2) w przypadku Oferentów przystępujących do III części zamówienia pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt specjalistyczny Oferent składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych, na kwotę 20 tys. złotych netto każda, w przeciągu ostatnich 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy. 3) w przypadku Oferentów przystępujących do I części zamówienia sprzęt TIK środki trwałe Oferent składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami na kwotę minimum 30 tys. złotych netto dla każdej części zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy. ) 5) w przypadku Oferentów przystępujących do II części zamówienia dostosowanie / modernizacja budynków / pomieszczeń Oferent składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami na kwotę minimum 20 tys. złotych netto, w ciągu ostatnich 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach i tylko w formie pisemnej po sporządzeniu aneksu do umowy: a) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę za zgodą Zamawiający; b) zmiany wpływające na treść umowy wynikające ze zmienionych w trakcie trwania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprzę TIK środki trwałe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30210000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. DOSTAWA I MONTAŻ ZESTAWU INTERAKTYWNEGO Z OPROGRAMOWANIEM (EKRAN Z LAPTOPEM) KOMPLET 1 2. DOSTAWA I MONTAŻ ZESTAWU MULTIMEDIALNEGO DO PROWADZENIA ZAJĘĆ SPECJALISTYCZNYCH BIOFEEDBACK KOMPLET 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostosowanie / modernizacja budynków i pomieszczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44221200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.DOSTAWA I MONTAŻ WYKŁADZINY PODŁOGOWEJ W SALACH ZAJĘCIOWYCH DLA DZIECI 3 I 4 LETNICH (W TYM ZERWANIE ISTNIEJĄCEJ PODŁOGI I PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA POD NOWĄ WYKŁADZINĘ) M2 150 2.DOSTAWA I WYMIANA PARAPETÓW WEWNĘTRZNYCH W SALACH ZAJĘCIOWYCH DLA DZIECI 3 I 4 LETNICH Sztuka 15 3. MODERNIZACJA PIONU ŻYWIENIOWEGO – DOSTAWA I MONTAŻ PIECA KONWEKCYJNEGO Sztuka 1 4.MODERNIZACJA PIONU ŻYWIENIOWEGO DOSTAWA I MONTAŻ PŁTEK PODŁOGOWYCH I ŚCIENNYCH W KUCHNI M2 145 5.DOSTAWA I WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ W GABINETACH TERAPEUTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH Z DZIEĆMI 3 I 4 LETNIMI Sztuka 2 6. MODERNIZACJA PIONU ŻYWIENIOWEGO DOSTAWA I MONTAŻ KUCHENKI Sztuka 1 7. MODERNIZACJA PIONU ŻYWIENIOWEGO DOSTAWA GARNKÓW komplet 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pomoce dydaktyczne zabawski sprzęt specjalistyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. DOSTAWA POMOCY DO INTEGRACJI SENSORYCZNEJ PODUCHY SENSORYCZNE Sztuka 3 2. DOSTAWA ZESTAWU POMOCY DO ĆWICZEŃ REHABILITACYJNYCH (POJAZDY, KŁADKI, NAKŁADKI, MATY DO ĆWICZEŃ SPECJALISTYCZNYCH) Komplet 1 3. DOSTAWA KLOCKÓW DO ĆWICZEŃ DUŻEJ MOTORYKI W ZAKRESIE INTEGRACJI SENSORYCZNEJ Komplet 1 4. DOSTAWA ZESTAWU POMOCY DO INTEGRACJI SENSORYCZNEJ (MINI KARUZELA, HAMAKI, BUJAKI) Komplet 1 5. DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ PRZEDSZKOLNYCH (KSIĄŻKI, GRY EDUKACYJNE, SŁUCHOWISKA Z BAJKAMI ITP.) Komplet 1 6. DOSTAWA ZABAWEK (LALKI, SAMOCHODY, KLOCKI, PIŁKI ITP.) Komplet 2 7. DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ZUŻYWALNYCH Komplet 38 8. DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Komplet 2 9. DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ĆWICZEN LOGOPEDYCZNYCH (KARTY PLANSZOWE, GRY LOGOPEDYCZNE ITP.) Komplet 2
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa meble i wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. DOSTAWA I MONTAŻ ZESTAWU MEBLI PRZEDSZKOLNYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH DLA 35 DZIECI Zestaw 2 2. DOSTAWA I MONTAŻ STOŁÓW I KRZESEL DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH DLA 35 DZIECI Komplet 10
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia w dniach
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)