GuidZP400 |
7c4195aa-1208-47fb-966c-ed15eb9f5638
|
Biuletyn |
546986-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
|
Regon |
30238500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Schinzla
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sandomierz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
15 8323001 do 5, 8330566
|
Zamawiajacy fax |
158 323 575
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sand.pl
|
Adres strony url |
www.sand.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sand.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sand.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wykładziny, materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych
|
Numer referencyjny |
PN/7/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wykładziny, materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych:
1. Wykładzina i materiały niezbędne do jej ułożenia – Pakiet nr I
2. Materiały budowlane – Pakiet nr II,
3. Materiały elektryczne – Pakiet nr III,
4. Materiały hydrauliczne – Pakiet nr IV,
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
44112200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwier-dzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Odnośnie Pakietu nr III i Pakietu nr IV oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie zaoferowanych produktów do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa sporządzone na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ
2. Odnośnie Pakietu I poz. 1- 4 i Pakietu nr II poz. 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12,13, 17, 18,19, 20, 21, 22, 23, 29, 30 karty techniczne i karty charakterystyki oferowanych produktów,
3. Odnośnie Pakietu I poz. nr 1 Certyfikat Zgodności WE i Atest Higieniczny dopuszczający zaoferowany produkt do stosowania w obiektach służby zdrowia
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą:
1. Formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ,
2. Formularz cenowy, sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego produktu, ilość, cenę jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, oraz nazwę producenta.
3.W przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy.
2. W przypadku:
a) zaprzestania produkcji,
b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takim samym składzie chemicznym i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową.
3. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy.
4. Zmiany przez producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych – w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie może ulec podwyższeniu.
5. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy.
6. Zmiany stawki podatku VAT.
Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spełnieniu określonych przesłanek
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wykładzina i materiały niezbędne do jej ułożenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44112200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wykładziny i materiałów niezbędnych do jej ułożenia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały budowlane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały elektryczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31680000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materiały hydrauliczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39715300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |