GuidZP400 |
75d314bd-4443-43e4-a0d5-84cb30781abe
|
Biuletyn |
545874-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Prezydent Miasta Piekary Śląskie
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bytomska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
84
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piekary Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41940
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 939 379
|
Zamawiajacy fax |
32 287 22 69
|
Zamawiajacy email |
um@um.piekary.pl
|
Adres strony url |
www.bip.piekary.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.piekary.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.piekary.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 215
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostarczenie wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespole Szkół Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich, przeprowadzenie kursów dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego.
|
Numer referencyjny |
BZP.271-42/PG/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych. Kurs operatora wózków widłowych dla mechanika samochodowego w Zespole Szkól Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich dla 15 uczniów/uczennic.
Część II Przeprowadzanie kursu SEP. Kurs SEP dla technika elektryka w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 25 uczniów/uczennic.
Część III Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych - Kurs programowania urządzeń mobilnych dla technika informatyki oraz technika cyfrowych procesów graficznych w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 30 uczniów/uczennic.
Część IV Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych wycinaki, przecinaki - 1 kom., młotki
ślusarskie - 3 szt.ł, piłka ręczna, różne rodzaje brzeszczotów - 1, nożyce, ręczne różne rodzaje - 1, zestaw pilników - 1,
narzynki, oprawa do narzynek - 1, skrobaki różnego projektu - 3 szt., czujnik zegarowy z podstawką -
1, suwmiarka uniwersalna - 2 szt., suwmiarka cyfrowa - 1 szt., głębokościomierz suwmiarkowy - 1, głębokościomierz
mikrometryczny - 1, klucz dynamometryczny zwykły i uchylny - 2, komplet szczelinomierzy - 1 zestaw, komplet
promieniomierzy - 1 kom., średnicówka mikrometryczna - 1 szt., tester diagnostyczny, szczypce uniwersalne - 1 kom. ,
wkrętaki - 1 kom., klucze montażowe - 1 kom., przyrząd do montażu pierścieni tokowych - 1 szt., ściągacze do łożysk i
kół zębatych - 1 szt., sprawdzian grzebieniowy do gwintów - 1 x , kątownik uniwersalny - 3 szt., liniał stalowy – 3 szt. ,
kątomierz uniwersalny cyfrowy - 2 szt.
Część V Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy - kalkulator - 10 szt., czytnik kodów
kreskowych - 5 szt., metkownica z taśmą jednorzędową - 3 szt., metkownica z taśmą dwurzędową - 3 szt., waga
elektroniczna - 2 szt.
Część VI Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej - krajalnica - 1 szt., waga elektroniczna 1 szt.
Część VII Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej - pomocniki - 6 szt., lokówka ceramiczna 25 mm- 1 szt., falownica 3D - 1 szt., prostownica do włosów suchych i mokrych - 1 szt., lokówka ceramiczna 32 mm - 1 szt., lodówka stożkowa - 1 szt.
Część VIII Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej - obiektyw 4 szt., aparat 2
szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
80530000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-14T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:
Część I Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych – 14 od dnia podpisania umowy do 14 grudnia 2019 r.
Część II Przeprowadzanie kursu SEP - 14 od dnia podpisania umowy do 14 grudnia 2019 r.
Część III Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych - 14 od dnia podpisania umowy do 14 grudnia 2019 r.
Część IV Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych - do 28 maja 2018 r.
Część V Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy – do 28 maja 2018 r.
Część VI Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej - do 28 maja 2018 r.
Część VII Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej - do 28 maja 2018 r.
Część VIIII Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej - do 28 maja 2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w /w zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w /w zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla Części I, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu operatora wózka widłowego;
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla Części II, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu uprawnień SEP;
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla Części III, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu programowania urządzeń mobilnych;
Dla części od IV do VIII: Zamawiający nie stawia warunku w /w zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy ( dotyczy wszystkich części)
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu osób: dla części I - co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu operatora wózka widłowego;
dla części II - co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu uprawnień SEP;
dla części III - co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie jako trener w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu programowania urządzeń mobilnych
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) dla części od I do III:
1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (odrębnie dla każdej części),
2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ,
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
b) dla części od IV do VIII:
1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (odrębnie dla każdej części) wraz z wykazem oferowanego sprzętu,
2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dla części od I do III: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 u.p.z.p. zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych poniżej. 2. Okoliczności, wskazane w art. 144 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p., tzn. takie, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Zamawiający przewiduje zatem wprowadzenie następujących zmian: 1) zmiana liczby osób kierowanych na szkolenie w szczególności: a. nie skierowanie maksymalnej liczby uczestników. 2) zmiany wynagrodzenia, wyłącznie w następstwie zmniejszenia liczby osób kierowanych na szkolenie. 3. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej Umowy, mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Dla części od IV do VIII - nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
80530000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych W ramach zadania przewiduje się przeszkolenie w okresie od podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2019 r. W ramach kursu przeszkolonych zostanie 15 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół Techniczno – Zawodowych w Piekarach śląskich. Grupa nie może liczyć więcej niż 12 uczniów jednorazowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób niż 15 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Program teoretyczny i praktyczny kursu musi obejmować między innymi następujący zakres przedmiotowy w określonej liczbie 60 godzin lekcyjnych (pod pojęciem godziny lekcyjnej rozumie się 45 minut) dla każdego ucznia. Kurs powinien przewidywać przeprowadzenie zagadnień z między innymi poniższych zagadnień: • Typy stosowanych wózków jezdniowych, • Budowa wózka, • Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy, w czasie pracy wózkami oraz po obsłudze wózkami, • Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, • Wiadomości z zakresu BHP, • Cel i zakres działania dozoru technicznego, • Bezpieczne użytkowanie butli gazowej w tym ich bezpieczna wymiana, • Praktyczna nauka jazdy, w tym wymiana butli gazowych: minimum - 15 godz. zegarowych (1 godzina = 60 minut) Część teoretyczna kursu powinna zostać przeprowadzona na terenie miasta Piekary Śląskie, w budynku Zespołu Szkól Techniczno – Zawodowych przy ul. Bytomskiej 81 w sali udostępnionej nieodpłatnie przez Zamawiającego w czasie pozalekcyjnym. Pomieszczenia w których będą prowadzone zajęcia są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Oferowana cena kursu musi uwzględniać zajęcia kursu oraz egzamin przed UDT. Do kursu mogą przystąpić uczniowie, którzy uzyskają orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania wózkami jezdniowymi. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością oraz przygotuje zaświadczenie o odbyciu kursu. Materiały dydaktyczne oraz dokumenty zaświadczające odbycie egzaminu muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszy Europejskich – Programu Regionalnego, województwa Śląskiego) W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy - listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w kursie, - wzór listy obecności, - wzór karty czasu pracy, - proponowany termin przeprowadzenia kursu W terminie do 5 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Wykonawca musi informować Zamawiającego o każdej zmianie w harmonogramie najpóźniej na 3 dni przed zmianą harmonogramu w formie pisemnej (mailowej). Na kursach można będzie wykorzystać pomoce dydaktyczne zakupione w ramach projektu W przypadku, jeżeli przepisy prawa przewidują zezwolenia na prowadzenia działalności szkoleniowej objętej programem kursu Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia stosownych zezwoleń. Obowiązkiem osoby/osób prowadzącej kurs będzie prowadzenie listy obecności uczniów na kursie oraz karty czasu pracy i złożenie niniejszych w terminie nie później niż do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu przeprowadzenia zajęć do Biura Projektu. Kurs odbywać się będzie według harmonogramu, zaakceptowanego przez Kierownika Projektu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przeprowadzanie kursu SEP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
80530000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przeprowadzanie kursu SEP W ramach zadania przewiduje się przeszkolenie w okresie od podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2019 r. 25 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich. Grupa nie może liczyć więcej niż 12 uczniów jednorazowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób niż 25 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do przeprowadzenia egzaminu SEP. Program teoretyczny kursu musi obejmować między innymi następujący zakres przedmiotowy w określonej liczbie 16 (godziny lekcyjne - po 45 min.) szkolenia teoretycznego dla każdego ucznia: - Kurs powinien przewidywać przeprowadzenie tematów podstawy programowej dla technikum 4 – letniego i ma być to kurs eksploatacyjny (E) do 1 kV. - Kurs ma obejmować tematy z zakresu montażu, konstrukcji oraz eksploatacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych. Część teoretyczna kursu powinna zostać przeprowadzona na terenie miasta Piekary Śląskie, w budynku Zespołu Szkól nr 1 (Technikum nr 1) przy ul. Marii Curie -Skłodowskiej 49 w Piekarach śląskich w sali udostępnionej nieodpłatnie. Pomieszczenia w których będą prowadzone zajęcia są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością oraz przygotuje i wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs zaświadczenie informujące o uczestnictwie w kursie oraz przeprowadzi nieodpłatnie egzamin wewnętrzny. Zaświadczenie ma zawierać nazwę kursu, termin realizacji, wymiar godzin oraz program. Materiały dydaktyczne oraz dokumenty zaświadczające odbycie egzaminu muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszy Europejskich – Programu Regionalnego, województwa Śląskiego) W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy - listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w kursie, - wzór listy obecności, - wzór karty czasu pracy, - proponowany termin przeprowadzenia kursu W terminie do 5 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Wykonawca musi informować Zamawiającego o każdej zmianie w harmonogramie najpóźniej na 3 dni przed zmianą harmonogramu w formie pisemnej (mailowej). Na kursach można będzie wykorzystać pomoce dydaktyczne zakupione w ramach projektu W przypadku, jeżeli przepisy prawa przewidują zezwolenia na prowadzenia działalności szkoleniowej objętej programem kursu Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia stosownych zezwoleń. Obowiązkiem osoby/osób prowadzącej kurs będzie prowadzenie listy obecności uczniów na kursie oraz karty czasu pracy i złożenie niniejszych w terminie nie później niż do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu przeprowadzenia zajęć do Biura Projektu. Kurs odbywać się będzie według harmonogramu, zaakceptowanego przez Kierownika Projektu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
80530000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych W ramach zadania przewiduje się przeszkolenie w okresie od podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2019 r. 30 uczniów/uczennic z Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach śląskich. Grupa nie może liczyć więcej niż 12 uczniów jednorazowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób niż 30 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Program kursu musi obejmować między innymi następujący zakres przedmiotowy w określonej liczbie 40 lekcyjnych (pod pojęciem godziny lekcyjnej rozumie się 45 minut) zajęć praktycznych oraz 30 godzin (pod pojęciem godziny rozumie się godzinę zegarowa 60 minut) zajęć praktycznych dla każdego ucznia. Kurs powinien przewidywać przeprowadzenie zagadnień z między innymi poniższych zagadnień: Teoria
- Czym jest platforma Android?
- Czym jest aplikacja mobilna?
- XML oraz Java.
- W jakim środowisku programistycznym tworzy się aplikacje na platformę Android?
- Android Visualizer
- Podstawy języka XML
- Element TextView
- Tworzenie interfejsu dla różnych ekranów
- Google Material Design - rekomendacje dla wyglądu aplikacji
- Korzystanie z informacji zawartych w dokumentacji
- Element ImageView
- Inne popularne widoki
- ViewGroup - sposób na wyświetlanie więcej, niż jednego elementu na ekranie Rozkład LinearLayout
- Rozkład RelativeLayout
- Przygotowanie komputera do pracy
- Instalacja Java Development Kit (JDK)
- Instalacja wybranego edytora tekstowego
- Instalacja Android Studio
- Podstawy pracy z Android Studio
- Omówienie interfejsu
- Podstawy konfiguracji
- Utworzenie pierwszej aplikacji
- Uruchamianie aplikacji na emulatorze
- Debugowanie aplikacji
Praktyka
- Tworzenie pierwszej aplikacji
- Analiza aplikacji
- Utworzenie nowego projektu i dodanie ikony aplikacji
- Zaprojektowanie interfejsu aplikacji z użyciem rozkładu GridLayout
- Personalizacja kolorów motywu graficznego interfejsu użytkownika
- Zaprogramowanie logiki aplikacji
- Modyfikacja pliku AndroidManifest.xml
- Funkcje ułatwień dostępu do aplikacji
- Internacjonalizacja aplikacji
- Uruchomienie aplikacji
- Publikowanie aplikacji
- Rejestracja konta programisty w Google Play
Kursu powinna zostać przeprowadzony na terenie miasta Piekary Śląskie, w budynku Zespołu Szkól nr 1 przy ul. Marii Curie - Skłodowskiej 49 w sali udostępnionej nieodpłatnie przez Zamawiającego w czasie pozalekcyjnym. Pomieszczenia, w których będą prowadzone zajęcia oraz znajdujący się w nich sprzęt niezbędny do realizacji kursu dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością oraz przygotuje zaświadczenie/certyfikat świadczący o ukończeniu kursy i przeprowadzi nieodpłatnie egzamin wewnętrzny. Zaświadczenie/certyfikat ma zawierać nazwę kursu, termin realizacji, wymiar godzin oraz program Materiały dydaktyczne oraz dokumenty zaświadczające odbycie egzaminu muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszy Europejskich – Programu Regionalnego, województwa Śląskiego) W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy - listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w kursie, - wzór listy obecności, - wzór karty czasu pracy, - proponowany termin przeprowadzenia kursu W terminie do 5 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Wykonawca musi informować Zamawiającego o każdej zmianie w harmonogramie najpóźniej na 3 dni przed zmianą harmonogramu w formie pisemnej (mailowej). Na kursach można będzie wykorzystać pomoce dydaktyczne zakupione w ramach projektu W przypadku, jeżeli przepisy prawa przewidują zezwolenia na prowadzenia działalności szkoleniowej objętej programem kursu Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia stosownych zezwoleń. Obowiązkiem osoby/osób prowadzącej kurs będzie prowadzenie listy obecności uczniów na kursie oraz karty czasu pracy i złożenie niniejszych w terminie nie później niż do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu przeprowadzenia zajęć do Biura Projektu. Kurs odbywać się będzie według harmonogramu, zaakceptowanego przez Kierownika Projektu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych wycinaki, przecinaki - 1 kom., młotki ślusarskie - 3 szt.ł, piłka ręczna, różne rodzaje brzeszczotów - 1, nożyce, ręczne różne rodzaje - 1, zestaw pilników - 1, narzynki, oprawa do narzynek - 1, skrobaki różnego projektu - 3 szt., czujnik zegarowy z podstawką - 1, suwmiarka uniwersalna - 2 szt., suwmiarka cyfrowa - 1 szt., głębokościomierz suwmiarkowy - 1, głębokościomierz mikrometryczny - 1, klucz dynamometryczny zwykły i uchylny - 2, komplet szczelinomierzy - 1 zestaw, komplet promieniomierzy - 1 kom., średnicówka mikrometryczna - 1 szt., tester diagnostyczny, szczypce uniwersalne - 1 kom. , wkrętaki - 1 kom., klucze montażowe - 1 kom., przyrząd do montażu pierścieni tokowych - 1 szt., ściągacze do łożysk i kół zębatych - 1 szt., sprawdzian grzebieniowy do gwintów - 1 x , kątownik uniwersalny - 3 szt., liniał stalowy – 3 szt. , kątomierz uniwersalny cyfrowy - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy - kalkulator - 10 szt., czytnik kodów kreskowych - 5 szt., metkownica z taśmą jednorzędową - 3 szt., metkownica z taśmą dwurzędową - 3 szt., waga elektroniczna - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej - krajalnica - 1 szt., waga elektroniczna 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej - pomocniki - 6 szt., lokówka ceramiczna 25 mm- 1 szt., falownica 3D - 1 szt., prostownica do włosów suchych i mokrych - 1 szt., lokówka ceramiczna 32 mm - 1 szt., lodówka stożkowa - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej - obiektyw 4 szt., aparat 2 szt.
|
| |