Dostarczenie wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespole Szkół Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich, przeprowadzenie kursów dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT w oparciu o umowę nr

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Piekary Śląskie
Miejscowość Piekary Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545874-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 805300008, 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych. Kurs operatora wózków widłowych dla mechanika samochodowego w Zespole Szkól Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich dla 15 uczniów/uczennic.
Część II Przeprowadzanie kursu SEP. Kurs SEP dla technika elektryka w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 25 uczniów/uczennic.
Część III Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych - Kurs programowania urządzeń mobilnych dla technika informatyki oraz technika cyfrowych procesów graficznych w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 30 uczniów/uczennic.
Część IV Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych wycinaki, przecinaki - 1 kom., młotki
ślusarskie - 3 szt.ł, piłka ręczna, różne rodzaje brzeszczotów - 1, nożyce, ręczne różne rodzaje - 1, zestaw pilników - 1,
narzynki, oprawa do narzynek - 1, skrobaki różnego projektu - 3 szt., czujnik zegarowy z podstawką -
1, suwmiarka uniwersalna - 2 szt., suwmiarka cyfrowa - 1 szt., głębokościomierz suwmiarkowy - 1, głębokościomierz
mikrometryczny - 1, klucz dynamometryczny zwykły i uchylny - 2, komplet szczelinomierzy - 1 zestaw, komplet
promieniomierzy - 1 kom., średnicówka mikrometryczna - 1 szt., tester diagnostyczny, szczypce uniwersalne - 1 kom. ,
wkrętaki - 1 kom., klucze montażowe - 1 kom., przyrząd do montażu pierścieni tokowych - 1 szt., ściągacze do łożysk i
kół zębatych - 1 szt., sprawdzian grzebieniowy do gwintów - 1 x , kątownik uniwersalny - 3 szt., liniał stalowy – 3 szt. ,
kątomierz uniwersalny cyfrowy - 2 szt.
Część V Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy - kalkulator - 10 szt., czytnik kodów
kreskowych - 5 szt., metkownica z taśmą jednorzędową - 3 szt., metkownica z taśmą dwurzędową - 3 szt., waga
elektroniczna - 2 szt.
Część VI Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej - krajalnica - 1 szt., waga elektroniczna 1 szt.
Część VII Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej - pomocniki - 6 szt., lokówka ceramiczna 25 mm- 1 szt., falownica 3D - 1 szt., prostownica do włosów suchych i mokrych - 1 szt., lokówka ceramiczna 32 mm - 1 szt., lodówka stożkowa - 1 szt.
Część VIII Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej - obiektyw 4 szt., aparat 2
szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75d314bd-4443-43e4-a0d5-84cb30781abe
Biuletyn 545874-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Piekary Śląskie
Zamawiajacy adres ulica ul. Bytomska
Zamawiajacy adres numer domu 84
Zamawiajacy miejscowosc Piekary Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41940
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 939 379
Zamawiajacy fax 32 287 22 69
Zamawiajacy email um@um.piekary.pl
Adres strony url www.bip.piekary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.piekary.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.piekary.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 215
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczenie wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespole Szkół Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich, przeprowadzenie kursów dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego.
Numer referencyjny BZP.271-42/PG/18
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Część I Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych. Kurs operatora wózków widłowych dla mechanika samochodowego w Zespole Szkól Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich dla 15 uczniów/uczennic. Część II Przeprowadzanie kursu SEP. Kurs SEP dla technika elektryka w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 25 uczniów/uczennic. Część III Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych - Kurs programowania urządzeń mobilnych dla technika informatyki oraz technika cyfrowych procesów graficznych w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 30 uczniów/uczennic. Część IV Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych wycinaki, przecinaki - 1 kom., młotki ślusarskie - 3 szt.ł, piłka ręczna, różne rodzaje brzeszczotów - 1, nożyce, ręczne różne rodzaje - 1, zestaw pilników - 1, narzynki, oprawa do narzynek - 1, skrobaki różnego projektu - 3 szt., czujnik zegarowy z podstawką - 1, suwmiarka uniwersalna - 2 szt., suwmiarka cyfrowa - 1 szt., głębokościomierz suwmiarkowy - 1, głębokościomierz mikrometryczny - 1, klucz dynamometryczny zwykły i uchylny - 2, komplet szczelinomierzy - 1 zestaw, komplet promieniomierzy - 1 kom., średnicówka mikrometryczna - 1 szt., tester diagnostyczny, szczypce uniwersalne - 1 kom. , wkrętaki - 1 kom., klucze montażowe - 1 kom., przyrząd do montażu pierścieni tokowych - 1 szt., ściągacze do łożysk i kół zębatych - 1 szt., sprawdzian grzebieniowy do gwintów - 1 x , kątownik uniwersalny - 3 szt., liniał stalowy – 3 szt. , kątomierz uniwersalny cyfrowy - 2 szt. Część V Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy - kalkulator - 10 szt., czytnik kodów kreskowych - 5 szt., metkownica z taśmą jednorzędową - 3 szt., metkownica z taśmą dwurzędową - 3 szt., waga elektroniczna - 2 szt. Część VI Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej - krajalnica - 1 szt., waga elektroniczna 1 szt. Część VII Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej - pomocniki - 6 szt., lokówka ceramiczna 25 mm- 1 szt., falownica 3D - 1 szt., prostownica do włosów suchych i mokrych - 1 szt., lokówka ceramiczna 32 mm - 1 szt., lodówka stożkowa - 1 szt. Część VIII Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej - obiektyw 4 szt., aparat 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 80530000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-14T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: Część I Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych – 14 od dnia podpisania umowy do 14 grudnia 2019 r. Część II Przeprowadzanie kursu SEP - 14 od dnia podpisania umowy do 14 grudnia 2019 r. Część III Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych - 14 od dnia podpisania umowy do 14 grudnia 2019 r. Część IV Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych - do 28 maja 2018 r. Część V Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy – do 28 maja 2018 r. Część VI Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej - do 28 maja 2018 r. Część VII Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej - do 28 maja 2018 r. Część VIIII Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej - do 28 maja 2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w /w zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w /w zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla Części I, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu operatora wózka widłowego; Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla Części II, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu uprawnień SEP; Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla Części III, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu programowania urządzeń mobilnych; Dla części od IV do VIII: Zamawiający nie stawia warunku w /w zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy ( dotyczy wszystkich części)
Zakresie warunkow udzialu wykazu osób: dla części I - co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu operatora wózka widłowego; dla części II - co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu uprawnień SEP; dla części III - co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu programowania urządzeń mobilnych
Inne dokumenty niewymienione a) dla części od I do III: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (odrębnie dla każdej części), 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. b) dla części od IV do VIII: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (odrębnie dla każdej części) wraz z wykazem oferowanego sprzętu, 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla części od I do III: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 u.p.z.p. zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych poniżej. 2. Okoliczności, wskazane w art. 144 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p., tzn. takie, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Zamawiający przewiduje zatem wprowadzenie następujących zmian: 1) zmiana liczby osób kierowanych na szkolenie w szczególności: a. nie skierowanie maksymalnej liczby uczestników. 2) zmiany wynagrodzenia, wyłącznie w następstwie zmniejszenia liczby osób kierowanych na szkolenie. 3. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej Umowy, mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Dla części od IV do VIII - nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 80530000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych W ramach zadania przewiduje się przeszkolenie w okresie od podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2019 r. W ramach kursu przeszkolonych zostanie 15 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych w Piekarach śląskich. Grupa nie może liczyć więcej niż 12 uczniów jednorazowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób niż 15 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Program teoretyczny i praktyczny kursu musi obejmować między innymi następujący zakres przedmiotowy w określonej liczbie 60 godzin lekcyjnych (pod pojęciem godziny lekcyjnej rozumie się 45 minut) dla każdego ucznia. Kurs powinien przewidywać przeprowadzenie zagadnień z między innymi poniższych zagadnień: • Typy stosowanych wózków jezdniowych, • Budowa wózka, • Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy, w czasie pracy wózkami oraz po obsłudze wózkami, • Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, • Wiadomości z zakresu BHP, • Cel i zakres działania dozoru technicznego, • Bezpieczne użytkowanie butli gazowej w tym ich bezpieczna wymiana, • Praktyczna nauka jazdy, w tym wymiana butli gazowych: minimum - 15 godz. zegarowych (1 godzina = 60 minut) Część teoretyczna kursu powinna zostać przeprowadzona na terenie miasta Piekary Śląskie, w budynku Zespołu Szkól Techniczno – Zawodowych przy ul. Bytomskiej 81 w sali udostępnionej nieodpłatnie przez Zamawiającego w czasie pozalekcyjnym. Pomieszczenia w których będą prowadzone zajęcia są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Oferowana cena kursu musi uwzględniać zajęcia kursu oraz egzamin przed UDT. Do kursu mogą przystąpić uczniowie, którzy uzyskają orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania wózkami jezdniowymi. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością oraz przygotuje zaświadczenie o odbyciu kursu. Materiały dydaktyczne oraz dokumenty zaświadczające odbycie egzaminu muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszy Europejskich – Programu Regionalnego, województwa Śląskiego) W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy - listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w kursie, - wzór listy obecności, - wzór karty czasu pracy, - proponowany termin przeprowadzenia kursu W terminie do 5 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Wykonawca musi informować Zamawiającego o każdej zmianie w harmonogramie najpóźniej na 3 dni przed zmianą harmonogramu w formie pisemnej (mailowej). Na kursach można będzie wykorzystać pomoce dydaktyczne zakupione w ramach projektu W przypadku, jeżeli przepisy prawa przewidują zezwolenia na prowadzenia działalności szkoleniowej objętej programem kursu Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia stosownych zezwoleń. Obowiązkiem osoby/osób prowadzącej kurs będzie prowadzenie listy obecności uczniów na kursie oraz karty czasu pracy i złożenie niniejszych w terminie nie później niż do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu przeprowadzenia zajęć do Biura Projektu. Kurs odbywać się będzie według harmonogramu, zaakceptowanego przez Kierownika Projektu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przeprowadzanie kursu SEP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 80530000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przeprowadzanie kursu SEP W ramach zadania przewiduje się przeszkolenie w okresie od podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2019 r. 25 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich. Grupa nie może liczyć więcej niż 12 uczniów jednorazowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób niż 25 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do przeprowadzenia egzaminu SEP. Program teoretyczny kursu musi obejmować między innymi następujący zakres przedmiotowy w określonej liczbie 16 (godziny lekcyjne - po 45 min.) szkolenia teoretycznego dla każdego ucznia: - Kurs powinien przewidywać przeprowadzenie tematów podstawy programowej dla technikum 4 – letniego i ma być to kurs eksploatacyjny (E) do 1 kV. - Kurs ma obejmować tematy z zakresu montażu, konstrukcji oraz eksploatacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych. Część teoretyczna kursu powinna zostać przeprowadzona na terenie miasta Piekary Śląskie, w budynku Zespołu Szkól nr 1 (Technikum nr 1) przy ul. Marii Curie -Skłodowskiej 49 w Piekarach śląskich w sali udostępnionej nieodpłatnie. Pomieszczenia w których będą prowadzone zajęcia są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością oraz przygotuje i wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs zaświadczenie informujące o uczestnictwie w kursie oraz przeprowadzi nieodpłatnie egzamin wewnętrzny. Zaświadczenie ma zawierać nazwę kursu, termin realizacji, wymiar godzin oraz program. Materiały dydaktyczne oraz dokumenty zaświadczające odbycie egzaminu muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszy Europejskich – Programu Regionalnego, województwa Śląskiego) W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy - listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w kursie, - wzór listy obecności, - wzór karty czasu pracy, - proponowany termin przeprowadzenia kursu W terminie do 5 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Wykonawca musi informować Zamawiającego o każdej zmianie w harmonogramie najpóźniej na 3 dni przed zmianą harmonogramu w formie pisemnej (mailowej). Na kursach można będzie wykorzystać pomoce dydaktyczne zakupione w ramach projektu W przypadku, jeżeli przepisy prawa przewidują zezwolenia na prowadzenia działalności szkoleniowej objętej programem kursu Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia stosownych zezwoleń. Obowiązkiem osoby/osób prowadzącej kurs będzie prowadzenie listy obecności uczniów na kursie oraz karty czasu pracy i złożenie niniejszych w terminie nie później niż do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu przeprowadzenia zajęć do Biura Projektu. Kurs odbywać się będzie według harmonogramu, zaakceptowanego przez Kierownika Projektu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 80530000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych W ramach zadania przewiduje się przeszkolenie w okresie od podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2019 r. 30 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach śląskich. Grupa nie może liczyć więcej niż 12 uczniów jednorazowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób niż 30 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Program kursu musi obejmować między innymi następujący zakres przedmiotowy w określonej liczbie 40 lekcyjnych (pod pojęciem godziny lekcyjnej rozumie się 45 minut) zajęć praktycznych oraz 30 godzin (pod pojęciem godziny rozumie się godzinę zegarowa 60 minut) zajęć praktycznych dla każdego ucznia. Kurs powinien przewidywać przeprowadzenie zagadnień z między innymi poniższych zagadnień: Teoria - Czym jest platforma Android? - Czym jest aplikacja mobilna? - XML oraz Java. - W jakim środowisku programistycznym tworzy się aplikacje na platformę Android? - Android Visualizer - Podstawy języka XML - Element TextView - Tworzenie interfejsu dla różnych ekranów - Google Material Design - rekomendacje dla wyglądu aplikacji - Korzystanie z informacji zawartych w dokumentacji - Element ImageView - Inne popularne widoki - ViewGroup - sposób na wyświetlanie więcej, niż jednego elementu na ekranie Rozkład LinearLayout - Rozkład RelativeLayout - Przygotowanie komputera do pracy - Instalacja Java Development Kit (JDK) - Instalacja wybranego edytora tekstowego - Instalacja Android Studio - Podstawy pracy z Android Studio - Omówienie interfejsu - Podstawy konfiguracji - Utworzenie pierwszej aplikacji - Uruchamianie aplikacji na emulatorze - Debugowanie aplikacji Praktyka - Tworzenie pierwszej aplikacji - Analiza aplikacji - Utworzenie nowego projektu i dodanie ikony aplikacji - Zaprojektowanie interfejsu aplikacji z użyciem rozkładu GridLayout - Personalizacja kolorów motywu graficznego interfejsu użytkownika - Zaprogramowanie logiki aplikacji - Modyfikacja pliku AndroidManifest.xml - Funkcje ułatwień dostępu do aplikacji - Internacjonalizacja aplikacji - Uruchomienie aplikacji - Publikowanie aplikacji - Rejestracja konta programisty w Google Play Kursu powinna zostać przeprowadzony na terenie miasta Piekary Śląskie, w budynku Zespołu Szkól nr 1 przy ul. Marii Curie - Skłodowskiej 49 w sali udostępnionej nieodpłatnie przez Zamawiającego w czasie pozalekcyjnym. Pomieszczenia, w których będą prowadzone zajęcia oraz znajdujący się w nich sprzęt niezbędny do realizacji kursu dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością oraz przygotuje zaświadczenie/certyfikat świadczący o ukończeniu kursy i przeprowadzi nieodpłatnie egzamin wewnętrzny. Zaświadczenie/certyfikat ma zawierać nazwę kursu, termin realizacji, wymiar godzin oraz program Materiały dydaktyczne oraz dokumenty zaświadczające odbycie egzaminu muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszy Europejskich – Programu Regionalnego, województwa Śląskiego) W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy - listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w kursie, - wzór listy obecności, - wzór karty czasu pracy, - proponowany termin przeprowadzenia kursu W terminie do 5 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Wykonawca musi informować Zamawiającego o każdej zmianie w harmonogramie najpóźniej na 3 dni przed zmianą harmonogramu w formie pisemnej (mailowej). Na kursach można będzie wykorzystać pomoce dydaktyczne zakupione w ramach projektu W przypadku, jeżeli przepisy prawa przewidują zezwolenia na prowadzenia działalności szkoleniowej objętej programem kursu Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia stosownych zezwoleń. Obowiązkiem osoby/osób prowadzącej kurs będzie prowadzenie listy obecności uczniów na kursie oraz karty czasu pracy i złożenie niniejszych w terminie nie później niż do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu przeprowadzenia zajęć do Biura Projektu. Kurs odbywać się będzie według harmonogramu, zaakceptowanego przez Kierownika Projektu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych wycinaki, przecinaki - 1 kom., młotki ślusarskie - 3 szt.ł, piłka ręczna, różne rodzaje brzeszczotów - 1, nożyce, ręczne różne rodzaje - 1, zestaw pilników - 1, narzynki, oprawa do narzynek - 1, skrobaki różnego projektu - 3 szt., czujnik zegarowy z podstawką - 1, suwmiarka uniwersalna - 2 szt., suwmiarka cyfrowa - 1 szt., głębokościomierz suwmiarkowy - 1, głębokościomierz mikrometryczny - 1, klucz dynamometryczny zwykły i uchylny - 2, komplet szczelinomierzy - 1 zestaw, komplet promieniomierzy - 1 kom., średnicówka mikrometryczna - 1 szt., tester diagnostyczny, szczypce uniwersalne - 1 kom. , wkrętaki - 1 kom., klucze montażowe - 1 kom., przyrząd do montażu pierścieni tokowych - 1 szt., ściągacze do łożysk i kół zębatych - 1 szt., sprawdzian grzebieniowy do gwintów - 1 x , kątownik uniwersalny - 3 szt., liniał stalowy – 3 szt. , kątomierz uniwersalny cyfrowy - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy - kalkulator - 10 szt., czytnik kodów kreskowych - 5 szt., metkownica z taśmą jednorzędową - 3 szt., metkownica z taśmą dwurzędową - 3 szt., waga elektroniczna - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej - krajalnica - 1 szt., waga elektroniczna 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej - pomocniki - 6 szt., lokówka ceramiczna 25 mm- 1 szt., falownica 3D - 1 szt., prostownica do włosów suchych i mokrych - 1 szt., lokówka ceramiczna 32 mm - 1 szt., lodówka stożkowa - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej - obiektyw 4 szt., aparat 2 szt.
  

Criterion

Kryteria dla części od IV do VIII - termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria dla części od I do III - doświadczenie osoby szkolącej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)