Przywrócenie funkcji kulturalnych budynkowi przy ul. Jagiełły 13.

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-05-07 00:00:00
Instytucja Gmina-Miasto Działdowo
Miejscowość Działdowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546879-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454530007, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

CZĘŚĆ I
Przedmiotem części I zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i renowacją budynku zlokalizowanego przy ul. Wł. Jagiełły 13 w Działdowie w celu przywrócenia funkcji kulturalnych.
Zakres zadania dla części I postępowania obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz dostawę i montaż systemu techniki kinowej wraz z całą instalacją teletechniczną.
Szczegółowy zakres i przedmiar części I zamówienia został określony w TOMIE III SIWZ.

CZĘŚĆ II
Część II zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Szczegółowy zakres i przedmiar części II zamówienia został określony w TOMIE IV SIWZ.

Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż każdy Wykonawca ma prawo przeprowadzenia wizji lokalnej w celu przygotowania oferty. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wszelkie konsekwencje wynikające z tytułu nie skorzystania z możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu ponosi Wykonawca.
Wykonawca powinien oszacować wszelkie ewentualne ryzyka związane z jakością i kompletnością dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
(STWiORB) a także nieprzewidzianymi na etapie opracowania dokumentacji, koniecznymi do wykonania w trakcie realizacji inwestycji opracowaniami i pracami.

Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.

Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Wymagania dotyczące robót:
1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z zaleceniami Inżyniera Kontraktu,
2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ,
3) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną.
4) realizacja prac musi opierać się na rozwiązaniach, zapewniających spełnianie przez objętą nimi infrastrukturę, zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020”.

Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
4) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa,

Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.

Wymienione w Rozdziale VIII niniejszej SIWZ osoby nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i powinny być traktowane jako minimalne wymagania Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi kierownicy danej branży, uprawniony geodeta, radca prawny, ekspert ppoż., inżynier materiałowy, specjalista ochrony placu budowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Sposób zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia i okres wymaganego zatrudnienia.

Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia:
- pracownicy fizyczni wykonujący prace budowlane typu: murowanie, szpachlowanie, malowanie, montaż i demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, wszelkie prace rozbiórkowe, prace instalacyjne elektryczne, hydrauliczne i gazowe,
- operatorzy sprzętu wykonywujący prace polegające na jego obsłudze.

Sposób dokumentowania zatrudnienia osób.
Zamawiający wymaga:
1) aby wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 5.11.2, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres czynności dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia umów o pracę i/lub innych dokumentów, które będą jednoznacznie potwierdzały, iż osoby skierowane do realizacji prac, wymienione w ust. 3, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.

Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.

Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 97d6f396-681b-4e2c-8b16-d33a1cd3504d
Biuletyn 546879-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina-Miasto Działdowo
Regon 13037786000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Działdowo
Zamawiajacy kod pocztowy 13200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 23 697 04 00
Zamawiajacy fax 23 697 04 02
Zamawiajacy email umdzialdowo@netbiz.com.pl
Adres strony url bip.dzialdowo.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Kultura i dziedzictwo, Działanie 6.1 Infrastruktura kultury, Poddziałanie 6.1.2 Instytucje kultury.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.dzialdowo.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.dzialdowo.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą, kurierem, posłańcem, gońcem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Działdowo, ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo
Nazwa nadana zamowieniu Przywrócenie funkcji kulturalnych budynkowi przy ul. Jagiełły 13.
Numer referencyjny RZE.271.2.8.2018
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu CZĘŚĆ I Przedmiotem części I zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i renowacją budynku zlokalizowanego przy ul. Wł. Jagiełły 13 w Działdowie w celu przywrócenia funkcji kulturalnych. Zakres zadania dla części I postępowania obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz dostawę i montaż systemu techniki kinowej wraz z całą instalacją teletechniczną. Szczegółowy zakres i przedmiar części I zamówienia został określony w TOMIE III SIWZ. CZĘŚĆ II Część II zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres i przedmiar części II zamówienia został określony w TOMIE IV SIWZ. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż każdy Wykonawca ma prawo przeprowadzenia wizji lokalnej w celu przygotowania oferty. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wszelkie konsekwencje wynikające z tytułu nie skorzystania z możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu ponosi Wykonawca. Wykonawca powinien oszacować wszelkie ewentualne ryzyka związane z jakością i kompletnością dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) a także nieprzewidzianymi na etapie opracowania dokumentacji, koniecznymi do wykonania w trakcie realizacji inwestycji opracowaniami i pracami. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z zaleceniami Inżyniera Kontraktu, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ, 3) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną. 4) realizacja prac musi opierać się na rozwiązaniach, zapewniających spełnianie przez objętą nimi infrastrukturę, zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020”. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa, Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. Wymienione w Rozdziale VIII niniejszej SIWZ osoby nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i powinny być traktowane jako minimalne wymagania Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi kierownicy danej branży, uprawniony geodeta, radca prawny, ekspert ppoż., inżynier materiałowy, specjalista ochrony placu budowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Sposób zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia i okres wymaganego zatrudnienia. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - pracownicy fizyczni wykonujący prace budowlane typu: murowanie, szpachlowanie, malowanie, montaż i demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, wszelkie prace rozbiórkowe, prace instalacyjne elektryczne, hydrauliczne i gazowe, - operatorzy sprzętu wykonywujący prace polegające na jego obsłudze. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Zamawiający wymaga: 1) aby wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 5.11.2, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres czynności dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia umów o pracę i/lub innych dokumentów, które będą jednoznacznie potwierdzały, iż osoby skierowane do realizacji prac, wymienione w ust. 3, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).
Cpv glowny przedmiot 45453000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że zarazem: 1) posiada(-ją) środki finansowe w wysokości, co najmniej 2 000 000,00 zł lub posiada (-ją) zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł, w przypadku składania oferty na pierwszą część postępowania. Zamawiający nie stawia żadnego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej odnoszącego się do drugiej części zamówienia.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Przelicznik obcych walut. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku, w którym zostanie on opublikowany. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) jedno zamówienie, obejmujące wykonanie robót polegających na przebudowie i/lub modernizacji i/lub remoncie i/lub renowacji budynku użyteczności publicznej (w tym wykonanie instalacji elektrycznych, hydraulicznych i gazowych), którego wartość wyniosła minimum 3 000 000,00 zł brutto (wraz z należnym podatkiem VAT), w przypadku składania oferty na pierwszą część zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania kilku zamówień/robót w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku. Za robotę budowlaną wykonaną w sposób należyty Zamawiający uważa robotę budowlaną zakończoną wydaniem bezusterkowego protokołu końcowego po rozliczeniu przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kopii referencji, poświadczonych za zgodność z oryginałem, dla wskazanych zamówień. Zamawiający nie stawia żadnego warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącego się do drugiej części zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca składając ofertę na część pierwszą zamówienia winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: 1. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji zamówienia, minimalne wymagania: - kierownik budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych przy realizacji zamówienia, minimalne wymagania: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych przy realizacji zamówienia, minimalne wymagania: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych funkcji, jeżeli osoba skierowana do ich pełnienia posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia dla każdej z nich. Uwaga: 1. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz.1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65). 3. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10.3.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 10.3.2 SIWZ. 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, składając ofertę na pierwszą część postępowania należy przedłożyć: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 3) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie kwalifikacji, 4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, 2) Wykonawca, który polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1. 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) w przypadku składania oferty wyłącznie na pierwszą część zamówienia. 2. 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) w przypadku składania oferty wyłącznie na drugą część zamówienia. 3. 107 000,00 zł (słownie: sto siedem tysięcy złotych) w przypadku składania oferty na obie części zamówienia. Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 79 1020 3541 0000 5502 0270 1613 Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A. Regionalne Centrum Korporacyjne w Olsztynie z tytułem Wadium RZE.271.2.8.2018. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Miasta wadium nie przyjmuje. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał dokumentu należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Koperta ta powinna być oznakowana w następujący sposób: WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA „Przywrócenie funkcji kulturalnych budynkowi przy ul. Jagiełły 13 – część …….” Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja(-e) ma(-ją) być, co najmniej gwarancją(-ami) bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną (-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zwrot lub ponowne wniesienie lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzory umów okreslone zostały w TOMIE II SIWZ.
IV 4 14 Dla zapewnienia należytego wykonania umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służyć będzie pokryciu roszczeń Inwestora (Zamawiającego) w stosunku do Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dopuszcza się złożenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy będącej przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wnoszone w pieniądzu, Wykonawca winien wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Nr 79 1020 3541 0000 5502 0270 1613 Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A. Regionalne Centrum Korporacyjne w Olsztynie z adnotacją w tytule wpłaty: Zabezpieczenie na: „Przywrócenie funkcji kulturalnych budynkowi przy ul. Jagiełły 13” W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt. 19.5. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty Zamawiającemu kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na pierwsze żądanie Zamawiającego. W przypadku złożenia zabezpieczenia w formie gwarancji podlega ona pierwotnej akceptacji Inwestora (Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia treści gwarancji na 3 dni przed podpisaniem umowy celem jej weryfikacji. Gwarancja nie może zawierać żadnych ograniczeń do wykonywania uprawnień z niej wynikających, szczególnie w zakresie spełnienia jakichkolwiek warunków wobec Gwaranta zarówno przez beneficjenta gwarancji jak i zobowiązanego. Zwolnienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy następować będzie w poniższych terminach: - 70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, - 30% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone Wykonawcy nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. W przypadku zabezpieczenia wniesionego w formie pieniądza, przez spełnienie wymogu zabezpieczenia rozumie się wpływ środków na rachunek Inwestora (Zamawiającego), najpóźniej w dniu podpisania umowy, przed momentem jej podpisania. W przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania odpowiedniego aneksu przedłużyć ważność obowiązywania zabezpieczenia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 Pzp możliwość zmiany w stosunku do treści oferty następujących postanowień umowy w następujących warunkach (okolicznościach): 1) Zmianie mogą ulec terminy realizacji przedmiotu umowy, o których mowa w § 2 umowy, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub poszczególnych etapów umowy o czas trwania wskazanych poniżej okoliczności, w następujących przypadkach: a) wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, b) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem Umowy, przy zastrzeżeniu braku zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w § 3 umowy, c) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Zamawiający odpowiednio obniży wynagrodzenie Wykonawcy o wartość ograniczonego zakresu rzeczowego, na podstawie kwot wynikających z Harmonogramu rzeczowo-finansowo realizacji inwestycji, d) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej, e) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy, f) prace wstrzymano na podstawie art. 32 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.), g) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, h) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami, i) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, zgodnie z jej postanowieniami, j) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy, przy zastrzeżeniu braku zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w umowie, k) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy, przy zastrzeżeniu braku zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w niniejszej umowie, l) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2) Decyzja o konieczności wstrzymania robót powinna zostać potwierdzona wpisem do dziennika budowy oraz powinna zostać uzgodniona z Inżynierem Kontraktu oraz Zamawiającym. O wstrzymaniu robót budowlanych Wykonawca powinien każdorazowo powiadomić Zamawiającego. 3) Dopuszcza się możliwość zmniejszenia przedmiotu zmówienia, pod warunkiem, że z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Rozliczenie inwestycji nastąpi wówczas na podstawie i do wysokości wynagrodzenia za faktycznie wykonane prace. 4) Dopuszcza się zmianę osób sprawujących funkcje, o których mowa w § 6 umowy, jedynie w przypadku gdy nowe osoby powołane do pełnienia ww. funkcji będą spełniały wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Przewiduję się możliwość zmiany umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 6) Powyższe zmiany określone uwzględnione zostaną w zakresie i wysokości w jakiej w/w regulacje zostaną zmienione. 7) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, c) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem zamówienie. Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przywrócenie funkcji kulturalnych budynkowi przy ul. Jagiełły 13 - część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45453000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zadania dla części I postępowania obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz dostawę i montaż systemu techniki kinowej wraz z całą instalacją teletechniczną. Szczegółowy zakres i przedmiar części I zamówienia został określony w TOMIE III SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przywrócenie funkcji kulturalnych budynkowi przy ul. Jagiełły 13 - część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część II zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres i przedmiar części II zamówienia został określony w TOMIE IV SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielanej Gwarancji i Rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)